Kinderen moeten natuurlijk vanalles van de ouders. ![]()
Het lijkt ons goed voor haar om een teamsport te doen omdat ze heel competitief is maar ook heel snel onzeker. Denk dat het altijd goed is voor de sociale ontwikkeling trouwens. Ze heeft het zelf over dansen, dus dan is ook nog een optie. Maar ze gaat volgende maand mee doen met school hockey en we zouden nog bij volleybal gaan kijken, dus hoop dat ze ook zoiets leuk vind. Maar het belangrijkste is natuurlijk wel dat ze het met plezier doen.
@DonnieDarko Behalve de zwemdiploma’s MOETEN ze natuurlijk niets als ze echt niet wille. Misschien niet goed gezegd in het vorige bericht. Maar we hopen ze wel te motiveren om te sporten en het liefst ook 1 teamsport.
Ja, dan kan inderdaad ook hoor. Mocht van mijn oudste ook geen reserve pauze juf worden
.
Het is ook wel veel hoor! Idd die gore wastas, moet er niet aan denken met al dat puberzweet. Die kleintjes stinken gelukkig nog niet. En als ze ouder zijn heb je inderdaad die uit-wedstrijden met rijden. Dat word mij gelukkig nog bespaard ![]()
Waarom werkt zij eigenlijk niet, heeft ze dat weleens gedeeld of niet (ik volg haar pas sinds kort). Of verdient ze toch wel wat aan het influencen?
Volgens mij vooral vanwege haar autisme
Inderdaad vanwege haar autisme kan ze niet werken. En kinderopvang kan dus ook niet, omdat ze thuis is (als in, dan krijg je geen toeslag volgens mij).
Ik vind het toch wel heel treurig om te zien dat de kindertjes van huisvolkids aan het ontbijt zitten zonder een bord onder hun eten. Die iPad is nog tot daar aan toe maar het is toch heel raar om geen bord te gebruiken.
Haar argument zal wel zijn dat het afwas scheelt.
Huismuts & fam gaan op reis naar Namibië, hebben ze even gemist dat je voor kinderen een geboorteakte laten zien. Lekkere reclame voor de organisatie waar ze dit hoogswaarschijnlijk van cadeau krijgen
![]()
Lol ik ben geblokt door ze.
Faillissement op z’n influencers
Michelle b is weer lekker aan het bakken en braden in Turkije. Vraag me echt af of dat soort types niet weten dat zonnebrand bestaat?? (en dat je het ook kunt gebruiken)
Alleen maar kinderen in badkleding knuffelend met Tim & uno spelen
Dit keer was de vakantie met kinderen geen uitdaging volgens Michelle
Het was toch altijd zo goed zo mooi zo perfect in dat steriele hok op Mallorca met de modern family?
Zo lekker kut en onnodig ook om te melden dat het DEZE KEER geen uitdaging is om met zoveel kinderen op vakantie te gaan. Leuk om te lezen later ook voor de kinderen van de ex
Ze zit toch altijd te sneren naar haar ex en Jaqueline? En ondertussen steeds maar weer benoemen hoevaak ze wel niet moet huilen om de hele situatie en tegelijkertijd ook het perfecte plaatje naar buiten brengt met Tim. Geloof er allemaal helemaal geen reet van, volgens mij is het 1 groot toneel. En dat is prima, speel vooral je rol, maar dan gaat ze straks lekker op haar gat als die hele façade weer afbrokkelt door alles maar op social media te zetten.
Ja dat zielige gedoe ook “ ik heb mijn huwelijk naar de knoppen geholpen “
En dan Iris heel geacteerd gelijk er op “ ja heb JIJ zie huwelijk naar de knoppen geholpen? “ om vervolgens nog een sneer te geven “ je moet wel twee werkende partijen hebben “
Ja vind dat zo benoemen ook nogal onnodig.
Maar ik kan me wel voorstellen dat het ook met de vakantie keuze te maken heeft. Lijkt me nogal wiedes dat het lekkerder loopt als je met zes kinderen naar een hotel gaat dat daar ook daadwerkelijk op is ingericht i.p.v. zo’n boutique hotel op Mallorca. Ik kan me ook bijna niet voorstellen dat ze daar nooit klachten of scheve gezichten hebben gekregen van andere gasten. Het lijkt mij echt de hel als ik ik zou denken dat ik met mijn partner een leuk boutique hotelletje boek en er blijkt ineens een gezin van 10 te zitten dat elke dag dat hele zwembad overheerst en waarvan ook nog eens allerlei familie langs komt en waarbij alles continue gefilmd en gefotografeerd moet worden.
Ik hoop dan maar dat ze dat bedoelt ja. All inclusive met kids die hun zwemdiploma hebben lijkt me echt heeeelll chill.
Wat zit zij ook stoer te doen dat ze AL om 20.00 aan tafel moeten zitten voor het diner. Weird flex.
Ja duh ze is natuurlijk de Mallorca etenstijden van 22:00 uur gewend…
Volgens mij heeft ze de tekst onder dr post aangepast, nu staat er: “het voelt niet als een opgave”
Zo’n poppenkast dit