Niet een beetje hoor. Je bent echt niet helemaal top in je kokosnoot als je je kinderen zo op social media zet en uitbuit voor views.
Ben ik de enige die een âAah ga gewoon maar naar school en kijk eerst maar even hoe het dan gaatâ moeder had? ![]()
De enige keer dat ze me âschoolziekâ heeft laten zijn was toen ik de eerste keer ongesteld was. Waar ik (gelukkig) totaal geen fysieke klachten van had, maar was helemaal verbaasd dat ze to3qen zo meegaand was ![]()
Ik snap Romy soms echt niet ⊠hoe bedoel je ??
Gewoon naar kinderdagverblijf drie (?) dagen p week ?? Hou eens op met dat gedweep met 2 under 2
Ik heb geen idee!!! Oh oh oh hoe zouden andere ouders dat nou doen???
Wat heeft de leeftijd er ook mee te maken? Als je een kind van 1 en 3 hebt is het toch hetzelfde ![]()
NEE NEE HOOR ECHT NIET DAT IS HEEL WAT ANDERS!!!1!
![]()
Zijn die kinderen beide nog steeds jonger dan 2? ![]()
Ze had er eerst zelfs 2 onder de 1 hoor. Benoemt ze ook nog evenđ. Blijft dit waarschijnlijk zo herhalen tot die kinderen een jaar of 18 zijn.
Die kinderen gaan toch ook al naar de crĂšche? Wat voor antwoorden wil ze horen?
Bij ons kregen alle leerlingen in het examenjaar een snipperkaart
om legaal een les te mogen spijbelen zo nu en dan (volgens mij 10 in totaal of zo). Volgens mij was het maar van korte duur want bij mân zusje was het er al niet meer haha
Ik werd ook bijna nooit ziek gemeld, echt alleen met koorts of overgeven. Voor de rest was het âga maar gewoon proberenâ.
Dit is toch raigebait, ze geeft letterlijk antwoord op haar eigen vraag ![]()
Ik wou dit echt net posten ![]()
Hier kan een mooie âwacht maarâ bij. Tot haar eerste kind op school zit en ze (tenminste, in haar Instagramuniversum waar het lijkt alsof haar partner of familie niets doet met de kinderen) er eentje naar de opvang moet brengen en de tweede dan precies om 8:30 op school moet zijn ![]()
Ik wacht nu al op de rant dat 8:30 een onhaalbare tijd is met 2 kinderen en een hond en een leven en hallooo waarom is het systeem zo kut en ouderwets?!
Ja of dat ze de oudste van school moet halen en de tweede dan precies een dutje doet en omg hoe doennnnnnn mensen dit, wat onmenselijk!!! En daarna moet ze ook nog naar de Kruidvat en die is écht niet gemaakt voor moeders met 2 under 2. Of tegen die tijd 2 under 5.
Volgens mij zijn haar ouders wel heel betrokken! Die hond woont daar ook
Nou deze gedachten heb ik ook regelmatig hoor.
Die van mij zitten doodstil naast me tot ik klaar ben met werk, die van jullie niet?
Nee, hier werkt hij gewoon mee.
Die van mij wachten gewoon in de kelder