Mommybloggerstopic #11

Nou op zich zelf weten doet ze niemand kwaad mee. Ik vind het alleen heel vreemd dat ze op kraamvisite gaat. Dacht meer dat het een soort standaard iets was bij verkoudheid of iets niet komen. Al las ik van de week ergens dat er genoeg mensen zijn die niet hun handen standaard wassen als ze ergens op kraamvisite komen.

6 likes

Jezus wie is dit en wat een domme post :neutral_face:

5 likes

Schurftogen? Mixomatose? En wat hebben konijnen hiermee te maken? XoXo

8 likes

Is een dodelijk virus voor konijnen.

5 likes

Ah oke duidelijk ik had even gemist dat deze dame zich identificeert als konijn :sweat_smile:

5 likes

Jeetje, misschien komt het omdat ik Nynke al jaren volg (Beat The Champions, podcast Alle Geschiedenis Ooit), maar ik denk dat hier heel veel sarcasme in zit hoor :sweat_smile: zij is niet je gemiddelde influencer zeg maar :joy:

16 likes

Dat denk ik ook. Ging mij erom: waarom smeer je make-up op je schurftogen? Kan je erna wegmieteren.

Nynke maakt inderdaad podcasts, theater, zit wel eens in een tv-programma. ‘Een mediameid’.

Hoezo? Als je niet dubbel dipt is er toch niks aan de hand? En echt schurft is het niet dus wie zegt dat het besmettelijk is voor haar make-up?

10 likes

Ik zou dat risico dus nooit nemen. Je kunt het toch beter uitzitten zonder make-up, iets van zalf erop smeren zodat het waarschijnlijk sneller wegtrekt en je niet kans loopt jezelf te herinfecteren?

2 likes

Ja ik vind dat allemaal niet zo spannend. Gewoon voorzichtig doen.

5 likes

Misschien moet ze gewoon de deur uit vandaag? Als ‘mediameid’ kun je denk ik niet koos make-uploos de deur uit (geen idee, ik draag zelf geen make-up).

1 like

Een tweeling én een drieling: vijf Belgische broertjes met dezelfde kleren en kapsel zitten allemaal in één klasje | De Telegraaf https://share.google/nDvGqDwg4v0HMc2pQ

Tussen de tweeling en de drieling zit een leeftijdsverschil van één jaar en vier maanden.

5 under 2 :clown_face:
Dat is pas andere koek

40 likes

Tering hoe uitgezakt ben je dan?! :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

Wel de eerste Belgen met kampernamen die ik ooit zie, dacht dat dat meer Nederlands-tokkie was.

18 likes

Wat een hel haha

4 likes

Haha ik dacht bij dat bericht ook meteen aan het forum (al dacht ik meer aan het babynamentopic @Zemraluani klinkt idd meer als inspiratie voor jullie Nederlanders :pray:)

9 likes

RGK hoofdjes in tokkie kleren ook echt :sob:

14 likes

“hun ouders kleden de vijf broertjes volledig identiek aan. Ze dragen allemaal dezelfde boekentassen, dezelfde jassen en daaronder identieke truien.” Wat doen ze die juf aan :joy:

10 likes

Echt zin om dit door te sturen naar Romy hahaha

10 likes

En wat doen ze die kinderen aan omg

5 likes

Hahahaa echt heel erg rgk alles idd :neutral_face::sob::sob: wat afschuwelijk. :sob: word al moe als ik er naar kijk ook​:rofl::rofl:

5 likes