Deze foto is heel vroeg gemaakt geloof ik. Volgens mij heeft ze dit op haar stories gedeeld toen.
Maar heeft ze dit niet gedaan om mensen weg te photoshoppen voor de juiste “vibe” op de foto? Kan mij niet voorstellen dat het daar op klaarlichte dag zo rustig was en kan me ook niet voorstellen dat zij de behoefte voelt zichzelf nog dunner te photoshoppen dan ze al is hoor.
Ja dit krijg je gewoon als je op je iPhone bij foto’s “Ruim op” gebruikt en mensen of lelijke objecten verwijderd. Boeiend.
of lelijke mensen
Ik volgde ooit een hilarisch Twitter account waar je verzoekjes voor fotobewerking kon doen. Ik moet hier nu ineens weer aan denken:
De podcastvriendin van Michelle heeft een onnavolgbare post over vriendschap. Zulke crrrazy friendsss op de foto.
Nou en, als d’r kinderen er toch niet bij zijn have fun?
Ja en? Laat die meid genieten. Het is maar een sporadische pil
Zo obvious vind ik het ook eigenlijk niet
Als dit al grote doppen zijn hoop ik dat je mij niet tegenkomt op een feestje
Dit zijn mijn normale pupillen als het enigszins schemerig is haha
Zij lijkt echt ZO ERG op snackspert, dat valt me vooral op als ik naar haar ogen kijk.
Als je het eenmaal ziet ontzie je het nooit meer.
![]()
![]()
![]()
![]()
OUTTT
Huh maar ze zegt toch niks over crazy friends op die foto of snap ik het niet?
Wouter van Elise heeft een interview met Linda over alles wat hij stom vindt op Instagram waarin hij zegt dat hij mensen die te hard rijden stom vindt. Reed bij niet in die parkeergarage niet veel te hard ook ![]()
Ik wilde dit serieus bijna commenten eronder maar goed wilde ook weer geen Gerda zijn ![]()