Mommybloggerstopic #11

Ze heeft haar benen slanker gemaakt zie maar dat Photoshop blok rond haar heupen

6 likes

Ik ben vooral gefascineerd door de hakken. Wie denk er nou tijdens een stedentrip ik ga lekker op hakken lopen😂. Voor de rest vraag ik mij af, hoe volwassen Michelle en Jacqueline nou zijn. Laat elkaar gewoon lekker in je waarden in plaats van de hele tijd sneers naar elkaar uit te delen. Zo kinderachtig. Het is vervelend als je uit elkaar gaat, maar je kan hier ook volwassen mee omgaan en zorgen dat de kinderen hier geen last van krijgen.

Soms vraag ik mij ook af, of dit niet gewoon een marketing strategie is. Zolang er gepraat wordt positief of negatief blijven mensen natuurlijk kijken.

8 likes

Dat oogt toch als een foto op de 0,5 stand of andere optie waarbij je uitzoomt omdat anders het hele gebouw er niet op past.

9 likes

En wat mensen weggepoetst. Onmogelijk dat daar verder niemand stond/liep.

9 likes

De trap golft en er staat nog een stukje hekwerk dat niet zo vakkundig is weggehaald.

5 likes

Why on earth moet zij zichzelf slanker maken

27 likes

Ik vind hem echt lijken op snollebolleke

38 likes

Tussen hun hoofden klopt er ook iets niet.

4 likes

Vraag mij af waar die hartsvriendinnen van haar zijn die haar er zo door heen hebben getrokken. Alles is nu Iris, Iris.

Vind die podcast ergens wel fascinerend hoe Iris bij elk onderwerp kan beginnen over “ David …… “

Die podcast is al maanden online er zou een team achter zitten die alles zou managen en structuren maar er is nog steeds geen touw aan vast te knopen. Ze maken hun verhalen niet af en luisteren totaal niet naar elkaar.
Wel typisch dat er nu een clikbait is van Michelle met geluidsoverlast in een hotel doelend op dat iedereen haar gehoord heeft met Tim.

7 likes

Ze zijn spaghettified :smiling_face_with_tear:

8 likes

In die podcast zijn ze vooral druk om ieder hun eigen verhaal te vertellen. Ze luisteren niet naar elkaar, onderbreken elkaar de hele tijd en als ze het al een keer over hetzelfde onderwerp hebben, snap je er als luisteraar helemaal niets meer van.

9 likes

dit ben ik als ik bronzer probeer, tbh.

Ziet er top uit in de badkamer en als ik dan naar buiten loop zie ik eruit alsof ik in de modder heb liggen rollen

(ik gebruik geen bronzer meer)

15 likes

ik zie überhaupt dat photoshop blok niet, dus miss doet ze dat wel helemaal niet

1 like

Ik heb op deze locatie dus precies zo’n foto. Heb ook ineens mega lange benen om maar dat hele kunstwerk erop te krijgen. Dus ik vind dit niet zo’n hele rare foto.

2 likes

Deze foto is heel vroeg gemaakt geloof ik. Volgens mij heeft ze dit op haar stories gedeeld toen.

2 likes

Hier gaat toch echt iets mis

9 likes

Maar heeft ze dit niet gedaan om mensen weg te photoshoppen voor de juiste “vibe” op de foto? Kan mij niet voorstellen dat het daar op klaarlichte dag zo rustig was en kan me ook niet voorstellen dat zij de behoefte voelt zichzelf nog dunner te photoshoppen dan ze al is hoor.

10 likes

Ja dit krijg je gewoon als je op je iPhone bij foto’s “Ruim op” gebruikt en mensen of lelijke objecten verwijderd. Boeiend.

19 likes

of lelijke mensen

11 likes

Ik volgde ooit een hilarisch Twitter account waar je verzoekjes voor fotobewerking kon doen. Ik moet hier nu ineens weer aan denken:

49 likes