Mommybloggerstopic #11

Ik heb wel eens op juicechannels over zijn ex partner/gezinsleven gelezen en deze situatie lijkt me zo’n rare gewaarwording. Dat je ex ineens dagelijks op de social media van een influencer verschijnt

14 likes

Ja behoorlijke koortsdroom. Ben je net uit elkaar trekt je (ex) man in bij een nieuw gezin met 4 kinderen. Lees je telkens dat ze samen janken want eindelijk kunnen ze zichzelf zijn en zijn ze elkaars grote liefdes.

20 likes

Hij is bij haar ingetrokken én voor haar gaan werken in Uden terwijl hij eerst in Eindhoven woonde (is toch zo’n 40 minuten). Plus dat hij zijn kids ook daarmee naartoe neemt. Lijkt wel erop dat zijn kinderen in iedergeval (nog) niet ingezet worden voor de socials. Maar hij lijkt er wel errug goed op te gaan allemaal.

Ergens wel gezond dat Jaqcueline en Koen niet samen gaan wonen, juist doordat de reisafstanden tussen de scholen van de kids te groot zijn.

7 likes

Hahaha die kerel lijkt echt enorm aandachtsgeil idd

7 likes

Ze doet soms bepaalde uitspraken waardoor je de indruk krijgt dat er al veel langer iets speelde.

5 likes

Over dat laatste, hoezo woonden ze eerder dan wel samen? Ik bedoel ten tijde van de poli.

Verder bizarre situatie voor de ex van die Tim. Lijkt me echt heel zwaar om dat (online) te ‘moeten’ aanzien. Wat een kneus.

7 likes

Maar hoezo gaat ze ook meteen samenwerken met iedereen in haar omgeving, ik zou zeggen dat je ervan leert om werk/prive wat gescheiden te houden.

Hij had toch een voetbalcarierre? Vraag me af wat hij nu precies voor haar doet dan, je wilt toch ook iemand met enige ervaring met content/fotografie/management of wat dan ook…

10 likes

nee joh, zij wil een schoothondje dat 24/7 met haar meegaat en af en toe op de foto met haar gaat! lekker praktisch

14 likes

Ik zat laatst ineens te denken aan iemand, geen idee of ze nog actief is op Instagram. Volgens mij had ze vroeger een blog. Was een blonde meid die een zoontje Jaxx had, uit elkaar was met de vader, weer samen kwam en een tweeling kreeg (waarvan ik de namen niet meer weet) maar daarna weer uit elkaar ging. Ik ben heel benieuwd of iemand weet over wie ik het heb.

3 likes

Ene sharon?

4 likes

Club Brugge heeft hem ontslagen na slechte resultaten waarschijnlijk had hij ook een baan nodig.

Iris praat vloeiend Spaans maar David kan het niet aanhoren hij krijgt kippenvel van haar Spaans dus praten ze maar Engels. Volgens mij is het echt een hele nare vent. Ze praat altijd over hem en hoe geweldig hij is en hoe knap en slim
maar van wat ze deelt zie je nooit echt iets liefs terug van David. Net als met die taxi, waar Michelle wel terecht zegt onderdanig dat je naar hem luistert als hij je verplicht om met de bus te gaan.

8 likes

Ja!! Volgens mij heette ze zo. Is ze nog actief dat je weet?

3 likes

Verbaasd me niks van de vrouw die zichzelf “zo traditioneel als al jullie oma’s bij elkaar” noemde.

2 likes

Ik vraag me wel af bij Michelle of het allemaal echt wel zo rozengeur en maneschijn is als je echt al kleffe foto’s en filmpjes online moet gooien?

8 likes

Ik denk dat we na wat ze de afgelopen jaren heeft gepost en laten zien wel kunnen concluderen dat Michelle verre van oprecht is :sweat_smile: maar daar ben je dan ook influencer voor :grimacing:

26 likes

Lijkt me echt doodvermoeiend om altijd maar de schone schijn op te moeten houden. Het gaat bij haar meteen zo ‘diep’ en dan die tekst er ook altijd bij. Pff, wordt alleen al moe als ik eraan denk.

12 likes

Ik krijg bij Michelle rebound vibes met die Tim omdat Koen en Jacqueline verder gaan samen. Zij kan gewoonweg niet alleen zijn

15 likes

Is zij niet uit de relatie met k&j gestapt en juist verder gegaan met die tim? Die Tim is toch al heel lang in beeld?

6 likes

Als je Michelle moet geloven heeft ze de scheiding nooit gewild maar aan de andere kant doet ze uitspraken in de trant van ‘nu we eindelijk samen zijn’ en ‘ik heb heel hard mijn best gedaan om het gevoel tegen te houden’ en ‘we zeiden tegen elkaar: ooit gaan we samen naar Parijs’.

11 likes

Zo gek is dat niet. Scheiden is gewoon heel complex. Je kunt én verdrietig zijn omdat je huwelijk stukgelopen is met alles wat er bij komt voor je kinderen, én tegelijkertijd blij zijn dat je uit de situatie bent die niet werkte.

12 likes