Mommybloggerstopic #11

‘ze dragen allemaal een bril’

daaronder een foto waar 4 van de 5 een bril hebben

12 likes

En ook “hun namen lijken erg op elkaar” oke ze eindigen allemaal op een -ie klank maar verder?

Quinsley, Kyriani, Levany, Miley en Daynely

4 likes

jezus

8 likes

Ze zagen eruit als Jarno, Tycho, Ties, Mees en Bjorn

19 likes

Het gaat me geen moer aan maar ik vraag me wel af waar jacq (ex mbol) nu van leeft? Qua werk? Omdat ze bij mbol werkte

5 likes

Ik kan eigenlijk alleen maar denken tering waar een vrouwenlichaam toch allemaal wel niet toe in staat is :scream::muscle:

57 likes

Die doet zich nu ook voor als influencer en maakt reclame voor alles wat los en vast zit. Heeel ander vibeje in ieder geval nu ze niet meer in een relatie met Michelle zit vind ik

14 likes

Vind wel dat ze veel moeite doet voor haar ads, alsin ze probeert echt uitleg te geven en probeert creatief te zijn. Maar goed ze is duidelijk zoekende wat ze nou eigenlijk wil. Voordat ze in de poly zat was ze huismoeder (en ook al wel mini influencer) en haar ex had een belangrijke baan/was veel in buitenland voor werk. In de Poly verdiende Michelle het grote geld en ging alles op 1 rekening gaven ze altijd aan. Nu is Koen wel weer aan het werk ergens lijkt het, maar weet niet of die nu haar financieel steunt? Of zal ze veel geld krijgen voor al die ads? Of wellicht wel wat geld hebben meegekregen uit de scheiding? Overwaarde van dat huis of vanuit Jolie?

3 likes

Het valt mij zo vaak op hoe dom iris is. Nu weer in de podcast een opmerking dat Nederland te lage straffen heeft voor seksueel geweld met als verontwaardiging dat het in andere landen niet gebeurt waar straffen hoger zijn.
En dan Michelle : “ gebeurt het daar echt niet? Ik weet dat eigenlijk niet
Iris : we gaan er mee om alsof de tandarts een foutje heeft gemaakt

Iris zegt dat ze bijna een politieke partij wil starten de wetgeving te veranderen. Echt wereldvreemd die meid. Om zo stellig te beweren dat in andere landen geen verkrachtingen zijn is echt domheid de wereld in slingeren

34 likes

Echt ongefundeerde Telegraafpraat inderdaad

18 likes

Haha, heeft ze ooit gehoord van India?

8 likes

Ja of überhaupt de positie van vrouwen in bepaalde landen. Alsof elke vrouw in de wereld zomaar het politie bureau op kan lopen om aangifte te doen. Hoe blind is ze? Het maakt mij gewoon echt boos zo’n domme opmerking. Verdiep je eens voordat je zulke stront uit je mond laat komen. Ook dom van Michelle dat ze het niet zou weten.

Zo zie je maar in wat voor bubbel ze eigenlijk leven.

2 likes

Vooral dit zo stellig zeggen maar wel BFF’s zijn met NoordeGroot die een relatie heeft met een veroordelde pedo. Én je eigen dochters digitaal te grabbel gooien voor de online viezerikken. Echt gehalte “Marco Borsato is onschuldig want het is zon vriendelijke man”. Overigens heeft Spanje wel sinds 2004 veel strenger beleid, daardoor zijn de percentages partnergeweld gedaald naar een gelijk niveau als we in Nederland hebben. Op dit moment is het dus nog niet zo dat je in Spanje minder partnergeweld hebt dan in Nederland.

Edit: Er worden wél minder vrouwen vermoord dan in NL, in 2024 NL 44 vrouwen, Spanje 48 vrouwen, terwijl in Spanje 2,5x meer mensen wonen. Dus femicide wordt wel beter gesignaleerd en voorkomen daar.

35 likes

Die werkt weer bij zijn oude baan, daar zie ik hem altijd roken bij het fietsenhok.
Denk wel dat ze gewoon kan rondkomen van de samenwerkingen. Ze heeft veel volgers sinds de poly.

8 likes

Ik heb het idee dat de comments bij die podcast ook goed gefilterd worden. Had echt meer kritische reacties verwacht bij sommige dingen

6 likes

Mensen zijn geblokkeerd omdat ze bij Jacqueline een hartje achterlieten dus ik denk dat bijna niemand wat durft te zeggen. Al denk ik dat ze ook heel veel reacties weghalen.

3 likes

Ik heb die podcast een paar keer geluisterd maar daar was Michelle zo door Iris heen aan het praten dat ik er mee ben gestopt. Toen reageerden mensen ook met: “het is niet de Michelle show he, laat Iris eens uitpraten!”. Ze zou daar naar eigen zeggen op gaan letten maar zie alleen maar snippets voorbijkomen waar zij voornamelijk aan het woord is. Niet normaal hoe graag zij zichzelf alleen hoort praten. Als Iris iets zegt merk je ook dat ze daar niet echt luistert maar gewoon zit te wachten tot zij weer “mag”

9 likes

Michelle zegt dat ze toen ze vroeger niet kon slapen Tim dan altijd zei blijf maar appen blijf bij je tot je kan slapen. Ik vind dat echt vreemd als je beide in een relatie zit met gezin.

Want toen waren ze gewoon vrienden.

Ook haar opmerking als ze haar een jaar geleden hadden gevraagd of ze zonder seks kon zou ze keihard ja zeggen maar nu echt niet meer. Je hebt net een relatie ze maakt van Tim echt een groot sprookje.

12 likes

Hahaha ik vind hem er ook echt uitzien alsof hij ieder uur in het fietsenhok staat te roken, in weer en wind

22 likes

Dat moet ze wel verzonnen hebben hahaha

4 likes