Mommybloggerstopic #11

Ze heeft iets gezegd over dat ze elkaar hebben leren kennen in Wilbertoort (waar Michelle opgroeide) en dat hij haar altijd al zag zitten. En dat ze dus al die jaren contact hebben gehouden (ze zei toch laatst ook iets van dat er daarom geen sprake was van een nieuw iemand in het leven van de kids introduceren?). Via hem kreeg ze ook de second opinion van die kapotte knie bij de psv clubarts. En misschien was hij ook wel de reden dat ze voorgetrokken werden met die skybox toen bij PSV.

2 likes

Mijn ervaring met mensen die gescheiden zijn is hetzelfde. Feesten, dingen doen 'die van de ex niet mocht ', snel een nieuwe partner, nog meer feest, ex partner word een enorme lul etc, nieuwe relatie is ZO veel beter.

24 likes

Sommige mensen kunnen ook genieten van stilte? En/of hebben gewoon een resting bitch face. Laat mensen lekker joh in plaats van meteen te oordelen dat mensen het vast niet naar hun zin hebben omdat ze niet zo hysterisch hardop moeten genieten als jij.

30 likes

Het is toch juist fijn dat je gewoon stil bij elkaar kan zijn zonder dat het beladen voelt oid :rofl::rofl:

60 likes

Ik vind haar trouwens overkomen alsof haar leven 1 groot hysterisch toneelspel is , zelfde bij die Iris.

18 likes

Die story van die ‘fit check’ met z’n tweeĂ«n vond ik zo awkward.

Eens met de rest hier, als je nou een mijlpaal mag koppelen aan een relatie, geliefden of vriendschappelijk, is het dat je juĂ­st ook comfortabel stil kunt zijn bij elkaar. Deze mensen zitten gewoon nog in hun konijnenfase.

8 likes

Precies dit is zo genant, alle foto’s en liefdesbetuigingen worden van social media gesmeten en vervangen door de nieuwe liefde. En helemaal prima dat je nieuwe partner beter bij je past met wie je nu bent maar het is toch geen wedstrijd van welke partner echt je soulmate was en welke niet? Beetje a la Ellen van designjouwleven waar die vent eerst haar Twinflame was, maar toen toch niet, Valse Twinflame! Direct andere relatie en hoppa dat was de Twinflame ze wist het zeker! Tot die relatie uitging nu denkt ze toch dat die Valse Twinflame de juiste was. Accepteer gewoon dat in verschillende fases van je leven verschillende mensen van je gaan houden en dat wie van je houd echt het minst interessante aan je persoonlijkheid moet zijn.

7 likes

Mijn ervaring is juist dat stellen die echt gelukkig met elkaar zijn dat helemaal niet hoeven te etaleren voor de buitenwereld.
Waarom al die klefheid op sociale media? Aan wie wil je bewijzen dat je zo gelukkig bent? Waarschijnlijk aan jezelf omdat het eigenlijk helemaal niet zo is

66 likes

Verbaasd over de mensheid omdat mensen stil tegenover elkaar zitten op een terras :joy::joy::joy:

Maar waarom zoveel bezig zijn met anderen op een terras terwijl je het zelf zo geweldig hebt met elkaar?

14 likes

Ik vind het vooral mooi dat hij nu ineens schittert als het nieuwe Björn Borg model voor haar spon😂

11 likes

Is hier ook niet eens onderzoek naar gedaan? Geluk vs hoeveel je deelt over je relatie op social media?

6 likes

Kan het niet laten want deze mensen zijn een van mn obsessies. Laatst in de WijWetenHetBeter podcast (wat sowieso altijd een vrij saai en cringe dialoog is waarin ze vooral elkaar lopen op te hemelen) was het onderwerp “de positieve ego show” en gingen ze het hebben over zelfliefde/zelfzorg en ging het over je sexy voelen:
Kasper: Maar mannen kunnen ook sexy zijn. [
] Ik heb het vandaag nog gehad dat sexy gevoel. Ik zat namelijk in de auto met mijn dakje open en dan heb ik een lekker muziekje aan en een stoere zonnebril op en dan ben ik wel even lekker het mannetje hoor.
Nicky: En ja dan kan je zeggen, de mannen van tegenwoordig moeten maar wat zachter worden. En zo, en dat soort dingen, maar ik vind het dus echt. Ik ben helemaal geen tradwife. Maar ik vind het dus wel echt heel aantrekkelijk als jij volop in die mannelijkheid gaat staan, dus echt jezelf. Ja, dat je jezelf in stoer voelt en fijn en gewoon die kracht zeg maar. Ik vind dat heel mooi aan jou als je dat hebt.

Echt zo mannelijk als iemand zijn vrouw en twee kinderen in de steek laat om voor een veel jongere vrouw te gaan :clown_face:

15 likes

Stel je voor dat je na 10 jaar relatie bij elke maaltijd nog altijd een uur onafgebroken de slappe lach moet hebben. Doodvermoeiend.

44 likes

Ahahahhaa penopauze

1 like

Leuk ook voor zijn ex vrouw dat hij dus blijkbaar al zo lang een crush op haar had

4 likes

Echt i wish dat ik een ex had die een podcast zou maken met zn nieuwe vlam waar hij zich “kwetsbaar” opsteld, zielig loopt te doen en vieze insinuaties loopt te maken terwijl hij helemaal opgehemeld wordt door een jonge griet die denkt dat ze een parel aan de haak heeft geslagen. En dat ze dan ook nog denken dat ze geld kunnen gaan verdienen met hun circle-jerk podcast met 450 volgers waar ze al hun chatgpt wijsheden delen.

16 likes

Wil en Tien die 111€ vragen om 6 weken lang lid te worden van hun ‘blij dat ik mij heb-club’. Hebben zij jaren geleden ook niet zoiets geprobeerd met een betalende community die dan gefaald was?

8 likes

Dit vind ik ook altijd wel te kort door de bocht “echt gelukkige mensen plaatsen niks op sm” daar geloof ik niet in. De een is nou eenmaal meer van het online delen dan de ander. Heeft niks met wel of niet gelukkig in je relatie zijn te maken.

14 likes

Doet me echt denken aan dit fragment van Man bijt hond.

22 likes

Als ik eindelijk eens een keer op het terras zit met mijn man (zonder kinderen) wat zelden tot nooit gebeurt wil ik juist even genieten van de stilte ja, als hij dan de oren van mijn kop gaat kletsen ga ik pas zuur kijken.

14 likes