Mommybloggerstopic #11

Het is een samengesteld gezin

7 likes

Omdat je een poly hebt

9 likes

Ah die leefden beiden al voor de merger

18 likes

Ik snap dit wel , er komen allemaal pubers aan

6 likes

Ik wist helemaal niet dat er een Bas in dit gezin zat :sweat_smile:

1 like

Twee speelkamers zelfs :joy:

3 likes

Zoon van Jacqueline heet Sebastiaan volgens mij.

1 like

Die laatste update van Kelly Caresse :joy: Over dat ze als semi huisvrouw meer in haar vrouwelijke energie zit en haar werkende man in loondienst meer in de mannelijke :joy:
Hartstikke fijn voor hen. Maar ze waait met elke wind mee hoe het haar uitkomt :joy: Een paar jaar geleden wilden ze nog een vrij leven leiden met camper en niet in loondienst. Onder het mom van leef je droomleven

8 likes

Als ik ze geen influencer was zou ze 10000000% zeker essential oils verkopen.

39 likes

Of van die Prowin schoonmaak parties organiseren.

10 likes

Ik kom op TikTok ook elke keer een reclame van haar tegen. Waarop ze huilt (dat stukje dat ze huilt om een briefje van haar kinderen)

7 likes

Er is ook zo’n influencer die dat ineens doet, die lieke uit Brabant. Liekevm heet ze geloof ik. Die was door marketingvrouw eens terecht aangesproken dat ze dr kids schaamteloos inzette voor campagnes en was toen helemaal overstuur van marketingvrouws reactie.

Anyway, ik wist helemaal niet dat prowin het nieuwe tupperware is. Ken het merk ook niet.

6 likes

Had ze dat niet ook geprobeerd een tijdje :sob:

2 likes

Celinecharlotte gaat verhuizen vanuit haar ā€œkleine appartementjeā€ in Manhattan… :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear: (als dit al klein genoemd wordt)

1 like

Het is vooral heel duur voor 7k per maand, maar zeker niet groot toch?

11 likes

Het is wel best krap hoor. De beelden die je ziet in haar video zijn ook beelden van de centrale ruimte van het gebouw waar ze woont.

6 likes

Ohhh ik dacht dat dat haar huis was :sweat_smile:

7 likes

Poh ik vind het juist altijd zo klein ogen. Zo krap die woonkamer. En 1 slaapkamer maar, 0.0 bergruimte verder.

2 likes

Co van Cowithetheflow is bevallen. Ze heeft haar dochter Coco genoemd. Interessante keuze wel voor iemand die zelf Co heet.

31 likes

Ik vind het wel eindbaas. Zoveel mannen vernoemen hun zoon naar zichzelf. Lekker bezig Co!

27 likes