Mommybloggerstopic #11

Ja die onderste ronde schaduw zal dan zijn tricepje zijn :heart:🥹 cute

7 likes

99€ voor de top en nog eens 99€ voor de rok :flushed: en het lijkt alsof het van temu komt

12 likes

Ja hallo die persreisjes moeten ook betaald worden.

8 likes

Ik denk dat dat zijn andere arm erachter is? Vind wouter ook doodeng overigens.

3 likes

Bij die vorige collectie (bij Wehkamp volgens mij) verkocht ze ook oorbellen die via SHEIN werden verkocht (exact dezelfde). En zo’n andere jurk verkochten ze ook ergens anders voor een fractie van de prijs.

4 likes

Oh, deze man vindt zichzelf zo geil

10 likes

Wouter vindt zichzelf echt veel te hot en ik vond hem in haar vlogs ook altijd heel betweterig overkomen, maar ‘doodeng’? Wat is er eng aan hem? :sweat_smile:

10 likes

Alles

9 likes

Vrijwel alle* influencer kledinglijnen zijn white label producten waar ze een leuk labeltje in hebben laten zetten. Hoeft niet per se überkut te zijn - er komt ook superleuke kleding uit Chinese fabrieken - maar je betaalt echt 99% van het bedrag voor de naam, niet voor de kwaliteit. Ten hoogste kiezen die meiden plaatjes uit een catalogus, meer gedachte zit er niet achter.

Je kan in mijn opinie beter een leuke jurk kopen bij de C&A in de sale. Zelfde kwaliteit voor 10% van de prijs

*uitzonderingen daargelaten, maar dan kan je het ontwerp- en productieproces meestal volgen. Volgens mij ontwerpt Matilda Djerf wel haar eigen kleding bijvoorbeeld. Bij haar kan je het hele proces volgen. Bij Bolina avenue (vredelijke naam) staat er alleen een generiek verhaaltje.

Zo’n influencer kledinglijn is wat mij betreft echt net één stap boven dropshipping.

19 likes

Die oorbellen van die lijn van Florine zijn gewoon 70 euro, terwijl dezelfde vibe oorbellen gewoon voor een habbekrats bij de Kruidvat of H&M ligt.

7 likes

Haha ik ga stuk om Romy die nu haar mental breakdown tattoos wil laten weglaseren. En dan vooral omdat ze het anderen op social media ziet doen. Hoe beïnvloedbaar kan je zijn.

5 likes

ik kende haar niet maar heb haar somehow meteen gevonden; wat is het verhaal achter die tattoos? Het ziet eruit alsof iemand met een fineliner in haar nek heeft geschreven

7 likes

Jeeeeetje wat een drukke dag voor Esmee Noëlle, echt een zwaar leven dat influencer leven

32 likes

Ik vind het ook wel druk eigenlijk. Maar ik ben dan ook gewoon een halve kluizenaar als het even kan :laughing:

5 likes

Ik mis de 8 urige werkdag die gewone stervelingen hier bij doen.

62 likes

Op zaterdag?

1 like

Dit is een story die ze gister postte

40% van de werkende mensen werkt onregelmatig ;). Maar alsnog deze meid… op een vrije dag doe ik meer.

7 likes

Hm, ik vulde het zo in dat ze bij dat management wat uren kwijt is aan werk. Daar ga ik vanuit iig :laughing:

2 likes

Nouja daar doet ze vast wel wat werk, maar Otis is haar kind dus die haalt ze waarschijnlijk gewoon om 15:15 op op het schoolplein :smiling_face_with_tear:

7 likes