Wouter vindt zichzelf echt veel te hot en ik vond hem in haar vlogs ook altijd heel betweterig overkomen, maar ‘doodeng’? Wat is er eng aan hem? ![]()
Alles
Vrijwel alle* influencer kledinglijnen zijn white label producten waar ze een leuk labeltje in hebben laten zetten. Hoeft niet per se überkut te zijn - er komt ook superleuke kleding uit Chinese fabrieken - maar je betaalt echt 99% van het bedrag voor de naam, niet voor de kwaliteit. Ten hoogste kiezen die meiden plaatjes uit een catalogus, meer gedachte zit er niet achter.
Je kan in mijn opinie beter een leuke jurk kopen bij de C&A in de sale. Zelfde kwaliteit voor 10% van de prijs
*uitzonderingen daargelaten, maar dan kan je het ontwerp- en productieproces meestal volgen. Volgens mij ontwerpt Matilda Djerf wel haar eigen kleding bijvoorbeeld. Bij haar kan je het hele proces volgen. Bij Bolina avenue (vredelijke naam) staat er alleen een generiek verhaaltje.
Zo’n influencer kledinglijn is wat mij betreft echt net één stap boven dropshipping.
Die oorbellen van die lijn van Florine zijn gewoon 70 euro, terwijl dezelfde vibe oorbellen gewoon voor een habbekrats bij de Kruidvat of H&M ligt.
Haha ik ga stuk om Romy die nu haar mental breakdown tattoos wil laten weglaseren. En dan vooral omdat ze het anderen op social media ziet doen. Hoe beïnvloedbaar kan je zijn.
ik kende haar niet maar heb haar somehow meteen gevonden; wat is het verhaal achter die tattoos? Het ziet eruit alsof iemand met een fineliner in haar nek heeft geschreven
Ik vind het ook wel druk eigenlijk. Maar ik ben dan ook gewoon een halve kluizenaar als het even kan ![]()
Ik mis de 8 urige werkdag die gewone stervelingen hier bij doen.
Op zaterdag?
Dit is een story die ze gister postte
40% van de werkende mensen werkt onregelmatig ;). Maar alsnog deze meid… op een vrije dag doe ik meer.
Hm, ik vulde het zo in dat ze bij dat management wat uren kwijt is aan werk. Daar ga ik vanuit iig ![]()
Nouja daar doet ze vast wel wat werk, maar Otis is haar kind dus die haalt ze waarschijnlijk gewoon om 15:15 op op het schoolplein ![]()
Sanneke had gisteren een story over dat iedereen die ze kent met kinderen een gezamenlijke dag vrij heeft buiten het weekend. Dion is de enige ouder die ze kent die fulltime werkt. Zou ze het dan over die influencers hebben want ik ken werkelijk niemand met deze luxe. Klopt wel dat ik weinig mensen ken die meer dan 32 uur werken maar die hebben dan een wisselende de vrije dag met hun werkende partner zodat de kinderen minder uren naar de opvang gaan.
Interessant en misschien is dat in haar ‘bubbel’ wel? Ik ken dit alleen van een oud-collega, zij en haar partner werkten allebei 3,5 dag en hadden ook altijd een dag of dagdeel samen. Maar voor de rest inderdaad hoe jij het beschrijft, de meeste mensen werken 4+5 of 4+4 dagen en verdelen de vrije tijd om de kinderen juist niet naar de opvang te doen of om wat alleen-tijd te hebben (bij schoolgaande kinderen).
Misschien kent ze mensen die net als de host van de podcast waar het hier pas over ging zulk onregelmatig werk hebben dat ze tijdens de opvang altijd kunnen sporten en samen tijd door kunnen brengen, maar dan moeten ze toch waarschijnlijk in het weekend of de avond werken.
Misschien gaat zij alleen om met de beaufy influencers van vroeger die nu nog met social media geld verdienen (teske vera saske dacht ik?)
Wij hebben dit ook, maar zijn echt de enige in onze omgeving. Komt deels omdat ik onregelmatig werk en op mijn vaste vrije dag vaak alsnog iets voor het werk moet.
Als ‘compensatie’ voor de gezamenlijke vrije dag werk ik om het weekend minstens 1 dag en iedere week 1 avond
Ik denk dat haar kring vrij klein is en ze voor een groot deel op social media “geleefd wordt” en daar zie je dat idd veel.
En daar is het dan soms ook nog alleen een ‘vrije’ dag zodat het hele gezin op een uitje kan gaan of de tuin kan renoveren waarvoor ze dan weer geld krijgen.