Sowieso vind ik die nadruk op elkaar al 20 jaar kennen bijzonder, aangezien zij elke vriendschappelijke outing op IG post en de afgelopen jaren hij nog nooit voorbij is gekomen op haar instagram
Dat snap ik dus ook niet. En het is ook zo onnodig.
Ja dit dus! En hij lijkt me niet echt camera schuw.
Hij lijkt hier op Rob Jetten.
Maar, vind dat echt zo niet nodig. Kan me dat ook eerlijk gezegd niet voorstellen. Ze riep toen juist altijd dat ze direct smoorverliefd was op Koen. Ik denk wel dat ze de situatie met Jacqueline verkeerd heeft ingeschat en dat ze zich in die relatie misschien wel alleen heeft gevoeld? Maar ja, wat weten wij haha
Voor mijn gevoel was ze drie weken ‘single’ en continu op en neer naar Amsterdam, en is hij daarna toch al bij haar in getrokken?
En hadden ze bij één van die juice-insta’s destijds toen geen zoen / knuffel foto van Michelle met hem geplaatst? Toen hadden ze met Jolie drie weken die skybox bij Psv. Die vervolgens ineens toch weer niet van hun was?
Er zaten geloof ik 2 maanden tussen de uittrede van Koen en Jacqueline en de intrede van Tim.
Die skybox was ook zo’n vaag verhaal. Ze heeft daar nog wat vlogs aan gewijd en opeens was ie weg.
Ze heeft daar iets over gezegd in de podcast van vandaag.
En ik heb natuurlijk een relatie met mijn, met de man die mijn beste vriend was. Zegt iemand hij was niet zichtbaar.
Ik zeg: “Nee, hè, hè.” Hij wilde ook zeg maar, hij was niet zeg maar, dat ging ook niet. Hij was niet in beeld. Maar iedereen, ik bedoel mijn ouders die kennen hem ook al 20 jaar. Mijn broertje kent hem ook al 20 jaar. Mijn vrienden, iedereen kent hem al 20 jaar.
Altijd zo lekker duidelijk die meid
Hoe ze het zó beschrijft klinkt het alsof ze dus al 20 jaar stiekem verliefd op elkaar waren.
Kijk, ze moet natuurlijk lekker doen wat ze zelf wil, dat staat voorop. En ze is niks aan ons aan uitleg verschuldigd. Maar wat me irriteert, is dat ze er voor mijn gevoel over liegt. In dec kwam er een podcast uit waarin ze nog zei dat ze zich niet voor kon stellen dat ze in 2026 met een man zou samen zijn. Blijkt later dat ze al sinds nov 2025 met Tim samenwoont (bron: haar eigen podcast). Waarom er over liegen? Zeg er dan gewoon niks over. Zeker in een podcast die je zelf gestart bent, ‘t is niet alsof iemand met een mes op haar keel om uitleg vraagt.
Een huwelijk gaat ook niet lang uitblijven. Tegen het einde van 2026 zie ik ze verloofd zijn
Wat bedoel je met je laatste opmerking? Wat zei ze tegen het kind van Jacqueline?
Zo ga je lekker? Dat je zulke dingen denkt is al een ding, maar het dan nog opschrijven gaat heel veel grenzen over.
Heb je laatst niet precies zo’n post geplaatst? Ben je persoonlijk door ze gedumpt ofzo?
Verdomme, weer too late to the party.
Ze hint ook al meermaals op een baby in haar podcast.
They guy she told you not to worry about
Ja ik zag een post waarin ze iets in elkaar aan het zetten waren in de tuin en iemand reageerde iets van “dacht dat jullie een babywiegje in elkaar aan het zetten waren”, waar ze op reageerde met “i wish
”.
Ik heb nu al medelijden met dat kind. Dat wordt natuurlijk ingezet voor allerlei gesponsorde content en krijgt waarschijnlijk ook weinig privacy,
Dan is ze waars al zwanger ![]()
Michelle was niet lekker inclusief ontstoken ogen en gaat dezelfde dag nog even intens baby knuffelen met de pasgeboren baby van een vriendin. Ik snap niet dat je zoiets doet, waar zit je met je verstand?