Hoe verdient zij geld/is ze nog wel influencer te noemem? Ze plaatst toch nooit wat? Of mis ik het steeds?
Als ik even snel kijk had ze 14 december en 4 januari nog een samenwerking met Paturain, 4 december met Medela etc. Net nog een huis gekocht, komt blijkbaar genoeg binnenđ Maar idd voor mijn gevoel veel minder tov vroeger.
Dat heb ik eens tegen haar gezegd. Ze zij als je eenmaal veel volgers hebt, en zo af en toe iets plaatst verdiend ze daar al genoeg mee. Ze noemde het het makkelijkste baan ooit.
lol in wat voor wereld leven wij nou eigemlijk
Een wereld waar reclame maken voor je merk/product alleen nog maar via influencers en ugc creators gaat. ![]()
Pfff die liefsbodine kwam hier al eens voorbij toen ze ging âpromotenâ om je verhaal aan te dikken om aan een huis te kunnen komen als single mom. Anyways, die meid is ineens helemaal bekeerd in Jezusâ naam. Praatte met haar overleden oma en heeft toen in Jezusâ naam gevraagd of ze haar ware identiteit kon onthullen en toen bleek het een demoon te zijn en heeft ze Jezus gevraagd om die demoon weg te jagen en dat heeft ie gedaan en nu is ze bekeerd.
Echt hoe kun je dit met droge ogen op insta knallen ![]()
en continue deze humblebrag van haar en iris
Ze zijn ondernemers, positief, niet klagen maar dragen, doorgaan, ze zijn zo anders dan andere mensen.
Michelle benoemt steeds dat ze zo is afgevallen en mensen haar echt eten moeten geven op haar moeten letten. Ik krijg gewoon ergens het idee dat ze er best veel aandacht mee vraagt.
Haha dit is de normaalste zaak van de wereld in de kringen waar ik ben opgegroeid. Soms kijk ik nog wel eens een stukje van een kerkdienst van de kerk waar ik toen heen ging en denk ik ook echt âwtfâ hoor. Ben blij dat dat niet meer mijn wereld is.
Hoe kom je aan deze screenshot/foto? Of stond je achter haar in de tram? Fucking creep
Gewoon google denk ik. Dit is michelle niet maar een voorbeeld lijkt mij.
Ik denk dat het een foto uit haar webshop is.
Ja zo te zien uit de shop. Wel echt next level obsessed hoor ![]()
Ik vond dit ook zo fascinerend bij Shifra. Ik heb haar een tijdje geleden ontvolgd maar was vroeger ook een trouwe lezer van haar blog. De laatste jaren kwam er dan af en toe een story voorbij waarin ze dan bijvoorbeeld âiedereenâ bedankte voor steun of schreef âzoals jullie weten doe ik altijd zus en zoâ en dat dacht ik âik weet dat niet want je post nooit iets??â Of post ze ook nog op YouTube? Inderdaad heel mysterieus, zeker vergeleken met andere influencers.
Shifra is toch die ene met dat betonnen terras in de tuin
Dat zijn er meer
Nee die andere
Tienvanwil, met grind eromheen ook.
Oh dn dieje?
Jaaa ik ook en ik denk hier nog weleens aan als ik in de tuin bezig ben met tegenzin. Ze verhuizen overigens