Mommybloggerstopic #11

De gevangenisvibe wordt ook lekker onderstreept door die miezerig kleine dekbedjes

13 likes

Holy shit wat troosteloos. Die arme kinderen…

2 likes

Arme kinderen… ze krijgen een voetbal veld, zwembad staat op de planning en een complete speelkamer :upside_down_face:

55 likes

Dit lijkt wel een beetje op die sauna in fort beemster. Voor de mensen die dat niet kennen: dat is een sauna in een oude bunker.

9 likes

Ze wonen er nog niet eens. Straks zijn die kamers vol voetbalposters, poppenhuizen en andere meuk dan is het kleurig genoeg. Maar goed bel veiligthuis want mijn kinderen hebben witten muren. :cry:

6 likes

Jawel ze wonen er toch al bijna een maand

2 likes

ā€œprison-chiqueā€ zoals de bruiloft van Aimee :crazy_face:

5 likes

Heeft die speelkamer dan wel kleur?

@Lula Hahaha :joy: Maar ik ben blijkbaar toch niet compleet harteloos, zowaar influencerkinderen gun ik wat beters dan garftombes om in te slapen

4 likes

Haha dan dank ik toch god op mijn blote knietjes voor mijn limegroene en neonroze tienerkamer toentertijd :smiling_face_with_three_hearts:

11 likes

:star_struck: Dit had ik ook, die kleurencombi haha. En dan nog met babyblauw plafond zelfs :laughing:

3 likes

well this takes me back, ik was obsessed met babyblauw als tiener

3 likes

Wow heftig… zijn dat slaapkamers of afscheidskamers?

9 likes

Geef mij dan toch maar de boerderij met make over van de Huismuts. Die kinderkamers vond ik echt super leuk.

12 likes

Vrij late to the party wel

4 likes

Waarom noem je je kind Floris als je al een Morris hebt? Bizar.

4 likes

Het is een samengesteld gezin

7 likes

Omdat je een poly hebt

9 likes

Ah die leefden beiden al voor de merger

18 likes

Ik snap dit wel , er komen allemaal pubers aan

6 likes

Ik wist helemaal niet dat er een Bas in dit gezin zat :sweat_smile:

1 like