Dit is toch duidelijke een grap ?
Het voelt alsof Jacqueline her en der wat sneertjes uitdeelt n.a.v. de posts van Michelle.
Ja hoor iedereen heeft zn eigen angsten en onzekerheden, maar ik vind wel dat er een tijd en plaats is voor al die angsten en onzekerheden. En sommige mensen hebben er moeite mee om anderen die tijd en plaats te geven vanwege hun eigen verdrietige ervaringen, maar er zijn ook veel mensen die moeite hebben met inschatten wat hun tijd en plaats is en dan dus (bijvoorbeeld) hun verdriet willen delen met iemand die iets verdrietigers mee heeft gemaakt (zoals het voorbeeld van @ZusjevanJoost)
Ja nee helemaal eens, dat staat buiten kijf!
Maar qua aanleiding van dit gesprek: ik vind dat in het geval van Vera niet gelden: zij maakt gewoon haar eigen content op haar eigen kanaal, en je kiest er zelf voor om het te kijken.
Ik denk steeds dat er wat leuks te lezen is en dan gaat het weer over Vera. Kan zij nog even in het andere YouTube/vloggers-topic blijven?
Dat eeuwige gezeik over topics. Het is toch een kind gerelateerd onderwerp. Als het in het andere topic word geplaatst word daar weer gezeken.
Sowieso is haar content al een tijdje vrijwel de hele tijd kindgerelateerd. Ze heeft nog net niet het moment van bevruchting vastgelegd. Nou ja, eigenlijk zelfs dat bijna.
Ja is ook, maar vind haar gewoon totaal niet interessant.
Ik vind het bijzonder dat ze dit post om te laten zien hoe gezellig ze het hebben terwijl hij inderdaad de hele tijd kijkt alsof hij zich verveelt en zij soort als een puppy zijn aandacht zoekt ![]()
Ik zie net een story van Sarah Rebecca voorbijkomen. Ik vind haar er de laatste tijd echt slecht uitzien. Haar haar ziet er futloos en slecht uit en haar hele uitstraling en huid ook. Viel me echt op.
Waarom?
Wat kinderachtig dit. Vind beide kampen niet sympathiek maar zoân publieke duidelijke sneer naar de vrouw die jou heeft âuitgenodigdâ in haar huwelijk wel weer een nieuw dieptepunt.
Koen is echt zoân npc die het allemaal maar over zich heen laat komen volgens mijâŠ
De vrouw die haar heeft âuitgenodigdâ sneert ook in haar podcast dus wat dat betreft zijn ze beide niet sympathiek bezig.
Vind ik ook niet helemaal waar. Michelle heeft vaak genoeg Jacqueline sinds de break sneren gegeven al dan niet geniepig via Iris die zich daar voor leende.
Ze heeft op een subtiele manier Jacqueline als naar mens proberen weg te zetten terwijl Jacqueline al die tijd vrij netjes is gebleven.
Dat is waar, het is van beide kanten gewoon nogal sneu. En de kinderen die daar dan tussenin staan, van beide gezinnen.
What in the bronzer gaat hier mis? Ze heeft gewoon 2 strepen op haar hoofd?

Haha jezus hier doet ze me echt denken aan die Kissie waar het vroeger op egf altijd over ging. Die was toch ook altijd zo oranje?
Maar wat is die bruinheid van Michelle? Zonnebank? Spraytan? Of echt alleen make-up? Ik vind het zo fascinerend en totaal nmsvpe.
Ik vind Jac wel 100x sympathieker en meer relatable, maar Mies is als âinfluencerâ dan weer interessanter om te volgen ofzo? Ook stukje irritainment denk ik.