Haha oke je hebt eigenlijk helemaal gelijk alles is beige, en een visgraatvloer boven, spierwitte bank. terazzo tegels en japandi behang.
Ja denk ik zeker wel; ze moesten echt van grond af aan weer opbouwen, met zaken als elektra e.d. Huidige bouw- en loonkosten zijn echt hoog en ze doen zelf echt 0.0 inderdaad, ook niet bijv. de kinderkamers verven. Dus ja lijkt me wel enorm bedrag.
Porterennee plaatste vorige week ook een dergelijk bericht. Ze is veel afgevallen en kreeg daar blijkbaar veel complimenten over. Maar dat voelde voor haar niet goed/fijn omdat ze dus mede is afgevallen omdat er privĂ© iets speelt. Kan me goed voorstellen dat zo een âcomplimentâ dan niet lekker binnenkomt.
@Ienemienemutte niet specifiek op jou gericht, maar ik moest eraan denken omdat Michelle blijkbaar iets soortgelijks heeft gezegd
Wow volg Porterennee al tijden niet meer, wat zou er aan de hand zijn denk je? Zij leken me altijd zon mega stabiel gezin.
Vind je t nou zelf ook niet heeeeel raar om dit te posten en te speculeren?
Geen idee. Ze benoemde dat het privé is dus ik neem aan dat ze het ook privé wil houden.
Yes please!
Kun je me n pb sturen? Andersom lukt niet
Eindelijk!
Samenvatting van de plannen:
Voor kinderen onder de 13-jaar moeten ouders bij de arbeidsinspectie om ontheffing vragen van het verbod op kinderarbeid. De regels over uren etc worden vergelijkbaar als voor kinderen in theater/musicals. Controle op de uren is wel lastiger, dus bezorgde kijkers kunnen melding bij de arbeidsinspectie doen. Er komt ook een voorlichtingscampagne en verhoging van boetes voor kinderen die niet aangemeld zijn. Dit alles moet nog uitgewerkt worden, ingangsdatum onbekend.
Valt of staat dus wel bij de controle op en handhaving van die regels. Maar fijn dat het straks niet meer klakkeloos mag.
Ik hoop echt dat er een goed meldpunt komt en hoge boetes op het overtreden van de regels!
Zit er nu over na te denken en vind het eigenlijk best gek dat de familie Bollen niet voorbij is gekomen in de aflevering van Boos? Die kinderen worden toch net zo goed gebruikt voor reclames en totaal niet beschermd op het internet? Zij hebben met die drie accounts van hun waar ze al die kinderen uitgebreid (en dagelijks) op posten ook een behoorlijk groot bereik
Het is een automatisch antwoord van haar he, het kost haar geen moeite of tijd! Maar zie dat je hem al hebt
Maar ze kunnen toch niet al die accounts behandelen? Er zijn er nog veel meer die niet aan bod zijn gekomen in de aflevering.
Ze hadden nu volgens mij de focus op familie vloggers, op YouTube, en niet op social media accounts. Anders kan je nog wel meer accounts met mega veel volgers en actieve kinder-in-beeld-reclames bedenken(bijv mammavan). Maar deze kwamen gewoon uit de top 10 van YouTube volgens mij
Ik moest ook wel een beetje lachen om Michelleâs laatste feedpost met vragen over de kleuren die ze hebben gekozen, en dat ze âallergisch is voor witâ en dus geen witte muren wilde. Naar mijn idee is alles nu beige
Ging vanavond bij Eva Jinek over regels maken voor familievloggers heel goed! Hoop dat er eindelijk wat gaat veranderen
Ik moet hierbij denken aan van die yoga retraite kamers, alles in aardetinten en zo prikkelarm mogelijk. Ieder zo zân smaak, maar vind het moeilijk voor te stellen dat een kind hier blij van wordt.
Ik mag toch hopen dat er nog iets van decoratie in de kamers komt? Zijn tenslotte kinderkamers, maar lijkt zo eerder inderdaad zoân retraite kamer zoals @thenerdyintrovert zegt.
Zo troosteloos inderdaad, vooral voor een kind. Ik vind het zo grappig dat er dan overal een andere âaccentkleurâ bij staat, maar als je overal gewoon dezelfde kleur beige had gebruikt had het er ongeveer hetzelfde uit gezien.