Misschien ligt het niet aan een ander maar aan jou als er zoveel mensen over vallen.
Ik kan het originele bericht niet meer zien maar wild haar na opvang/school betekent over het algemeen toch dat kids een leuke dag hebben gehad? Keihard gespeeld
zo zie ik het tenminste!
Dan moet je het niet weghalen.
hahaha sorry maar daar kon je niets verkeerd aan opvatten, je vindt de reacties gewoon niet fijn
Of Kelly de haren van haar jongste niet een keer kan kammen want het ziet er onverzorgd uit.
Je mag me een pb sturen hoor als je vragen erover hebt ![]()
Gedaan maar werkt helaas niet… Thanks voor het bijpraten iig ![]()
Kunnen we ajb stoppen met posts verwijderen als de reacties niet bevallen? Own gewoon dat je een kut mening hebt. Blijkbaar stond je er eerst ook genoeg achter om het te posten. Echt om gek van te worden.
Zit de Q&A te kijken van de Bollens en vraag me echt af hoe bizar veel die verbouwing heeft gekost. Ze hebben 7 maanden verbouwd, niks zelf gedaan, en zowel het dak vernieuwd alsook vanbinnen alles gestript en opnieuw opgebouwd. Ze noemen geen bedragen maar ik denk toch zeker wel 400.000? Verklaart wel waarom de kinderen in allerlei reclames gestopt moesten worden afgelopen tijd en dat zwembad moet natuurlijk nog verdiend worden
wel echt prachtig geworden en goed dat ze niet voor trends zijn gegaan maar gekeken hebben wat echt bij het huis past.
Als alles beige geen trend is klopt het
Jawel, maar dan moet ik op een link klinken en dan ga ik naar de insta-post. En ik voel me te bezwaard om het artikel echt te vragen zeg maar
maar misschien moet ik gewoon skijt hebben en het vragen ![]()
Ik heb m voor je als je wilt?
Denk het ook. En het viel me op dat ze veel lijkt te zijn afgevallen (kan ook komen dat ik haar een tijd niet voorbij heb zien komen)
Ja heeft ze ook iets over geplaatst, schijnt door stress te komen en was niet iets bewust, ze gaf ook aan dat ze er juist van baalt omdat ze haar vrouwelijke vormen er grotendeels door kwijt is. Dus ze hoopt weer wat aan te komen juist. En ze gaf ook aan het niet oke te vinden dat ze allemaal comments krijgt die haar complimenten geven over het afvallen terwijl het dus niet een gezonde oorzaak heeft.
Ah dat vind ik idd sneu. Je weet vaak inderdaad niet waar het door komt en vaak wordt het als iets positiefs gezien. Thanks voor de aanvulling/opmerking ![]()
Haha oke je hebt eigenlijk helemaal gelijk alles is beige, en een visgraatvloer boven, spierwitte bank. terazzo tegels en japandi behang.
Ja denk ik zeker wel; ze moesten echt van grond af aan weer opbouwen, met zaken als elektra e.d. Huidige bouw- en loonkosten zijn echt hoog en ze doen zelf echt 0.0 inderdaad, ook niet bijv. de kinderkamers verven. Dus ja lijkt me wel enorm bedrag.
Porterennee plaatste vorige week ook een dergelijk bericht. Ze is veel afgevallen en kreeg daar blijkbaar veel complimenten over. Maar dat voelde voor haar niet goed/fijn omdat ze dus mede is afgevallen omdat er privé iets speelt. Kan me goed voorstellen dat zo een ‘compliment’ dan niet lekker binnenkomt.
@Ienemienemutte niet specifiek op jou gericht, maar ik moest eraan denken omdat Michelle blijkbaar iets soortgelijks heeft gezegd
Wow volg Porterennee al tijden niet meer, wat zou er aan de hand zijn denk je? Zij leken me altijd zon mega stabiel gezin.
Vind je t nou zelf ook niet heeeeel raar om dit te posten en te speculeren?