Mommybloggerstopic #11

Origineel ook weer, een Insta-naam met je tweede naam erin haha.

6 likes

Altijd als ik Michelle voorbij zie komen op Instagram weet ik precies hoe ze ruikt. Een overdosis extreem zware parfum gecombineerd met heel veel haarspray en een mengelmoes van zoete geuren van bodylotions, bodysprays, deo, sigarettenrook en een vleugje frisse kauwgom

56 likes

Heel eng dit, denk je ook aan hoe haar huid voelt?

9 likes

Eng? Hoezo dat?

15 likes

Rimpelig, schraal, dor, schrompelig en craquelé.

10 likes

Chanel Mademioselle icm rook

14 likes

Kan toch dat michellewalk bezet was. Niet echt een weinig voorkomende naam in de wereld lijkt me.

5 likes

Op Facebook is het nog wel Michelle Bollen, overigens ook nog getrouwd met Koen daar. Toch wel interessant dat tegenwoordig einde relatie ook betekend al die sociale media aanpassen en schoonpoetsen. Ik zag laatst op de pinterest van een vriendin de boards met ex nog staan (inspiratie nieuw huis) naast de boards voor het huis met de nieuwe partner. Ik zou zelf al die platforms toch wel even checken bij einde relatie. Vind ik wel een voorbeeld van de " having a boyfriend is embarrassing" discussie want je etaleert die persoon eerst online als een soort heilige, en dan bij relatie einde kan je alles weer weghalen. :grimacing:

5 likes

Zou me niks verbazen als mamalotje al lang bezig is met een boek vol van haar zweverige flut teksten want niks zo #relatable als je scheiding inzetten als oneindig rekbare content. Samen met die griezelige kosmische zweefwoordenkunstenaar #Liriz #Joernallen kan ze vast een low effort a la MaschaenKrekor bundel samenstellen. Ik zie de werktitels al voor me:
”Zorgen Voor Wie Je Echt Moet Zorgen (Hint: Ik)”
”Na De Scheiding, En Daarvoor, En Eigenlijk Altijd”
“ScheidPijn, Maar Dan Deelbaar (Maar Niemand Doet Iets Verkeerd)”

22 likes

Ik zie dus helemaal voor me dat deze mensen samen op de bank elkaar alleen maar proberen te overtreffen met spoken word gebrabbel.
Yoeri “Luister Gefluister Bonen Krakend Ochtend Schat Mooi He Zo Samen”
Lotje “Jij En Ik Maar Ook Ik En Jij Samen Toch Apart Nieuwe Samenstelling Nieuw En Toch Vertrouwd Graag Koffie Met Melk”

70 likes

Luister gefluister hou op :sob::sob:

10 likes

Dit is zo specifiek. Ik ruik het gewoon.

6 likes

Dat. Maar ook van die korte zinsnedes. Met een punt ertussen, die bijna wil zeggen: neem even pauze. Laat het op je inwerken. Dit is geen gewone gedachte; dit is een bespiegeling. Over het leven. En alles wat daarbij komt kijken.

Dit alles heeft op mij juist het effect alsof de rest van hun denkproces ook tergend langzaam en met moeite gaat, in plaats van :sparkles:mindful :sparkles: en :sparkles:bewust verstild :sparkles:, maar goed ik heb hier te veel ADHD voor en ben vast niet de target audience. Wel heel vermakelijk om expres zo te schrijven moet ik zeggen

24 likes

Lotte heeft ook ADHD haha

5 likes

Ik zit nu ook weer eens bij Lotte te lezen en verbaas me toch weer zo over alle persoonlijke levensverhalen in de reacties onder haar posts.
Dat is echt iets wat ik nooit zal begrijpen, dat eenrichtingsverkeer engagement. Het is ook niet dat veel mensen op elkaar reageren ofzo, het is gewoon je hart uitstorten tegen iemand die het A) misschien niet eens leest en B) exact dat als doel heeft om haar brood mee te verdienen.
Waarom gaan die mensen niet naar een forum ofzo.

24 likes

Daar mogen wat mij betreft studies naar gedaan worden, of de ggz laten meekijken.

5 likes

Dat denk ik ook van sommigen ahum :joy:

5 likes

Uit ervaring kan ik je vertellen dat de gemiddelde puber exact zo ruikt đŸ„č

3 likes

Het geeft me wel weer wat vertrouwen in de mensheid dat er ook nog mensen zijn zoals ik die een hoog WTF gehalte hebben bij haar posts, aangezien alle lof en liefde in de comments onder al haar posts zou ik bijna denken dat ik de rare ben.

8 likes

De matching tattoos zijn inmiddels ook gezetđŸ«Ł

7 likes