Mommybloggerstopic #11

Ja en die tekst erbij dat ze nu eindelijk haar zelf durft te zijn.
Vind het echt bizar. Leuk hoor dat ze zo verliefd is maar ze is 15 (?) jaar samen geweest met haar ex man en 5(?) jaar samen met haar ex vriendin. Altijd verkondigd dat je zoooooo gelukkig was. Dat dit hét was. Tuurlijk verander je, en ook in (nieuwe) relaties. Dit is alleen wel echt een enorme sneer

17 likes

Wat triest :rofl: volgens mij zit die meid gewoon in een soort midlife crisis ofzo

9 likes

En niet heel gek als dat zo is, don’t we all wel eens een keer. Maar hopelijk hebben de meesten fijne mensen om zich heen waar je kunt leeglopen en die omgekeerd jou dan ook af en toe wat inzichten geven.

Wat vreselijk vermoeiend (en schadelijk) om je hele leven zo op internet te gooien. En misschien niet eens door te hebben wat het met jou doet. Social media is toch ook maar iets kuts eigenlijk he.

11 likes

Lijkt me zo kut inderdaad als je van je gezin(sleven) je verdienmodel hebt gemaakt. Het is zo fijn om op je eigen tempo en alleen met de mensen om je heen door dingen heen te gaan ipv dat je ook nog moet nadenken over hoe dat in wat je naar buiten toe presenteert past omdat je inkomen er vanaf hangt

19 likes

Ja ik vind het ook intens dat ze dan meteen weer 24/7 met die nieuwe vriend is: samen werken, alles samen doen. Zo compleet erin storten en samensmelten. Dat deed ze ook met Jacqueline, hup meteen samen het bedrijf starten & alles daaraan ophangen. Alsof ze continue iets moet bewijzen en vervloeit met de ander.

8 likes

Ja zo mee eens :100:

5 likes

Ja, Tim lijkt wel haar nieuwe accessoire. Haar hele identiteit is nu haar verliefdheid. Daarvoor was haar identiteit de gescheiden vrouw, de vrouw met een polyamoreuze relatie en 10 kinderen, etc.

Blijkbaar is dit de echte Michelle. Ik zie nog steeds een heel onzekere vrouw die een bepaalde rol aanneemt.

12 likes

Wat is volgens haar dan het verschil tussen toen en nu? Ze heeft me geblokt dus kan niet kijken

5 likes

Ze durft nu wel aanwezig te zijn, te dansen op straat en hard te lachen. Ze is niet meer bang om teveel te zijn. En nog een hoop blablabla. Via https://mollygram.com/ kun je wel kijken.

3 likes

Nouja die Tim wordt ingezet precies zoals Koen ook was zelfde campagnes altijd dat handje vasthouden in de auto.

En zo toevallig Iris en Michelle wisten niet dat ze met dezelfde vlucht vlogen dus kwamen elkaar per toeval tegen bij de gate en zitten ook nog eens naast elkaar. Ik geloof zo niets van al die poppenkast

7 likes