Hahah every day a new low
Nou, ik had mijn dochter met haar dikke bos krullen vandaag netjes naar school gedaan. Met veel gezeik haar gedaan. Ik liep net langs het plein, ze had pauze. Vlecht was er inmiddels uit, haar stond alle kanten op, ik dacht nou daar staat ze hoor, mn lieve vogelverschrikker, had het net zo goed niet kunnen doen. Had me wat gezeik gescheeld vanochtend.
Zou het ook echt niet chill vinden als iemand in jouw functie zoiets zou denken van oh wat onverzorgd, zonder dat je erbij stilstaat dat er misschien wel een reden voor is.
Ja een elastiekje vind ik weer wat anders dan kammen. Maar goed, ik maak er geen strijd van, dan maar een loedermoeder en als ik haar ophaal van de opvang waar ze kwam met ontploft haar heeft ze altijd vlechtjes omdat de juffies daar het wel mogen doen
Jezus laat die vrouw lekker. Boeiend dat jij wel een elastiekje in zou doen. Waarom meteen weer die oordelen.
Dit heeft mijn kind ook, ziet er na een uur uit alsof we haar zo uit bed naar school hebben laten rollen. Tja, jammer dan.
Ik had het zelf vroeger ook en ik kan me nog heel goed herinneren dat de moeder van een vriendinnetje me eens gevraagd heeft of mijn moeder mijn haar ooit wel eens kamde?! Denk dat ik een jaar of 8 was en ik herinner me dit nog steeds, echt een nare opmerking. En heel onaardig naar mijn moeder, die elke ochtend wel een halfuur bezig was met het haar van mij en mijn zussen.
Misschien ligt het niet aan een ander maar aan jou als er zoveel mensen over vallen.
Ik kan het originele bericht niet meer zien maar wild haar na opvang/school betekent over het algemeen toch dat kids een leuke dag hebben gehad? Keihard gespeeld zo zie ik het tenminste!
Dan moet je het niet weghalen.
hahaha sorry maar daar kon je niets verkeerd aan opvatten, je vindt de reacties gewoon niet fijn
Of Kelly de haren van haar jongste niet een keer kan kammen want het ziet er onverzorgd uit.
Je mag me een pb sturen hoor als je vragen erover hebt
Gedaan maar werkt helaas niet… Thanks voor het bijpraten iig
Kunnen we ajb stoppen met posts verwijderen als de reacties niet bevallen? Own gewoon dat je een kut mening hebt. Blijkbaar stond je er eerst ook genoeg achter om het te posten. Echt om gek van te worden.
Zit de Q&A te kijken van de Bollens en vraag me echt af hoe bizar veel die verbouwing heeft gekost. Ze hebben 7 maanden verbouwd, niks zelf gedaan, en zowel het dak vernieuwd alsook vanbinnen alles gestript en opnieuw opgebouwd. Ze noemen geen bedragen maar ik denk toch zeker wel 400.000? Verklaart wel waarom de kinderen in allerlei reclames gestopt moesten worden afgelopen tijd en dat zwembad moet natuurlijk nog verdiend worden wel echt prachtig geworden en goed dat ze niet voor trends zijn gegaan maar gekeken hebben wat echt bij het huis past.
Als alles beige geen trend is klopt het
Jawel, maar dan moet ik op een link klinken en dan ga ik naar de insta-post. En ik voel me te bezwaard om het artikel echt te vragen zeg maar maar misschien moet ik gewoon skijt hebben en het vragen
Ik heb m voor je als je wilt?
Denk het ook. En het viel me op dat ze veel lijkt te zijn afgevallen (kan ook komen dat ik haar een tijd niet voorbij heb zien komen)
Ja heeft ze ook iets over geplaatst, schijnt door stress te komen en was niet iets bewust, ze gaf ook aan dat ze er juist van baalt omdat ze haar vrouwelijke vormen er grotendeels door kwijt is. Dus ze hoopt weer wat aan te komen juist. En ze gaf ook aan het niet oke te vinden dat ze allemaal comments krijgt die haar complimenten geven over het afvallen terwijl het dus niet een gezonde oorzaak heeft.
Ah dat vind ik idd sneu. Je weet vaak inderdaad niet waar het door komt en vaak wordt het als iets positiefs gezien. Thanks voor de aanvulling/opmerking