Mommybloggerstopic #11

Ze kan idd heel slecht slapen ‘s nachts maar een “discodutje” van 20 minuten midden op de dag, dat is geen probleem :clown_face:

4 likes

Nee hoor zijn hier ook😭 er is ook een Belgisch gezin die alle letters van hun kinderen recyceld. Axel, Xael, Xeal https://www.hln.be/staden/creatief-met-a-l-e-en-x-gezin-van-marino-en-gwenny-breidt-elfde-keer-uit-na-alex-axel-xela-lexa-xael-xeal-exla-leax-xale-elax-is-er-alxe~a9d49ae7/146315557/

En en ik ken de Ypsilon familie (zo worden ze genoemd haha). Iedereen incl ooms tantes neven nichten hebben een Y in de naam🥲.

11 likes

Zie een snippet van die podcast van Michelle en Iris en daarin gaat het over dat Michelle wel een tweede leg wil en een kind wil “nemen” :upside_down_face: en weer een kinderwens heeft. Ben benieuwd… (even los van dat het moet lukken etc).

6 likes

Ze heeft zelf meerdere miskramen gehad dus ik denk dat ze dit gewoon wat ongelukkig verwoord.

Volgens mij heeft Tim zelf ook 2 kinderen. Ik zou er 6 in totaal zelf genoeg vinden, maar goed, wie ben ik :laughing:

1 like

Die podcast sowieso, echt irritainment. ‘Mensen zeggen dat je 10000 stappen moet zetten, nou in mijn huis zet je die wel. Wat denk je als ik limo moet brengen naar het voetbalveld’.

3 likes

Ze heeft ook “krom gelegen” om Jolie Noé te behouden😂 Je zag inderdaad een zware tijd voorbij komen in Dubai, Parijs en Spanje x6.

38 likes

Hahaha dit vroeg ik me.ook af, hoe ga je van ‘mn personeel zei dat ze hun tijdelijk wel salaris wilden inleveren’ naar al die dure reizen in 5 maanden :joy::joy:

9 likes

Echt zo cringe hoeveel zij vliegt naar trash plekken :disguised_face:

9 likes

Dat vraag ik me ook af. Ze doet alsof ze een hele zware tijd heeft gehad om die zaak overeind te houden maar haar content laat juist het tegenovergestelde zien.

3 likes

Maar JN is een bedrijf en zij als influencer is een bedrijf. Dat het slecht gaat met de één betekend niet dat het slecht gaat met de ander. Of dat ze van wat wel werkt (veel) geld gaat stoppen in het bedrijf wat niet werkt.

5 likes

Maar als het allemaal zo zwaar en moeilijk is, dan ben je toch op de zaak? Dan ondersteun je je medewerkers toch? En laat je zien dat je dit met z’n allen doet.

In plaats daarvan zat zij in dure hotels en restaurants verliefde plaatjes te schieten.

7 likes

Hoe leuk mijn baan ook is, ik ga never nooit mijn salaris inleveren! En MCW staat gewoon voor paal met die uitspraak gezien haar vele reisjes. Het klopt gewoon niet!

7 likes

Wie zegt dat ze dat niet heeft gedaan? Wij hebben 0 inzicht over hoe ze het regelt, wat haar taken zijn en wat ze bij anderen neerlegt, hoeveel ze werkt of wanneer en hoe daadwerkelijk slecht of goed JN het doet. Misschien heeft ze een meevaller gehad of zit er altijd een cyclus van goede tijden / slechte tijden in het bedrijf.

We zien misschien max 10% van haar leven. Vind het bijzonder dat er dan allemaal invullingen worden gedaan op weinig info.

Wat wél is, is dat ‘JN doet het zo slecht, komt door xx, ik werk er zó hard aan’ zorgt voor views, engagement ed. Je komt terug om te kijken hoe het ermee staat. Maar als het alleen ellende is dan zijn mensen het ook zat. Dus er moet een goede balans zitten in content.

Slim bedacht denk ik zo.

Het is ergens toch wel logisch dat er vraagtekens komen wanneer er vrij recent nog werd gezegd dat ze slapeloze nachten had want ze kon haar personeel en leveranciers niet betalen. Dat er daarna een vrij luxe leven wordt gezien is dan wat tegenstrijdig als dus de basis niet goed op orde was.

8 likes

Jaa dat hoort toch ook bij het ondernemen dat t af en toe minder lekker gaat, en als je dan 8 “besties” op de zaak hebt rondlopen en je partner en iedereen erbij betrekt wordt t wel een extra lastig verhaal als die salarissen te duur zijn. Je zult dan toch keuzes moeten maken lijkt me, en dan kom je misschien niet weg met een zak friet, een festivalletje en een knuffel.

1 like

Die podcast sowieso, echt irritainment.

de podcasts van online mensen zijn net zoals de boeken van de voormalig beutybloggers. iedereen had er op een gegeven moment een uitgegeven, maar het was eigenlijk niks

5 likes

Michelle wil ook een tweede leg verteld ze. Zal ze nu net als toen met Koen in Parijs samen met Tim de pil door de wc gespoeld hebben?

2 likes

Sowieso zo filmisch om de pil door de wc te spoelen? Dat doet toch niemand in het echt, je stopt toch gewoon met dat ding te nemen.

Of zou ze het meer soort gezegde zijn ‘we hebben de pil door de wc gespoeld’ en dat het niet letterlijk wordt bedoeld.

16 likes

Het zou me niets verbazen als Michelle dit wel doet/heeft gedaan en hier over maakt inclusief dramatische muziek en overdreven tekst.

4 likes

" Het moment dat ik het deed. Er dwars doorheen. Geen andere mogelijkheden. Niet meer slikken. Ik deed het. In Parijs. Met de liefde. Ik keek naar de strip en besloot dat het genoeg was. Het was goed zo. #michellebollen #klaver #pillenstrip #anticonceptie"

55 likes