Wat fijn voor Vera (en Jeffrey) dat ze weer zwanger is.
Ja, ik vond het ook heel leuk om te lezen dat het nu toch gelukt is! Ben benieuwd hoe veel weken ze al zwanger is!
Als ik naar de echo kijk in combinatie met dat ze in haar story aangeeft dat ze het sinds het begin van dit jaar weet⊠zoân 3 maanden.
Om 16.00 uur komt er een video op haar Youtube kanaal lees ik net. Het is ze van harte gegund in ieder geval!![]()
Ik denk dat ze wel ruim voorbij de 12 weken mark zijn want bij hun vorige kindje had ze zo rond die tijd een miskraam toch? ![]()
fijn dat ze weer zwanger is, gun het ze echt
Ja ik denk dat ze in ieder geval een goede 13-weken echo hebben afgewacht, maar dat horen we vast straks in de videođ
Ze heeft inderdaad een positieve 13-weken echo gehad! Heel fijn voor ze ![]()
Vond het wel echt heel dystopisch dat ze aan fucking chatgpt ging vragen of ze nou wel of niet een lijntje zag op de test
Weetniet zeker of het hier past maar annic ten duis is een podcast begonnen. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
. Misschien was dit allang bekend maar ik kom er pas recent achter. Heb een klein stukje op afspeeltijd x 2 gezet en wat een gezeur al over dat je haar proloog moet lezen. Nouuuuu neh.
Eens hoor, maar ik moet wel zeggen dat ik uit ervaring weet dat als je een test hebt met zoân tuurlijntje je elke bevestiging zoekt of er iets te zien valt ![]()
Als iemand die een aantal jaren geleden wel eens geld naar Sanne overgemaakt heeft, die Tikkies zijn inderdaad een beetje schaamteloos maar je beslist idd altijd nog zelf om te doneren. Wat me wel stak is dat ze een keer geld inzamelde voor haar moeder omdat er blijkbaar meerdere apparaten in de keuken kapot waren en meerdere volgers, waaronder ikzelf, hadden gedoneerd. Sanne gaf aan nog updates te geven wat ze met het geld zouden doen. Nooit meer wat van gehoord of updates over de keuken voorbij zien komen. Dat heeft me toen wel echt een nare bijsmaak gegeven. Je doneert vrijwillig, maar wel voor een bepaald doel waarvan het daarna twijfelachtig is of het geld daar wel aan is besteed.
Anyway, daarna nooit meer wat gedoneerd ![]()
Ja dat is wel jammer. Wat ik ook bijzonder vind is dat ze nu lachend verteld dat ze nog genoeg spaargeld over heeft omdat ze veel spullen voor de verhuizing gekregen heeft.
Al krijgen ze de borg van de vorige woning niet terug en daar hadden ze wel op gerekend.
Ze zal het goed bedoelen, maar ze komt zo vaak ondankbaar over als het gaat om gekregen dingen. Inderdaad lacherig doen dat ze nog genoeg spaargeld hebben. De bakfiets heeft ze na 3x gebruiken niet meer nodig. Ze hebben een kast gekregen die ze niet mooi vindt. Prima dat je dat vindt, maar hou het voor je?
En ze heeft toch zoân tijdje een soort optie gehad voor betaalde abonnees op Instagram? Daar had ze toen letterlijk niks geplaatst, dus al die mensen die haar dan willen steunen hebben letterlijk voor niks betaaldâŠ
Waarom krijgen ze die borg niet terug?
Ze gaf toe dat ze het al anderhalf jaar hebben laten verloederen, want waarom zou je een woning onderhouden waar je âooit gegooid wordtâ.
Nou pas maar op hoor jongens, want Sanneke kan echt NIETS fout doen bij een aantal forummers. Op de een of andere manier is het bij Sanneke ineens altijd âpestenâ.
Ik vind haar omgang met geld en de dingen die ze post al langere tijd schaamteloos. En dit verbaast me dan ook helemaal niet
Ze heeft autisme, toch? Zou het kunnen dat ze anders denkt over dit soort uitspraken en ze de sociale gevolgen niet goed kan overzien?
Als we toch met vooroordelen over autisme gaan smijten kan ze ook bedenken dat ze zich juist aan de regels van het contract moet houden. Pffff wat een vermoeiend mens
Er is ook een optie om niet naar haar te kijken
Eens. Ik volg haar zelf niet maar op basis van alles wat ik hier lees plus dat filmpje laatst dat ze uit het niets schreeuwde tegen haar kind vind ik haar ontzettend onsympathiek.
Ik vraag mij echt af hoe het eruit ziet, want ze noemde het âde tuin laten verloederenâ, maar volgens mij krijg je echt niet zomaar je borg niet terug en op haar stories zag de woning er (voor zover je kunt zien) best prima uit. Kan me ook voorstellen dat de eigenaren gewoon assholes zijn.
Ik snap best dat je de boel een beetje de boel laat in je tuin als je weet dat je eruit moet, toch?
Ook als je eruit moet heb je nog steeds de verplichting om de woning netjes te houden, tenminste het moet terug naar hoe je het huis hebt gekregen. Anders kost dat wel geld
Verder geen idee hoe ze het hebben achtergelaten en het gebeurt helaas ook wel vaak dat verhuurders proberen de waarborg voor zichzelf te houden