Mommybloggerstopic #11

Wonen Michelle en Tim samen?

4 likes

Ja, dat vertelde ze in de podcast.

5 likes

Yes, vanaf 1 november vertelde ze. Toch een goeie 2 maanden nadat Koen en Jacqueline weg gingen. Doorpakken.

12 likes

Zegt ze letterlijk dat Jolie slecht loopt?

2 likes

Sinds ik hier laatst over haar postte, komt ze vaker in mijn algoritme voorbij en het is inderdaad ZO cringe dat ik blijf kijken. Ik gun verder niemand wat zij moeten doorstaan, maar heb wel moeite met het idee dat een eventueel kind vanaf geboorte ook meteen een melkkoe is om geld aan te verdienen.

7 likes

Ach de eerste maanden ligt dat kind gewoon undercover in een beige boxpakje op een beige boxkleed in een beige huis.

7 likes

Vanaf conceptie toch al. Ze maakten een ad voor de elektrische fietsen waarmee ze naar het ziekenhuis gingen voor de afspraken rondom hun miskraam.

8 likes

Ik ben ook zo benieuwd daar hoe beige hun nieuwe droomhuis gaat worden. Het is gewoon knap hoe beige alles bij hun is.

6 likes

Als het maar niet het zoveelste oude pand is waar alles wat karakteristiek is helemaal word ‘verbeiged’. Ik word altijd zo treurig van dat soort verbouwingen

5 likes

Ze heeft in een podcast benoemd dat ze sinds januari Jolie alleen doet en er toen achterkwam dat zoiets als personeelskosten, en BTW aangifte en andere belastingen en leverancierskosten bestaan. En dat ze daardoor nu ervaart hoe het is om financiele zorgen te hebben Ă©n dat ze ook nu mag ervaren wie van je vrienden overblijft “als er geen gouden bergen meer zijn”. Ja echt haar woorden.

3 likes

Ja over die ad postte ik vorige week. Vind het echt een gĂȘnante vertoning.

1 like

Die vriendin heeft sinds oktober 2024 een hardloopaccount en neemt daarmee deel in de “hardloop community”. Ze liet haar man/vriend en twee kids niet veel zien maar het was wel haar hardloop motivatie om na de zwangerschappen weer fit te worden. Kasper was in die tijd ook bezig met trainen voor de antwerpen marathon (4 mei 2025). Dus (conspiracy theory) ik denk dat ze elkaar online ontmoet hebben en toen samen zijn gekomen. Rond aril 2025 was Kasper nog in de stories bij Porterenee daarna verdween hij, in mei 2025 plaatste Nicky over “er veranderd veel in mijn leven/ik zit in zwaar water” September 2025 plaatsen Kasper en Nicky hun eerste verliefde foto’s. Dus of er is overlap of hun relatiebreuk is anders wel heeeel goed getimed. Kasper en Renee hadden (beetje toen de podcast eindigde in 2024) sowieso een verschillende mening; Kasper wou een soort tweede jeugd en naar een grote stad verhuizen, Renee wou een groter huis op een rustige plek en focus op de kinderen. Compromis was toen dat ze dat huis in Antwerpen gingen huren, zodat Kasper vooral daar kon zijn om te bedenken wat hij wou qua werk (want hij wou minder/niet meer Porterenee). Maar ook PorteRenee Belgie startte toen, dus wie weet zit er nog meer achter het verhaal. Lijkt me wel zuur hoor, geef je je vent zoveel vrijheid om het uit te zoeken, eindigd hij alsnog in bed met een 10 jaar jongere vrouw in het appartement waar Porterenee geld voor betaalde. Er is nog geen Blikje Beter special over hoe affaires je levensgeluk vergroten, wie weet dat ze daar binnenkort mee komen.

6 likes

Nouja of ze is gewoon een slimme business women die precies weet hoe ze op de empathie kan inspelen van mensen om te groeien. Er zijn zoooveel mensen die al jaren proberen influencer te worden, en zoveel strategiën over hoe je zo snel kan groeien en relevant kan blijven. Ik geloof gewoon echt niet dat dit soort mensen niet super geraffineerd te werk gaan en heel bewust een online personage fabriceren.

5 likes

Mijn god, wat is dat Blikje Beter verschrikkelijk. En ik word agressief van haar winged eyeliner.

4 likes

Van hoeveel influencers hou jij een timeline bij?

10 likes

@FrenchWays nog nieuws over debbie?

7 likes

Als ze dit in tiktok vorm zou doen ipv typend, dan zou ze wel veel views halen denk ik :rofl:

10 likes

Pff die vlog van Vera, ik trek die meid zo slecht maar blijf toch kijken. Shame on me. Ik snap hartstikke dat je onzeker een zwangerschap in gaat na een late miskraam. Maar come on, er zijn mensen die jaaaren moeten wachten, spuiten, stimuleren, terugplaatsen, hópen op een gezonde zwangerschap of soms wel helemaal niets. En dan zegt zij: ik ben natuurlijk al zoooooo lang bezig met zwanger worden. Tuurlijk is elke maand dat je iets wil te lang, maar kijk éven om je heen naar anderen. Ze heeft er uiteindelijk niets anders voor hoeven doen. Geen ziekenhuistraject, geen lifestyle aanpassingen, geen hormonen, niks. Ik stop maar met kijken, sorry voor deze ergernis.

47 likes

Ja lijkt me beter idd.

15 likes

Ik vind dit een beetje een mijn cavia is doder verhaal. Mag je nooit iets kut vinden omdat er altijd wel iemand is die iets ergers mee heeft gemaakt.

56 likes