Mommybloggerstopic #11

Ja ik denk ook idd fake it to you make it want ze doet best veel chique dingen die dan feitelijk vrij goedkoop zijn zoals ontbijten in het Amstel Hotel en idd al die huizen toeren zonder er ooit één te kiezen, zelfde met Dubai etc. Het is leeg maar wel heel open en ze komt lief over.

Ik hou helemaal niet van overconsumptie maar net als Mascha hééft ze gewoon iets, een bepaalde gunfactor die ze allebei hebben die denk ik mede voortkomt uit het net niet echt passen tussen alle 13 in een dozijn influencers. Dat hele net-niet is veel charmanter dan de zoveelste voornaam tweedenaam uit een rijk gezin zoals de meeste Amsterdamse influ’s nu.

15 likes

nou de bellingas en andere diGiTaL NoMaDs met kinderen mogen/moeten terug het nl onderwijs in

https://www.nu.nl/binnenland/6398778/thuisonderwijskinderen-moeten-terug-naar-school-maar-met-overgangsperiode.html

21 likes

Veel mensen die langdurig reizen hebben zich uitgeschreven uit NL, dus dat gaat voor die gezinnen niets veranderen.

17 likes

Dit interview met haar leest ook als een koortsdroom zeg: https://www.flair.nl/mijn-leven/marilena-streng-christelijk-gezin~b601349

6 likes

Oh wat vreselijk. Ik heb een vriendin die ook uit zo’n streng gereformeerd dorp komt en alles wat hier staat komt me bekend voor.

8 likes

Soms heb ik het gevoel dat Michelle echt een valse bescheidenheid heeft
Ze durft niemand te ontslaan, vindt ze zielig want ik ben zo’n iemand die liever zelf niets te eten heeft dan een ander. Ze voert geen functioneringsgesprekken want anders doet ze direct 100 euro salarisverhoging en 2e maand 400 euro want ze is zo’n zacht ei.

Ook altijd benoemen dat ze naïef is en zo door het vuur gaat door vrienden terwijl vrienden niet altijd de beste intenties hebben.

Iris lijkt mij dan wel iets minder gemaakt die geeft dan ook toe dat ze hard is en recht door zee.

11 likes

Dit klinkt voor mij iig als iemand die absoluut niet geschikt is als leidinggevende :rofl:

30 likes

Ik ken niemand waarbij het leven zo om haar draait dan bij Mies.

21 likes

Ik vind haar echt een theatrale peuter. Alle emoties en verhalen zijn zo groot en alles draait om haar. Het lijkt me heel slopend om iemand in mn omgeving te hebben die zo veel zelfinzicht zegt te hebben,daar zo slecht naar handeld en daar ook nog een gek soort trots op te zijn.

26 likes

Ook zo lekker laf want dan laat ze het een ander doen, dus het is ook nog nep bescheiden

5 likes

Bonnie die haar kind met z’n handen in de wc laat spelen, gatver.

2 likes

Ja ik heb juist het idee dat een vriendschap met haar ontzettend eenrichtingsverkeer is. Het moet altijd om haar draaien en haar vrienden moeten haar steeds helpen en oplappen maar heb niet het idee dat zij nou zo ontzettend voor al haar vrienden klaar staat.

9 likes

Ja zo overdreven alsof er geen tussenweg is. Je bent ondernemer, als je werknemer niet functioneert ga je eerst in gesprek en kan je daarna eventueel andere stappen ondernemen. “ vind ik zielig liever zelf geen eten “.
Wat is dat voor Amerikaanse gedachten dat iemand dan direct in de armoede komt.

En dan dat zelfs functioneringsgesprekken Tim moet doen want ja nee dat kan ik echt niet! Ben veeeeel te lief.

6 likes

Ja en hoe lang zijn zij nou samen? En dan meteen zulke gevoelige gesprekken voeren in je bedrijf? :sweat_smile:

10 likes

Ja en als werknemer weet je toch dat dat de feedback van je baas is? Aka van je vriendin die het dan niet in je gezicht durft te zeggen?

10 likes

Waar zie je dit?

3 likes

Wel bizar om te realiseren dat haar werknemers zooo erg als familie voelen en dat vervolgens het nieuwe vriendje - die als vervanger van de vorige vent - ineens een functioneringsgesprek met je gaat voeren.

39 likes

Mis kots emoji

6 likes

Dit gevoel heb ik ook altijd, dat zij zo gedragen moet en wil worden door iedereen & aandacht vraagt. Ik vond dat in de relatie met Jacqueline ook vaak zo overkomen, alsof Michelle altijd de hoofdrol speelde en de rest bijrollen vervullen in haar leven.

20 likes

6 maanden ofzo? Maar ze kennen elkaar al 20 jaar! :upside_down_face: Koen eruit, Tim erin.

Michelle lijkt me echt een energievampier en volgens mij claimt ze mensen enorm. In een vlog vertelde ze hoe ze Maud (een werkneemster maar volgens mij inmiddels ook een van haar vele allerliefste en allerbeste vriendinnen) 10 keer belde tijdens een familieweekend. En ze laat regelmatig vallen dat ze niets zonder haar kan.

10 likes