Je hele lichamelijke systeem is dan al moe als je zo jong bent en vaak is je lichaam dan ook al overprikkeld. Wss is dat jochie dan eigenlijk al in slaapstand aan het gaan.
@Moment @Tubing @Wildfire ja makes sense! Ik was de comments aan het lezen en daar was het meerendeel ādoe normaal, het is geen baby meer hij kan gewoon lopenā dus ik vroeg me echt af of zij dan iets heel raars deed of wat de reden er van was. In zoān draagzak zitten lijkt me als volwassene ook heerlijk ![]()
Kan ook vanwege vermoeidheid, kans op struikelen? Zou hier logisch zijn iig
Lijkt me vooral zwaar qua gewicht als ik aan mijn eigen 2,5 jarige denk, maar als het kan niet per se gek
ik doe tegenwoordig soms mijn kleine 3 jarige (14 kg) in de draagzak op de rug. vind het echt heerlijk en hij ook en je wandeling wordt gelijk een workout haha. op de rug heb je er echt niet zoveel last van, mits goed afgesteld.
als ik het daarna af doe voel ik me net of ik loop in double speed
En dan nog zoān lullig armpje hebben, bale
Ja moet je allerlei leuks laten voor zoān ondermaatse spierbal.
Oh kak, ik heb er een besteld voor op vakantie volgende week⦠![]()
Ja het lijkt wel een nieuwe hype als influencer een eigen kledinglijn. Ik vind dat ook van OOTDEE lijkt wel op shein allemaal polyester.
Ik denk dat kleding lekker snel verkoopt omdat mensen het associƫren met influencers.
Deze man geeft mij zo de ick, wat een engerd.
Echt iew dat dit zijn biceps aangespannen zijn
Net zoals die jurken van Mascha destijds. Was ook echt zoān misstap.
Ja waar zijn de triceps überhaupt, die moeten toch minstens een beetje zichtbaar zijn maar gewoon nul
En wat met die schaduw trouwens, klopt dat? Zitten rare lijnen in
Ja die onderste ronde schaduw zal dan zijn tricepje zijn
š„¹ cute
Ja hallo die persreisjes moeten ook betaald worden.
Ik denk dat dat zijn andere arm erachter is? Vind wouter ook doodeng overigens.
Bij die vorige collectie (bij Wehkamp volgens mij) verkocht ze ook oorbellen die via SHEIN werden verkocht (exact dezelfde). En zoān andere jurk verkochten ze ook ergens anders voor een fractie van de prijs.
Oh, deze man vindt zichzelf zo geil