Mommybloggerstopic #11

Als aanvulling hier op is er nog een bizar stukje over dat verschillende groepen (of zoals zij zegt: soorten) in ZA die ‘niet door een deur kunnen’ en dat is gek want ze zijn wel allemaal ‘donker’ :face_with_spiral_eyes:

6 likes

Oh ik weet niet of ik hier meer heel erg boos of heel erg verdrietig van wordt, damn. Een paar weken geleden was er ophef in de media over iets anders van ze, ik hoop dat dit ook helemaal ontploft en in alle praatprogramma’s aan bod komt. Die mensen moeten echt even wereldwijd gecanceld worden.

25 likes

Charlotte Blitzblum’s dochter is bijna jarig en natuurlijk houdt ze het klein qua cadeaus :upside_down_face: Sowieso al 2 dure poppen (€60 per stuk zei ze geloof ik), mini stapelstein stenen, een poppy buggy en volgens mij nog 3 dingen als ik het goed onthouden heb (houten trein etc). Maar ze vindt ook gelukkig dat het écht niet nodig is om veel te geven en ze geven alleen cadeaus met verjaardagen en sinterklaas (ze vergeet even voor het gemak al het speelgoed die ze tussendoor koopt bij de kringloop, dat zijn geen cadeaus blijkbaar).

14 likes

Ja ik ken denk ik niemand zo koopziek als haar. Zelfs mascha is niet zo erg :sweat_smile:

16 likes

Sanneke is verhuisd hoor; en ze kijkt er nu al naar uit om meer geld uit te gaan geven aan troep! Gelukkig had ze laatst nog een open tikkie om geld af te troggelen bij volgers voor de verhuizing. En helemaal het toppunt is dat ze aangeeft de bakfiets die ze bij elkaar geschooid heeft bij volgers niet meer nodig te hebben want alles is nu op loopafstand. En ze geeft ook nog een lijstje van alle restaurants waar ze nu thuisbezorgd kan bestellen, ze hadden dit weekend al kapsalon en pizza gehad maar helaas was de sushi zaak gesloten vanwege vakantie :clown_face: Kan echt niet begrijpen waarom mensen deze schaamteloosheid steunen.

50 likes

Laten we eerlijk zijn, die bakfiets heeft ze 3 x gebruikt

12 likes

Ze zegt toch dat ze juist niet is van het onnodig kopen en er daarom niet bang voor is.

5 likes

Maar als je haar een beetje volgt weet je dat ze zooo veel onnodig koopt :joy: ik moest juist erg lachen toen ik dat las.

10 likes

Als er een iemand veel onnodige troep koopt is zij het wel

7 likes

Nou good for her. Jij vindt zeker ook dat mensen met een uitkering geen luxe producten mogen eten of op vakantie mogen ofzo

16 likes

Maar is dit echt zo? Zij laat toch helemaal niet zoveel zien qua dingen die ze koopt?

2 likes

Het enige wat ze laat zien zijn die affiliate linkjes van soms echt totaal onlogische dingen :joy:

4 likes

Ben überhaupt benieuwd hoe vaak ze nu echt de hort op zal gaan, het enige wat ik tot nu heb gezien zijn filmpjes dat ze met Mijan op de bank zit. Op een vakantiepark kun je ook prima naar buiten, maar goed :sweat_smile:

5 likes

Godverdomme zeg dat is toch al snel 2x 12 euro is ze Jef Bezos ofzo, echt een schokerend uitgavenpatroon!!

34 likes

Haha en ze zat middenin een verhuisweekend. Ken weinig mensen die dan niet bestellen

14 likes

Jaa dat sowieso, maar dat koopt ze zelf allemaal niet. Althans laat ze niet zien.

Ik vind dat ze nog best regelmatig laat zien dat ze dingen gekocht heeft of dat ze weer pakketjes op moet halen.

En persoonlijk vind ik als je gaat verhuizen en je ‘klaagt’ over geld en dat alles zo duur is en je alles moet kopen, een schaal voor gevulde eieren onnodig.

9 likes

Ah dan zie ik duidelijk niet alles of klik ik te snel door alle stories heen soms.

2 likes

God laat dat mens nou eens met rust

34 likes

Categorie stinkend rijke influencer in Amsterdam met om het halfjaar een nieuw huis, verbouwing, inrichting: wauw wat mooi, wat knap, is haar zo gegund!!!

Sanne, bestelt een keer een pizza in haar sociale huurwoning: naaaahhhhh zo onnooooodig al die luxe!!!

Die eerste zet jou sowieso tot veel meer onnodige consumptie en afval aan dan laatstgenoemde maarja, is natuurlijk wel lekker comfortabel om omlaag te haten ipv op de groep die echt van die ongelijkheid profiteert.

Maar echt dit is precies hetzelfde als je constant druk maken om Oohhh neeeee van uitkeringen kan je MISBRUIK MAKEN!! Een boodschappenextraatje dat je HELEMAAL NIET VERDIENT!!
Ipv je kwaad te maken om grote bedrijven die miljarden wegsluizen.

28 likes