excsusez, ik dacht dat het voor beiden onderwerpen nuttig was. sorry
Waar gaat die huilpost van Sarah nou weer over? Echt oversharing weer
Welke Sarah doel je op?
Ik vind de Amerika Vlogs van de Foefjes zijn wel echt weer genieten van hoe vreemd zij functioneren. Nu die situatie dat hun vrienden niet terug kunnen vliegen vanwege de sneeuwval âjE GeLoOfT HeT NiEtâ en âJeeeetje dit wil je Ă©cht niet meemakenâ geeft Mas aan als pro-tip âneem altijd teveel van alles mee (zoals luiers) in je handbaggageâ Oke open deur?. De volgende dag verteld ze nog even aan de camera âEr is iets heel creepyâs wat ik wel eens heb laten doorschemeren maar ik heb soms dat ik dingen heel creepy aanvoelâ. Nou dan komt het verhaal van helderziende Mascha; de vader van die vrienden lag voordat ze gingen vliegen ziek op bed. Dus Mascha had tegen hem gezegd âmisschien moet je niet gaan vliegen als je ziek bentâ. En toen ineens ging de hele vlucht niet meer!! Dus Mascha had het gewoon al aangevoeld!! Sluit ze af met âMisschien klinkt dit voor jullie een beetje WoeWoe maar soms heb ik dit dusâ. Wauw heel creepy, wat een gaves hebben de foefjes toch ![]()
Wel lief dat ze in de laatste vlog zich zo schuldig voelt dat zij toen in 26 graden Amerika zaten en wij in de sneeuw. Deze mensen moeten echt beschermd worden als nationaal erfgoed.
Rebecca
Zuuuucht oohja zij, ik zie dat ze nu is begonnen met een serie genaamd âOpdagen zoals het isâ, omdat ze eigenlijk geen inspiratie heeft voor kwalitatieve content dus nu maar onder het mom van een âserieâ elke dag gaat vertellen wat ze gedaan heeft. Ze begint voordat ze klaar is (haar woorden) want ze heeft nog geen microfoon besteld en haar telefoon is aan vervanging toe. Maar goed haar dag 1: âIk heb alweer gejankt vandaag, want kinderen naar school brengen was stressvol, en nu heb ik een werk meeting gehad en is mijn hoofd moes! Tot morgen dag twee wie weet hoe ik er morgen bij ga zitten HiHiHiâ.
Ik volg haar niet maar ben nu het filmpje gaan kijken omdat ik toch benieuwd was. Zo saai haha waarom zou dit leuk zijn om naar te kijken? Lijkt me als influencer soms ook wel âlastigâ dat je misschien na een x tijd gewoon echt niet meer zo relevant bentâŠ? Ik was bijv. Vera (Urru) en Maysa allebei gaan volgen omdat ik echt wel vond dat ze leuke filmpjes maakten. Maysa ben ik gaan volgen toen ze net in Costa Rica op vakantie was geweest. Maar nu zijn zij allebei gestopt met hun âgewone baanâ en ik vind ze nu allebei eigenlijk niet meer leuk?
Vera met die grapjes die duidelijk 100 x geoefend zijn van tevoren ![]()
Met haar âPetraâ altijd
Ja ik denk dat het probleem is dat ze geen reet meer meemaken als ze stoppen met werken en daardoor de content direct minder relatable is. Daarvoor zijn er nog herkenbare dingen, en als ze fulltime influencer zijn maken ze ongeveer hetzelfde mee als elke andere fulltime influencer.
Ugh ja ik vind dat zo irritant. Ik zie ook alleen maar de filmpjes waarin ze het tegen âPetraâ heeft. Focus je niet zo op het negatieve denk ik dan
Maysa vind ik eigenlijk wel heel leuk, maar ze praat zo erg in beeldspraak, het is net wat te veel van het goede
Ik kijk soms de storyâs van huisvolkids, die vrouw met een boel kinderen en allemaal verschillende vaders
Ze heeft net een story gepost van 1 van haar kinderen met focking schimmeltenen. AUBBBBB BESPAAR ME DE DETAILS
En jou leek het een goed idee om dit hier te posten? Want je weet zelf ook wel dat er anderen nu gaan kijken.
AUBBBBB BESPAAR DIE KINDEREN DIT LEED!!
Laat, maar omg ja dat ge-petra de hele tijd is echt irritant en cringe
Van de week lag de jongste tussen stukjes chips op de grond te slapen
Ze weigert hem nog een dutje te laten doen âwant hij slaapt nietâ maar plaatst vervolgens alleen maar fotoâs dat hij op de meeste gekke plekken en tijden ligt te slapen.
(I know ik moet zelf ook niet meer kijken bij haar maar het is een gekke nieuwsgierigheid)
ja ik heb haar ontvolgd inmiddels ![]()
Jaaaa erg he verbaas me ook altijd over wat zij allemaal post!!
@Kryptonite je hebt helemaal gelijk hoor!
Heeft iemand enig idee waar de man van @demammavan is? Heb t ff gemist en ze zegt alleen maar hoe zwaar het wel niet js zonder hem haha
Midweekje weg voor werk geloof ik haha