O.a. 23 gram suiker in zo’n flesje. En het een alternatief voor junkfood noemen. Dit is junkfood
Dat is net zoveel als normale melk, noem je dat ook junkfood? Suikers zijn niet altijd per se toegevoegde suikers of slecht voor je.
Ik zeg niet dat het goed voor je is maar ik kan me best voorstellen dat dit voor sommige mensen een beter alternatief is dan junkfood of helemaal niet eten.
Is dat niet exact de strategie van influencers? ![]()
Ik zocht dit al jaaaaaaaren
Gaat mij er meer om dat ze schrijft dat het een ‘veel’ voedzamer alternatief is. Is dat omdat er 30 gram eiwit in zit? Want dan kun je volgens die theorie dus ook beter een eiwitreep pakken ipv lunch.
Ze zegt toch dat het voedzamer is dan vergeten te eten en junkfood eten? Dus waarom vergelijk je net nu met een lunch?
‘Voor mij een veel betere optie dan maaltijden overslaan’ schrijft ze letterlijk?
Ja maar omdat het maken van de lunch te veel energie vergt/langs haar heen gaat. Niet omdat ze dit gezonder vindt dan een daadwerkelijke lunch.
Ja dat begrijp ik, maar dan zou ik als ik haar was eerder een samenwerking aangaan met een bedrijf dat go to lunchboxen bezorgt of zo, in plaats van dit soort producten te nemen/promoten. Maar goed, daar kunnen de meningen ook over verschillen
Maar dat kan je niet in je tas bewaren voor een paar dagen of zelfs weken en zal ook veel duurder zijn. Het is toch gewoon een heel ander product?
En ja mensen zouden beter en gezonder moeten eten maar voor sommige mensen lukt dat gewoon niet en dan lijkt me dit een beter alternatief dan niet eten.
Wat wil je hiermee zeggen?
Ik zeg toch niet dat Yfood hetzelfde is als melk, jij begon over dat er suiker in zat maar dat is niet toegevoegd, precies zoals de ingrediëntenlijst ook aanduidt. De suiker komt vooral van de melk die erin zit.
Dit is trouwens echt niet mijn heuvel want ik zou nooit zoiets drinken.
Lees de toegevoegde suikers. Correctie: zoetstof. Ik vond jouw vergelijking met ‘in melk zit ook suiker’ raar. Dit is toch niet te vergelijken?
Ik reageerde alleen op jouw bericht over suiker.
Ik vind het trouwens alsnog een ingrediëntenlijst die prima te begrijpen is zonder enorm rare dingen.
Ik word ook gewoon moe van haar hele ‘haast-druk-stress-kop boven water houden-opgeven is geen optie’ verhaal. Ze presenteert het met een soort ‘trots’ maar deze roofbouw op je lichaam is zo ongezond.
Ik snap dat ook niet. Volgens mij is het ergens ook een soort misplaatste trots: “Kijk eens wat ik kan op 3 uur slaap”. Mens, ga lekker naar bed.
Jaa waar komt dat ook vandaan telkens? Ik wordt er moe van als ik ernaar kijk. Ff een reisje naar dubai minder of een keer niet op stap is ook een optie toch? Ze heeft alle vrijheid dit zelf in te delen. Wat is er mis met even een avondje rust… adem even in en uit en zorg een beetje voor jezelf.
Vluchtgedrag ![]()
Shifra is zwanger van nr. 4!