Ik keek net op haar insta maar ze postte nu pas in december nog dingen als ‘volg mij voor unieke couple en wedding content’, de fakeheid druipt er dan toch af?
Of haar vent heeft deze keuze zelf gemaakt zonder dat ze wist dat er iets speelde? Als ik haar bericht zo lees is ze iig erg overvallen.
Ja dat zou ook kunnen inderdaad, volg haar verder niet. Vond het meer opvallend met een blik werpend op haar account dat dit - naast dat reizen - haar key content is. Zo rooskleurig.
Ja en het hinten op dingen die toch niet helemaal zo picture perfect zijn, is ook al begonnen zo te zien.
In de podcast van Iris en Michelle hebben ze het weer over “ iemand “
Iris : heb ook het gevoel dat je afgelopen maand behoorlijk verrast bent door een paar wendingen.
Daarna benoemt ze weer dat iemand een side track heeft genomen doelend op Jacqueline en Koen
Waarom niet gewoon benoemen? Als je het kwijt wil via de podcast doe er dan niet zo geheimzinnig over.
Die kerel was vast zat van al dat fake gedoe , jezus mina zeg ![]()
![]()
![]()
Iris probeert de hele tijd Michelle uit haar tent te lokken. Zij is echt zo’n clout chaser.
Blijkbaar blokt Michelle nu mensen op Insta die een positieve comment achter hebben gelaten bij Jacqueline. Ze is er maar druk mee.
Ja of in opdracht van Michelle. Ik denk ook niet dat Michelle hier onschuldig in is.
Nee ik denk dat zij heel bewust af en toe iets verteld in de podcast. Net genoeg zodat er gespeculeerd kan worden. Zoals die keer dat ze vertelde dat ze niet met haar exen aan tafel wilden omdat ze niet hoeft te zien hoe verliefd ze zijn. Indirect bevestigt ze hiermee dat Koen en Jacqueline samen verder gaan.
En sindsdien post Jacqueline af en toe een story met Koen. En Michelle gaat sindsdien ook los met stories waarin haar nieuwe vriend veelvuldig in beeld komt. Het is zo doorzichtig en kinderachtig.
Omg die reacties onder de insta post van Jacqueline haha wat een heerlijke entertainment
Ik heb geen Instagram meer, dus ik kan niet stalken, maar laat me raden: ze dropt casual dat ze nog met Koen samen is? En de reacties zijn in de trant van “zie je ik wist het wel”. Heeft Michelle al een post geplaatst waarin ze haar nieuwe vriend fullface laat zien, als “reactie” op Jacqueline en Koen? Of een cryptische quote? Of… even denken wat tieners nog meer doen ![]()
Edit: oh laat maar, ik zie in de post boven je dat dit al gedaan was haha
Ja en ze zijn een weekendje naar Zeeland geweest. Veel comments gaan er ook over waarom ze niet eens het echte verhaal willen vertellen, om roddels de wereld uit te helpen. Nu is het meer ‘casual’ hem laten zien. Niet dat ze het mensen verplicht zijn uiteraard, maar snap wel dat mensen nieuwgierig zijn.
Omdat dit ze veel meer views en reuring oplevert en daar zit het geld
Ja of omdat het niemand wat aan gaat wat er precies heeft gespeeld?
Ja haha het is totaal doortrapte strategie. Net als ‘per ongeluk’ een verkeerd gemonteerde versie van de podcast online zetten waarin ze iets zegt over de hele breakup. Ook dat hele ‘ik ben altijd het zwarte schaap een dat vind ik prima MAAR de waarheid zal uitkomen!!!’
Het is ultiem kinderachtig (en stiekem ook lekker om te volgen, en ja daar vind ik wat van van mezelf)
Vanuit beide kanten wordt dit heel bewust gedaan volgens mij ja. Direct openheid geven en wij zaten nu niet meer over ze te praten. Overigens vind ik het ook meer intrigerend dan de normale Nederlandse gossip…
Ik volg ze niet, maar keek net even bij die post en die reacties ![]()
Love it! Jullie geluk maar ook zeker de rust op het gezicht van Koen❤️
Vanaf t begin altijd een gevoel gehad dat deze 2 samen zouden eindigen
! Super leuk voor ze!
Ik zie jullie genieten en jullie stralen rust uit samen!
Mensen zijn echt knettergek haha.
Ja of deze:
*Zo gezellig … veeeeel leuker dan Dubai haha , veel geluk samen ![]()
![]()
![]()
@koenbollen is a gentleman ![]()
@jacquelinevpelt ![]()
![]()
Zo fijn voor jullie! Bij jullie zie ik rust. Bij michelle alleen maar uiterlijk vertoon met haar nieuwe lover.
Ik vind dit echt zo raar. Een huwelijk. Vrouw erbij en dan je vrouw inruilen . Arme kinderen
Volgens mij was het juist mevrouw 1 die mevrouw 2 erbij wilde hebben, dus hoezo ‘zijn vrouw inruilen’? Ik zie veel liever dit soort plaatjes dan die van mevrouw 1 die de luxepoes uithangt, lijkt wel een wedstrijd…
Michelle verdient Koen niet , dit klopt beter
*
Toch hilarisch dat ze allebei ziek fanatieke mensen in de comments hebben die voor hun de anderen gaan bashen. Net voetbalfanaten die hun “team” de beste vinden ![]()
Het is net als de comment sectie bij een GTST post.
Waar mensen helemaal los gaan alsof het echte mensen zijn (“jaaa Nola met pietje! Dat past zoveel beter! Snap niet wat ze met die andere moest!”)
Maar… in dit geval zijn het echte mensen 🫠
De Bollens zijn echt de lachende derde in dit verhaal, veel meer engagement = ![]()