Leuk ook voor zijn ex vrouw dat hij dus blijkbaar al zo lang een crush op haar had
Echt i wish dat ik een ex had die een podcast zou maken met zn nieuwe vlam waar hij zich “kwetsbaar” opsteld, zielig loopt te doen en vieze insinuaties loopt te maken terwijl hij helemaal opgehemeld wordt door een jonge griet die denkt dat ze een parel aan de haak heeft geslagen. En dat ze dan ook nog denken dat ze geld kunnen gaan verdienen met hun circle-jerk podcast met 450 volgers waar ze al hun chatgpt wijsheden delen.
Wil en Tien die 111€ vragen om 6 weken lang lid te worden van hun ‘blij dat ik mij heb-club’. Hebben zij jaren geleden ook niet zoiets geprobeerd met een betalende community die dan gefaald was?
Dit vind ik ook altijd wel te kort door de bocht “echt gelukkige mensen plaatsen niks op sm” daar geloof ik niet in. De een is nou eenmaal meer van het online delen dan de ander. Heeft niks met wel of niet gelukkig in je relatie zijn te maken.
Als ik eindelijk eens een keer op het terras zit met mijn man (zonder kinderen) wat zelden tot nooit gebeurt wil ik juist even genieten van de stilte ja, als hij dan de oren van mijn kop gaat kletsen ga ik pas zuur kijken.
Ach deze man.
Ik heb het koor begeleid waar hij in zong. Af en toe moest de repetitie stilgelegd worden voor zijn lachbuien.
Wat was dit eigenlijk een goed programma. Die beschrijvingen ook onder hun namen haha
Hij: kan zijn geluk niet op
Zij: staat het huilen nader dan het lachen
Hah heerlijk he
net terug gekeken en zag dat ook. Echt geniaal
Aaah wat aandoenlijk
Er kwam op TikTok een video voorbij van Yara Mairin en die ken ik alleen van hier, maar zij heeft een ad voor fietsen en zelfs dat weet ze te koppelen aan haar kinderwens/fertiliteitstraject?
Hoe smakeloos en wat een armoe.
Ja valt mij sowieso op dat zij veel samenwerkingen heeft de laatste tijd. Ook in de periode toen ze net die operatie achter de rug had viel het mij op.
Ja ze hebben ook een hele week krom gelegen van het lachen over een verspreking van Iris
En dan was het iets heel randoms totaal niet grappig ik dacht dat ze de klemtoon verkeerd had gelegd op het woordje obesitas en dat ze daar dus echt een week krom over hebben gelegen en Iris is zoooooo grappig
Ik vind het vooral vrij hypocriet dat zijzelf nog niet zo lang geleden in een doodongelukkige relatie zat , maar nu wel lekker gaat judgen over hoe andere stellen erbij zitten. Volgens mij zat zijzelf nog niet zo heel lang geleden met “een porem alsof haar laatste uur geslagen heeft” bij zwembaden, uitjes met de kinderen etc. toen ze nog samen was met Koen en Jacqueline. Wat ik overigens prima snap, maar ik zou denken dat ze weet hoe het kan voelen. Ongeacht of die stellen die zij ziet ongelukkig met elkaar zijn of niet.
Maar ook die snap ik eerlijk gezegd niet helemaal want nog niet zo heel lang daarvoor bij elke post op insta een heel pleidooi over hoe fantastisch ze het hadden met die poli en zelfs tijdens die uitzending van het mooiste meisje van de klas. Dat is toch niet super lang geleden. Ergens zal het tij wel gekeerd zijn maar het was toch ook geen kwestie van járen?
Nee en volgens mij kent zij die Tim al jaren, maar is het niet zo dat ze toen al superveel contact hadden. Hij had toen ook een relatie met jonge kinderen. Ach, ik weet het ook niet maar vind het wel overkomen van “Kijk mij even hoteldebotel zijn”
Ja, ok maar ze hebben niet al jaren een relatie.
Eerst was Koen haar grote jeugdliefde en nu dat over is wordt dat ‘ideale’ plaatje snel ingeruild voor Tim die ze nu ook opeens al 20 jaar kent.
Voelt inderdaad als zo’n grote bewijsdrang.
ik cringeeee. Je ziet deze types zo vaak rijden in Amsterdam en ik vind het altijd zo duidelijk hoe graag ze willen dat iedereen naar ze kijkt met hun dure cabriolet
Ik vind het ook heel grappig dat dit blijkbaar HET voorbeeld is van sexy mannelijkheid. Als ik een auto met open dak had en dan met een zonnebril en een muziekje daarmee rond zou cruisen (en ok wel met een zijden sjaaltje om mijn hoofd maar je snapt het idee) dan zou ik mezelf stiekem ook best wel sexy voelen (en cringe inderdaad maar dat even terzijde).
Ik zie daar niet iets specifiek mannelijks in, meer status in het algemeen, want het is natuurlijk stoer om veel geld te hebben. En dat associeer ik dan weer heel erg met een prille relatie, waarin je wil dat de ander van je onder de indruk is en echt je best doet om de ander ervan te overtuigen dat jij een keeper bent. En alles aan de andere persoon is automatisch heel heet, want je bent elkaar eigenlijk nog continu aan het verleiden. Niet bepaald blijk van een BiJzonDer inzicht waar allemaal podcastwaardige wijsheden uit voortkomen imo