Wees blij dat Sanneke voor eens niet aan het zaniken is
Huh ze heeft het toch helemaal niet breed? En ze lijkt nauwelijks in winkels te komen ![]()
Hahahahah ![]()
![]()
waar gaaaaat dit over ![]()
![]()
![]()
Hahahaha moet soms zo om jullie gieren
Even een algemene herinnering aan iedereen dat @FrenchWays de persoon is die vond dat een re-integrerende collega vooral geen empathie verdiende voor haar (mentale) toestand want ze had hen een hoop extra werk opgeleverd en moest zichzelf maar snel eens nuttig gaan maken!!
Ondertussen post ze zelf elke dag hele analyses waarin ze ziekelijk gedetailleerd ingaat op details en informatie uit het verleden van verschillende personen, en voorziet ze dat allemaal van commentaar. Daar moet je bijna wel een dagtaak aan hebben, dus of haar collegaâs daar nou zo blij mee moeten zijn vraag ik me ook sterk af.
Kunnen we deze trol niet gewoon collectief negeren? Ik snap niet dat mensen dit gedrag van een volwassen persoon verdragen en er zelfs op in gaan. Als er iets is wat FrenchWays moet doen is het hulp zoeken want dit is echt niet gezond
Ik had bijna het idee dat ze deze antwoorden geeft om mensen op te fokken
OkĂŠ dit is ook overdreven, dit heb ik hier ook nog nooit gezien ![]()
![]()
Chapeau voor deze analyse ![]()
Nee hè hè, gechargeerd
Neee inderdaad zoveel sympathie kennen we hier niet
Volgens mij maakt niemand een probleem van Sannes uitkering, maar gaat het om die open Tikkies die ze schaamteloos plaatst op haar Instagram.
(Die ze overigens vooral moet blijven plaatsen, want iedereen die geld naar haar overmaakt doet dat uit vrije wil, neem ik aan)
Maar als je geld stort is dat toch jouw verantwoordelijkheid en niet die van Sanne?
Ik zou het zelf niet snel doen, tenzij echt iemand in ânoodâ. Maar ydy.
Maar als je geld gegeven hebt mag ze toch zelf weten wat ze daarmee doet? Boeit dat dan of ze er thuisbezorgd, babyvoeding of eierschalen (wtf zijn dat Ăźberhaupt?) van koopt. Als je controle wilt over waar ze het geld aan uitgeeft, vind ik wel iets mis met je intenties.
En verwachten mensen dan dat ze tijdens de verhuizing de goedkoop aldibrood met smeerkaas gaat eten? Komop iedereen haalt dan toch iets?
Ik heb het even gegoogled en het is blijkbaar dit:

Ik zou het voor mezelf wel echt vrij genant vinden om open tikkies te plaatsen en vervolgens allemaal stories te plaatsen over wat je eindelijk allemaal kan bestellen op thuisbezorgd. Zou me daar zelf niet senang bij voelen. Maar goed ik zou ook nooit doneren en blijkbaar zijn er mensen die dat wel doen, eigen keuze toch.
Sorry dubbelpost maar ik ben ook altijd wel geintrigeerd door het leven van cowiththeflow. Zij heeft in corona tijd haar huidige partner ontmoet en ik geloof dat ze na 4 weken samen een huis op Curacao kochten (ze woonden hiervoor beide in Nederland). Ze hebben dat helemaal laten verbouwen tot een super mooie bed & dining. Ze ontvangen daar sinds 2 (?) jaar nu ook gasten in, maar het lijkt lang niet altijd volgeboekt te zijn. Ondertussen werkt haar vriend af en toe als chefkok voor prive diners en Co werkt officieel als stewardess maar heeft ondertussen al jaren niet meer gevlogen, volgens mij i.v.m. haar zwangerschappen. Ze is natuurlijk influencer maar heeft niet zo heel veel spon deals online staan. En nu hebben ze dus vlakbij hun huis nog een gigantisch huis erbij gekocht wat weer van top tot teen moet worden verbouwd. Ben dan altijd wel nieuwsgierig waar ze dat van financieren.
Verbouwcontent doet het heeel goed dus dat moet haast wel goedkomen
Ik ben wel benieuwd of die klusjesman er nog is⌠kom niet meer op zijn naam.
Is dat niet bij haar vrienden Rachel en Willem.
Nee, was een man die was na de verbouwing ook nog gebleven. En ze zei iets over de klusjesman in een recent filmpje. Volgensmij hadden ze een keer een andere auto voor hem geregeld.
ze is geen stewardess meer heb ik via via gehoordâŚ
Ze heeft er vorig jaar nog wel een podcast over gemaakt, met verschillende sponsoren volgens mij. Daar zal ze vast ook een leuk bedrag aan over hebben gehouden.