Mommybloggerstopic #11

De podcastvriendin van Michelle heeft een onnavolgbare post over vriendschap. Zulke crrrazy friendsss op de foto.

20 likes

Nina staat weer es

met grote doppen op d’r fyp

9 likes

Nou en, als d’r kinderen er toch niet bij zijn have fun?

39 likes

Ja en? Laat die meid genieten. Het is maar een sporadische pil

15 likes

Zo obvious vind ik het ook eigenlijk niet

21 likes

Als dit al grote doppen zijn hoop ik dat je mij niet tegenkomt op een feestje

31 likes

Dit zijn mijn normale pupillen als het enigszins schemerig is haha

11 likes

Zij lijkt echt ZO ERG op snackspert, dat valt me vooral op als ik naar haar ogen kijk.

Als je het eenmaal ziet ontzie je het nooit meer.

17 likes

:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl: OUTTT

7 likes

Ja @grace kwam daar ooit mee en nu zie ik steeds een tweeling.

6 likes

Huh maar ze zegt toch niks over crazy friends op die foto of snap ik het niet?

1 like

Wouter van Elise heeft een interview met Linda over alles wat hij stom vindt op Instagram waarin hij zegt dat hij mensen die te hard rijden stom vindt. Reed bij niet in die parkeergarage niet veel te hard ook :rofl:

14 likes

Ik wilde dit serieus bijna commenten eronder maar goed wilde ook weer geen Gerda zijn :rofl:

4 likes

Iemand heeft het er onder gezet, haha

32 likes

Hahahahah

4 likes

Iris moet van David met de bus van Schiphol naar Amsterdam want de taxi ritten a 60 euro zijn echt te duur. Hij zag waar het geld lekte, om vervolgens ook te zeggen dat die man zo slim is.

Ook Iris die alles koopt wat los en vast zit en lipglossjes voor haar meiden koopt van 30 euro per stuk :rofl:

10 likes

Vergeet de reactie van Michelle niet want die valt bijna van haar geloof dat Iris met de stadsbus gaat. Want waarom zou je met de bus gaan als je een auto voor de deur hebt staan én een van je medewerkers je wel kan oppikken met die auto.

4 likes

Iris die ook vertelde dat ze meteen een incident had toen ze de bus pakte. Onderbreekt Michelle haar (uiteraard): “werd je herkend?!”

Echt wat denkt deze meid, het stijgt haar zo erg naar haar kop, niet te doen. Ook dat tegelijkertijd samen met Tim janken op het moment dat ze Parijs binnenrijden, alsjeblieft zeg

24 likes

Oh ja ik vind het echt fascinerend in welke wereld ze beide leven.
Michelle die 10 disclaimers doet dat het oké is om met de bus te rijden maar wel er lacherig over doen en verbaasd want Michelle heeft zo’n mooie auto dus kan zich niet voorstellen waarom je met de bus zou rijden.
Ook dat steeds samen janken met Tim en alles is zo intens maar ze heeft het in haar vorige relatie zo zo hard geprobeerd.
En continu die sneren naar mensen in de podcast en over fake vrienden. Volgens mij ging Iris juist heel goed op de ellende van Michelle en tevens promotie van haar zaken. Iris is juist bekend geworden sinds ze zo close is met Michelle en gaat goed op de rol als mean girl.

Maar Michelle is nu zo gelukkig heeft onlangs een keelontsteking gehad maar daarvoor maanden niet terwijl ze toen ze nog in de poly zat continu keelontsteking had. Iris : door stress krijg je gelijk keelontsteking.
Waarom elke keer weer zo hard in de podcast willen bewijzen dat ze het zo zwaar had in de poly relatie. Je bent nu toch zo gelukkig met Tim en na jaren nog niet uitgepraat en haar grote liefde.

9 likes

Dit is toch sowieso haar hele (online) leven. Van de daken schreeuwen hoe happy en ‘humble’ je bent. Dat is vaker, maar zeker in haar geval, een mega red flag. Wie ze probeert te overtuigen? Zichzelf het meest, vermoed ik.

8 likes