Ze wonen er net dus lijkt me inderdaad dat het nog niet zo af is als ze zouden willen. Snap namelijk wel dat je zodra t even kan je uit die twee containers gaat waar ze wekenlang in zaten met zn tienen. Dan is de muren gedaan en een bed met beddengoed meer dan genoeg om erin te kunnen
Ik hoop het wel? Het is zo te zien nog niet af, maar ik vind het behang al zo niet-kinderlijk.
Idd zoân yoga retreate, wat dan prikkelarm is maar eigenlijk ook al een soort cel gevoel heeft. Zeker omdat de kamers best donker lijken (lijken he, ik ben me ervan bewust dat het mini fotootjes uit 1 hoek zijn).
Yoga retraite of gevangenis? đ«
Haha ik krijg ook echt cel-vibes
Kan mij niet voorstellen dat de kinderen die âkleurenâ zelf hebben uitgekozen. Wat een treurnis dat je als ouders in die beige vibe zit dat dit dan zelfs doorgetrokken moet worden in de slaapkamers van de kinderen.
De gevangenisvibe wordt ook lekker onderstreept door die miezerig kleine dekbedjes
Holy shit wat troosteloos. Die arme kinderenâŠ
Arme kinderen⊠ze krijgen een voetbal veld, zwembad staat op de planning en een complete speelkamer
Dit lijkt wel een beetje op die sauna in fort beemster. Voor de mensen die dat niet kennen: dat is een sauna in een oude bunker.
Ze wonen er nog niet eens. Straks zijn die kamers vol voetbalposters, poppenhuizen en andere meuk dan is het kleurig genoeg. Maar goed bel veiligthuis want mijn kinderen hebben witten muren.
Jawel ze wonen er toch al bijna een maand
âprison-chiqueâ zoals de bruiloft van Aimee
Heeft die speelkamer dan wel kleur?
@Lula Hahaha Maar ik ben blijkbaar toch niet compleet harteloos, zowaar influencerkinderen gun ik wat beters dan garftombes om in te slapen
Haha dan dank ik toch god op mijn blote knietjes voor mijn limegroene en neonroze tienerkamer toentertijd
Dit had ik ook, die kleurencombi haha. En dan nog met babyblauw plafond zelfs
well this takes me back, ik was obsessed met babyblauw als tiener
Wow heftig⊠zijn dat slaapkamers of afscheidskamers?
Geef mij dan toch maar de boerderij met make over van de Huismuts. Die kinderkamers vond ik echt super leuk.
Vrij late to the party wel
Waarom noem je je kind Floris als je al een Morris hebt? Bizar.