Ach deze man.
Ik heb het koor begeleid waar hij in zong. Af en toe moest de repetitie stilgelegd worden voor zijn lachbuien.
Wat was dit eigenlijk een goed programma. Die beschrijvingen ook onder hun namen haha
Hij: kan zijn geluk niet op
Zij: staat het huilen nader dan het lachen
Hah heerlijk he
net terug gekeken en zag dat ook. Echt geniaal
Aaah wat aandoenlijk
Er kwam op TikTok een video voorbij van Yara Mairin en die ken ik alleen van hier, maar zij heeft een ad voor fietsen en zelfs dat weet ze te koppelen aan haar kinderwens/fertiliteitstraject?
Hoe smakeloos en wat een armoe.
Ja valt mij sowieso op dat zij veel samenwerkingen heeft de laatste tijd. Ook in de periode toen ze net die operatie achter de rug had viel het mij op.
Ja ze hebben ook een hele week krom gelegen van het lachen over een verspreking van Iris
En dan was het iets heel randoms totaal niet grappig ik dacht dat ze de klemtoon verkeerd had gelegd op het woordje obesitas en dat ze daar dus echt een week krom over hebben gelegen en Iris is zoooooo grappig
Ik vind het vooral vrij hypocriet dat zijzelf nog niet zo lang geleden in een doodongelukkige relatie zat , maar nu wel lekker gaat judgen over hoe andere stellen erbij zitten. Volgens mij zat zijzelf nog niet zo heel lang geleden met “een porem alsof haar laatste uur geslagen heeft” bij zwembaden, uitjes met de kinderen etc. toen ze nog samen was met Koen en Jacqueline. Wat ik overigens prima snap, maar ik zou denken dat ze weet hoe het kan voelen. Ongeacht of die stellen die zij ziet ongelukkig met elkaar zijn of niet.
Maar ook die snap ik eerlijk gezegd niet helemaal want nog niet zo heel lang daarvoor bij elke post op insta een heel pleidooi over hoe fantastisch ze het hadden met die poli en zelfs tijdens die uitzending van het mooiste meisje van de klas. Dat is toch niet super lang geleden. Ergens zal het tij wel gekeerd zijn maar het was toch ook geen kwestie van járen?
Nee en volgens mij kent zij die Tim al jaren, maar is het niet zo dat ze toen al superveel contact hadden. Hij had toen ook een relatie met jonge kinderen. Ach, ik weet het ook niet maar vind het wel overkomen van “Kijk mij even hoteldebotel zijn”
Ja, ok maar ze hebben niet al jaren een relatie.
Eerst was Koen haar grote jeugdliefde en nu dat over is wordt dat ‘ideale’ plaatje snel ingeruild voor Tim die ze nu ook opeens al 20 jaar kent.
Voelt inderdaad als zo’n grote bewijsdrang.
ik cringeeee. Je ziet deze types zo vaak rijden in Amsterdam en ik vind het altijd zo duidelijk hoe graag ze willen dat iedereen naar ze kijkt met hun dure cabriolet
Ik vind het ook heel grappig dat dit blijkbaar HET voorbeeld is van sexy mannelijkheid. Als ik een auto met open dak had en dan met een zonnebril en een muziekje daarmee rond zou cruisen (en ok wel met een zijden sjaaltje om mijn hoofd maar je snapt het idee) dan zou ik mezelf stiekem ook best wel sexy voelen (en cringe inderdaad maar dat even terzijde).
Ik zie daar niet iets specifiek mannelijks in, meer status in het algemeen, want het is natuurlijk stoer om veel geld te hebben. En dat associeer ik dan weer heel erg met een prille relatie, waarin je wil dat de ander van je onder de indruk is en echt je best doet om de ander ervan te overtuigen dat jij een keeper bent. En alles aan de andere persoon is automatisch heel heet, want je bent elkaar eigenlijk nog continu aan het verleiden. Niet bepaald blijk van een BiJzonDer inzicht waar allemaal podcastwaardige wijsheden uit voortkomen imo
Sowieso welke gek laat zich overtuigen dat het een goed idee is om samen een podcast te gaan starten over een gezonder en gelukkiger leven met je prille relatie. Waar je met chatgpt logo, chatgpt jingle en chatgpt teksten de waarheid zit te verkondigen. Terwijl je elkaar nog maar net kent, en vrij obvious allebei je huwelijk hebt verlaten voor elkaar. Ook nog een LAT-relatie. Whyyyyy zou je dan in je eerste jaar samen elke week een podcast willen opnemen én elke dag een instagram post moeten maken. Allemaal in de hoop dat die podcast/platform net zo groot wordt als Porterennee zodat je lekker kan verdienen? Ze hadden nu al een speciale jingle voor ads terwijl er nog geen sponsorship is en ze 450 volgers hebben. En op die website wordt al gehint naar dat ze coachingstrajecten willen gaan aanbieden. Echt zo doorzichtig geld belustigd allemaal, bah.
Ik wordt ook nog steeds gespamd door haar advertenties over “hoe trouw je goedkoop-gids” voor 30 euro! Dus naast dat haar eigen bruiloft goedkoop was (omdat ze mensen geen eten gaf, alleen wat droge nootjes op tafel én ze kon trouwen in de mega luxe tuin van familie) verdiend ze al jaren geld aan een chatgpt gids vol obvious tips.
Mijn ultieme nachtmerrie: geen eten op een feestje.
Waaaattt! Laat op z’n minst een patatkraam komen dan😂
ik heb een keer zo’n bruiloft meegemaakt en een bij-effect was dat iedereen héél erg dronken was.
Michelle zei dat een volger haar ontvolgde omdat ze de oude Mies mist. Daarna benadrukt ze dat dit de echte Michelle is. Die oude Mies was niet echt
Hoe moet je zoiets nou geloven? Weer zo’n bewijsdrang je bent gewoon verliefd logisch dat je je anders voelt