Mommybloggerstopic #11

Met een scheutje jenever door de appelsap zodat ze ‘lekker slapen’

8 likes

Mi gado deze vrouw.

9 likes

Ohhh wordt zij nou nooit moe van het romantiseren van iedere straatsteen waarop zij loopt

37 likes

Klaver :face_vomiting::face_vomiting:

12 likes

Nog altijd de voorkeur boven een piemelkwartet :face_vomiting:

19 likes

T.z.t. een vijfde erbij als je de podcast luistert dus dan moet er een nieuwe benaming komen

8 likes

Ja kan bij haar helaas niet ivm Ollie, anders had ik het ook nog wel gezien bij haar haha

5 likes

Ik vind het wel lief klinken eigenlijk, een klavertje vier vol geluk.

5 likes

Ze blijft maar roepen dat ze elkaar al 20 jaar kennen en vrienden zijn. Zij was toen 12 en hij 17 ofzo? Lijkt me op die leeftijd best een groot leeftijdsverschil. Zeker om bevriend te zijn. Een meisje van 12 heeft dan toch hele andere interesses dan een jongen van 17?

9 likes

Ja maar zij is ook van de iedereen is de alllllerliefste en allerbeste dus alles wat zij zegt zou ik wel met een korreltje zout nemen. Waarschijnlijk kennen ze elkaar 5 jaar ofzo.

10 likes

“ die weet hoe hun stemmetjes klonken toen ze klein waren “

Ondertussen hun leven al online op vlogs/social kanalen vanaf dat ze klein waren. Soms denk ik ben je dan zo naïef dat je hun privé leven hun jeugd al met iedereen online hebt gedeeld.
Dat dat soort intieme dingen gewoon wereldwijd al zijn gedeeld.

12 likes

Ook weer zo overdreven hahaha die kinderen zijn nu echt 3, 5, 7 en 10 of zo? Zij kan een drol nog wel mooi verkopen en er een gevoelige post aan wijden

7 likes

Ben ook benieuwd welke voorletter ze dan kiest want vind het nog steeds grappig dat ze zogenaamd helemaal per ongeluk de eerste letters van haar kinderen MBOL heeft gekozen. Nu ik dit typ bedenk ik me ineens dat ze volgens mij de sieraden met de initialen van haar kinderen ook de deur uit gedaan heeft. Toch een beetje ongemakkelijk nu ze zelf weer Walk heet denk ik om met MBOL om je nek te lopen.

7 likes

Ze heeft haar kinderen toch ook haar achternaam gegeven? Ik ken niemand die zo bewust bezig is met haar achternaam als Michelle. Van hashtags tot verhalen in de podcast met slechte woordgrappen.

3 likes

Het zijn veel grote verhalen. Net zoals dat ‘ooit gaan we samen naar Parijs’ en daar helemaal een besefmoment van ‘omg we zijn er’ en huilen en tranen. En dit is een stel wat 6 maanden samen is oid :joy: ze brengt het alsof ze verloren geliefdes zijn die hun droom na 20 jaar uit zien komen

19 likes

Ja zo klinkt ze inderdaad. Alsof al die tijd dat ze met Koen was eigenlijk een overbruggingsperiode was, totdat ze eindelijk met haar grote liefde samen kon zijn.

12 likes

Ja geeft een beetje the one that got away vibes

5 likes

Ja en vergeet niet “ nooit uitgepraat “ want andere stellen op het terras zitten daar in stilte terwijl ze op het mooiste plekje van Parijs zijn.

12 likes

Amsterdam ‘helemaal uitgespeeld’ omdat ze daar 2 maanden lang in de weekenden is gaan feesten :joy:

13 likes

Vind het ook zo gek dat zij altijd deed alsof zij en Koen een geweldig huwelijk hadden #teambollen en nu continu dit soort sneren uitdeelt:

15 likes