Mommybloggerstopic #11

-verwijderd door moderator-
Heel erg lullig maar ik denk dus dat haar haar ook niet fris ruikt. Ze heeft in vlogs wel eens gezegd dat ze haren wassen altijd uitsteld omdat het dan zoveel tijd kost (en ik begrijp dat je met 4 kids sowieso chronish tijd tekort komt) om alles weer mooi te stylen dus dat ze de meeste dagen het fixt met droogshampoo en fohnborstel. Sowieso haar extensions zijn erg lelijk zichtbaar, misschien ook door de gewichtsissues dat er veel haar is uitgevallen dus ik snap helemaal dat ze extensions heeft. Maar ik stel me zon krokante, vettige, droogshampoo, verbrande krultang lucht voor. :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

3 likes

Tering hee.

55 likes

Are you ok? Jij gaat echt te ver

49 likes

hahahahahaha sowieso

5 likes

Koek koek :clown_face:

4 likes

Doe effe normaal

5 likes

Ben jij dezelfde persoon als de forummer die hele analyses maakte over de foefjes? :smiling_face_with_tear::thinking:

7 likes

Nu ben je gewoon aan het trollen toch?

4 likes

Nee dat was Mari toch? Waar is die eigenlijk

8 likes

Daar moest ik ook gelijk aan denken

5 likes

Ik vraag me vooral regelmatig af waar Lula gebleven is!

13 likes

Je bent nu gewoon obsessief bezig met onzin het internet op slingeren. Laat deze vrouw met rust als je niks aardigs te zeggen hebt.

10 likes

Eens dat dit wel heel ver gaat (en vergezocht is), maar kunnen we alsjeblieft ophouden met deze dooddoener in dit topic?

31 likes

Zeker, ik bedoel het in dit geval naar deze specifieke forummer over Michelle.

4 likes

hierna had je gewoon mogen stoppen

6 likes

Op basis van iemands insta suggereren dat diegene vast stinkt. Delulu hoor

3 likes

Oh ja pff zo cringe ook

3 likes

Oh ja laten we dit soort drankjes promoten!!! Voor als je vergeet te ontbijten of leeft op enkel koffie

Lijkt me in haar geval ook alles behalve slim

7 likes

Het is niet per se omdat ze er reclame voor maakt dat ze het ook zelf gebruikt.

8 likes

Staat er letterlijk onder :joy:

2 likes