Geen idee. Ze benoemde dat het privé is dus ik neem aan dat ze het ook privé wil houden.
Yes please! ![]()
Kun je me n pb sturen? Andersom lukt niet
Eindelijk!
Samenvatting van de plannen:
Voor kinderen onder de 13-jaar moeten ouders bij de arbeidsinspectie om ontheffing vragen van het verbod op kinderarbeid. De regels over uren etc worden vergelijkbaar als voor kinderen in theater/musicals. Controle op de uren is wel lastiger, dus bezorgde kijkers kunnen melding bij de arbeidsinspectie doen. Er komt ook een voorlichtingscampagne en verhoging van boetes voor kinderen die niet aangemeld zijn. Dit alles moet nog uitgewerkt worden, ingangsdatum onbekend.
Valt of staat dus wel bij de controle op en handhaving van die regels. Maar fijn dat het straks niet meer klakkeloos mag.
Ik hoop echt dat er een goed meldpunt komt en hoge boetes op het overtreden van de regels!
Zit er nu over na te denken en vind het eigenlijk best gek dat de familie Bollen niet voorbij is gekomen in de aflevering van Boos? Die kinderen worden toch net zo goed gebruikt voor reclames en totaal niet beschermd op het internet? Zij hebben met die drie accounts van hun waar ze al die kinderen uitgebreid (en dagelijks) op posten ook een behoorlijk groot bereik
Het is een automatisch antwoord van haar he, het kost haar geen moeite of tijd! Maar zie dat je hem al hebt
Maar ze kunnen toch niet al die accounts behandelen? Er zijn er nog veel meer die niet aan bod zijn gekomen in de aflevering.
Ze hadden nu volgens mij de focus op familie vloggers, op YouTube, en niet op social media accounts. Anders kan je nog wel meer accounts met mega veel volgers en actieve kinder-in-beeld-reclames bedenken(bijv mammavan). Maar deze kwamen gewoon uit de top 10 van YouTube volgens mij
Ik moest ook wel een beetje lachen om Michelle’s laatste feedpost met vragen over de kleuren die ze hebben gekozen, en dat ze ‘allergisch is voor wit’ en dus geen witte muren wilde. Naar mijn idee is alles nu beige ![]()
Ging vanavond bij Eva Jinek over regels maken voor familievloggers heel goed! Hoop dat er eindelijk wat gaat veranderen
Ik moet hierbij denken aan van die yoga retraite kamers, alles in aardetinten en zo prikkelarm mogelijk. Ieder zo z’n smaak, maar vind het moeilijk voor te stellen dat een kind hier blij van wordt.
Ik mag toch hopen dat er nog iets van decoratie in de kamers komt? Zijn tenslotte kinderkamers, maar lijkt zo eerder inderdaad zo’n retraite kamer zoals @thenerdyintrovert zegt.
Zo troosteloos inderdaad, vooral voor een kind. Ik vind het zo grappig dat er dan overal een andere ‘accentkleur’ bij staat, maar als je overal gewoon dezelfde kleur beige had gebruikt had het er ongeveer hetzelfde uit gezien.
Ze wonen er net dus lijkt me inderdaad dat het nog niet zo af is als ze zouden willen. Snap namelijk wel dat je zodra t even kan je uit die twee containers gaat waar ze wekenlang in zaten met zn tienen. Dan is de muren gedaan en een bed met beddengoed meer dan genoeg om erin te kunnen
Ik hoop het wel? Het is zo te zien nog niet af, maar ik vind het behang al zo niet-kinderlijk.
Idd zo’n yoga retreate, wat dan prikkelarm is maar eigenlijk ook al een soort cel gevoel heeft. Zeker omdat de kamers best donker lijken (lijken he, ik ben me ervan bewust dat het mini fotootjes uit 1 hoek zijn).
Yoga retraite of gevangenis? 🫠
Haha ik krijg ook echt cel-vibes ![]()
Kan mij niet voorstellen dat de kinderen die ‘kleuren’ zelf hebben uitgekozen. Wat een treurnis dat je als ouders in die beige vibe zit dat dit dan zelfs doorgetrokken moet worden in de slaapkamers van de kinderen.