Blijkbaar blokkeert Michelle iedereen die een positieve comment onder Jacqueline haar post met Koen achterlaat. ![]()
Die dit zelf bewust uitspelen, geen medelijden mee hoor.
Wat sneu dat ze zich daar zo mee bezig houdt, zou zo leuk zijn als ze allemaal door konden gaan met hun leven zonder moddergooien.
Of zoals iedereen in de comments zegt: Zuid-Holland ![]()
![]()
![]()
Ik heb een tijdje terug de hele Bollen clan ontvolgd, vind dit gedrag zo sneu. Hou je relatie gewoon lekker privé ipv dit hele MSN-status niveau. Leuk voor al die kinderen ook om dit later allemaal terug te kunnen kijken
Waar haalt die vrouw de tijd vandaan?
Eigenlijk zou die Jaqueline nu ook een feloranje huidskleur moeten aannemen, dan heeft ze Michelle echt volledig ge-SingleWhiteFemaleâd.
Annic ten Duis is ook weer boven water ![]()
Insta naam: annic.tenduis
En wat voor vage hoek is zij ingegaan? âVoel je spanning of onrust bij woorden als âhuman designâ, âgene keysâ en âleven vanuit flowâ dan is een sanctuary room misschien juist iets voor jouâŠâ
Ook echt met een e-book waar âhaar verhaalâ in staat.
Jezus ze typt
echt net zo debiel
als Suz.
Hoe kun je zelf vinden dat dit een realistische advertentie is lol? Ze knijpt op de bovenste foto haar ogen samen door te lachen en op de onderste foto kijkt ze neutraal? Zou dit als merk ook niet echt reclame vinden (al zal die crĂšme ĂŒberhaupt een scam zijn als ze pretenderen dat het binnen 30 min lijntjes vermindert)
Er zijn wel echt producten die je opsmeert en die je huid dan tijdelijk een beetje gladtrekken, maar dat effect is direct weer weg als je het goedje er âs avonds afwast. Dus ja, leuk voor een fotoshoot ofzo maar heeft dus geen blijvend effect (en schijnt ook gek te voelen)
Ja haha klopt. Zelfs mijn nivea soft heeft dat effect in eerste instantie. Is gewoon even dat eerste shot aan hydrateren ook
Haha, dacht eerst dat het Elise Schaap was rechts. Daarnaast gebruikt ze ook botox toch, dus bij mij is het resultaat vast ook minder indrukwekkend.
En het is al helemaal ongeloofwaardig dat ze dit iedere dag gebruikt omdat ze laatst in haar podcast vertelde geen skincare te gebruiken.
Ik vind haar totaal niet op Elise Schaap lijken haha
Nee ik normaal niet, alleen rechtsboven ![]()
Ik heb echt zo genoten van de laatste vlogs van Bonnie met Ted erbij. Kan zulke positieve, gezellige vlogs wel gebruiken in de laatste etappe van mijn zwangerschapsverlof. Hebben jullie tips voor vergelijkbare? Dus positief gezellige vlogs met baby zonder al te veel ellende of zware gesprekken?
Ik dacht wie de fuck ben ik nu weer per ongeluk gaan volgen op insta? Maar Michelle Bollen heet niet meer Bollen blijkbaar.