Mommybloggerstopic #11

Vreselijk. Ik ken mensen die hun hele oprit hebben laten “aanleggen” met beton. Echt janken :sob:

8 likes

Zoals ongeveer half Nederland met een oprit :disappointed_relieved:

8 likes

Als ik dat zou doen zou ik mijn ouders niet meer recht aan kunnen kijken

10 likes

:rofl:

17 likes

Ziet zij niet in de spiegel dat haar lichaam niet matcht met de kleur van haar gezicht :sweat_smile:

15 likes

Ik denk dat zij foundation, bronzer en blush blindness heeft.

11 likes

Dit zou echt verboden moeten worden, bizar als je dit in deze tijd nog doet. En waarschijnlijk dan gaan klagen over hittestress en wateroverlast.

16 likes

Plus haarextension-blindness

7 likes

Ik zou contant bang zijn dat ik overal op afgeef. Of als je 1x met je hand aan je gezicht zit dat je allemaal lichte vegen hebt waar geen foundation meer zit. Zij heeft vast een witte kin zoals ze er hier bij zit. :rofl:

10 likes

Romy, de fluenza met een “creative brain, hectic life & killer ideas”, heeft een nieuwe serie op instagram genaamd “Wie ben ik ookalweer?” want, cue de dramatische muziek, “Wat doe je als je van onafhankelijke creatieve vlinder ineens naar moeder van twee baby’s onder 1 jaar gaat” nou ze gaat dus op zoektocht (wat vooral random beelden zijn met veel gehijg en gesnuf en close-ups van haar hoofd) en ze laat zien dat ze het huishouden doet, met de auto ergens heen rijd, ergens zit te lunchen en uiteindelijk 2 “independent magazines” koopt en ze aangeeft heel veel zin heeft om daar in te bladeren en “creatief mee aan de gang te gaan” maar dat gaat ze in de volgende aflevering laten zien want; het huishouden :smiling_face_with_tear:

12 likes

Worden die kinderen niet ouder? Zijn ze nog steeds 1? :sweat_smile:

19 likes

Het waren er nooit 2 onder 1 om mee te beginnen #myhill

17 likes

Jawel, de baby was er voor de eerste 1 was. Ze schelen maar 10 maanden ofzo.

Ze is daarna alleen het rekenen vergeten denk ik.

7 likes

Gelukkig gaat ze met haar crises te lijf met getrokken pinpas, want er is niks wat niet opgelost kan worden met #kopenkopenkopen. Misschien kan ze alle kosten nog wel aftrekken als bedrijfskosten want deze serie is een hele productie voor onze creatieve vlinder :upside_down_face:

7 likes

Ik vind rooooomy eerlijk gezegd, en dat is een lage lat, een stuk mentaal gezonder overkomen dan jij.

53 likes

Ze bedoelt met deze zin dat toen ze moeder werd het 2 baby’s onder 1 jaar waren.

En verder gebruikt ze 2 under 1 om aan te geven dat haar 2 kids in minder dan 1 jaar geboren zijn.

Hoeven we deze discussie niet nog een keer te voeren :partying_face:

5 likes

Gaat ze dat volhouden tot ze 18+ zijn? Sorry het slaat nergens op om dit zo lang nog te gebruiken.

8 likes

Vast wel

3 likes

Ik snapte het al hoor :sweat_smile:

5 likes

Het is niet de bedoeling dat je je boodschap in meerdere topics post.

6 likes