Ik vind het toch wel heel treurig om te zien dat de kindertjes van huisvolkids aan het ontbijt zitten zonder een bord onder hun eten. Die iPad is nog tot daar aan toe maar het is toch heel raar om geen bord te gebruiken.
Haar argument zal wel zijn dat het afwas scheelt.
Huismuts & fam gaan op reis naar Namibië, hebben ze even gemist dat je voor kinderen een geboorteakte laten zien. Lekkere reclame voor de organisatie waar ze dit hoogswaarschijnlijk van cadeau krijgen
![]()
Lol ik ben geblokt door ze.
Faillissement op zân influencers
Michelle b is weer lekker aan het bakken en braden in Turkije. Vraag me echt af of dat soort types niet weten dat zonnebrand bestaat?? (en dat je het ook kunt gebruiken)
Alleen maar kinderen in badkleding knuffelend met Tim & uno spelen
Dit keer was de vakantie met kinderen geen uitdaging volgens Michelle
Het was toch altijd zo goed zo mooi zo perfect in dat steriele hok op Mallorca met de modern family?
Zo lekker kut en onnodig ook om te melden dat het DEZE KEER geen uitdaging is om met zoveel kinderen op vakantie te gaan. Leuk om te lezen later ook voor de kinderen van de ex
Ze zit toch altijd te sneren naar haar ex en Jaqueline? En ondertussen steeds maar weer benoemen hoevaak ze wel niet moet huilen om de hele situatie en tegelijkertijd ook het perfecte plaatje naar buiten brengt met Tim. Geloof er allemaal helemaal geen reet van, volgens mij is het 1 groot toneel. En dat is prima, speel vooral je rol, maar dan gaat ze straks lekker op haar gat als die hele façade weer afbrokkelt door alles maar op social media te zetten.
Ja dat zielige gedoe ook â ik heb mijn huwelijk naar de knoppen geholpen â
En dan Iris heel geacteerd gelijk er op â ja heb JIJ zie huwelijk naar de knoppen geholpen? â om vervolgens nog een sneer te geven â je moet wel twee werkende partijen hebben â
Ja vind dat zo benoemen ook nogal onnodig.
Maar ik kan me wel voorstellen dat het ook met de vakantie keuze te maken heeft. Lijkt me nogal wiedes dat het lekkerder loopt als je met zes kinderen naar een hotel gaat dat daar ook daadwerkelijk op is ingericht i.p.v. zoân boutique hotel op Mallorca. Ik kan me ook bijna niet voorstellen dat ze daar nooit klachten of scheve gezichten hebben gekregen van andere gasten. Het lijkt mij echt de hel als ik ik zou denken dat ik met mijn partner een leuk boutique hotelletje boek en er blijkt ineens een gezin van 10 te zitten dat elke dag dat hele zwembad overheerst en waarvan ook nog eens allerlei familie langs komt en waarbij alles continue gefilmd en gefotografeerd moet worden.
Ik hoop dan maar dat ze dat bedoelt ja. All inclusive met kids die hun zwemdiploma hebben lijkt me echt heeeelll chill.
Wat zit zij ook stoer te doen dat ze AL om 20.00 aan tafel moeten zitten voor het diner. Weird flex.
Ja duh ze is natuurlijk de Mallorca etenstijden van 22:00 uur gewendâŠ
Volgens mij heeft ze de tekst onder dr post aangepast, nu staat er: âhet voelt niet als een opgaveâ
Zoân poppenkast dit
Het kan blijkbaar nog beter! ![]()
Er waren recensies waarin de âfamily of tenâ werden benoemd en die recensies waren niet positief ![]()
Kelly c heeft echt wel geluk met die gesponserde uitjes naar disney. Moet je nagaan wat je anders kwijt zou zijn met een gezin van 6 plus overnachting.
Wat is de obsessie van Michelle B met al dat zoenen op de mond en dan al die fotoâs er van posten?
Echt whyyyy. Elke dag zijn het er meerdere
Nou in ene is Tim al jaren haar beste vriend en was ze in september 25 alleen en kreeg ze eind oktober een relatie met hem om vervolgens direct te gaan samenwonen. Wat een koortsdroom
Dat insta bericht⊠huilen en lachten tegelijk
:
âIk had ineens een ander leven. Twee parallelle universums: thuis op de boerderij met de kinderen en alleen in Amsterdamâ
Alsof je een melkvee bedrijf te runnen hebt in je eentje ![]()
âEind oktober stond ie voor de zoveelste keer voor mân neus. Het was ADE en ik ga die blik nooit meer vergeten. Nu of nooit. Ik zei dat het mooi was geweest. Het vluchten. Het wegrennen voor mijn gevoel. Hij zei dat het tijd was om naar huis te gaan. Dus dat deden we. We gingen naar huis. En hij is nooit meer weggegaan.â
Wtf is dit voor GTST scĂšne en dialoog
wat een soap dit joh