Ja beetje zoals Lorelai Gilmore!
Ik vind het ook suf als mannen hun zoon naar zichzelf vernoemen. Maar ook gewoon onpraktisch.
Ik ken trouwens iemand die haar ene dochter haar achternaam heeft gegeven en de andere dochter haar voornaam met 1 letter verschil. Dus voorbeeld met fictieve namen Laure Fleur (Fleur = achternaam) heeft een kind gekregen met Piet Jansen. Haar eerste kind heet Fleur Jansen en haar tweede kind heet Laura Jansen. Bij de eerste dacht ik nog oké, was ook voordat je je kind twee achternamen kon geven. Maar bij die tweede vond ik het toch wel een beetje vreemd worden.
Al wel minder interessant als je al een kind hebt die fucking soleil-marie heet
Klinkt als een Lidl huismerk zonnebrand creme
Ik snap hier niets van? Welke naam?
De kinderen van Laure Fleur heten Fleur en Laura.
Stel ook je gaat heel naar uit elkaar oid en je kind wil de achternaam van d’r moeder. Dan heet ze Fleur Fleur :’).
Haha ja volgens mij heet ze officieel Colinda maar heeft ze zo’n hekel aan die naam dat ze zichzelf maar ook anderen online haar altijd Co noemen.
Mijn god wat wordt er veel Engels gesproken in de mukbang van Mascha met Anna Nooshin. Voel me echt een boomer dat ik me er zo aan erger haha
Ik kwam er net achter door realityfbi dat een moeder (iets van curly mom maar is niet echt een groot account) vreemd gaat met de man van een andere mommyblogger.
Anyways ik ging even kijken en kennelijk probeert zij (die curly) samen met Sophie Ousri en allemaal onbekende vrouwen de Nederlandse momtok te vormen (zoals in Utah met al die mormonen). Maar het is echt een vaag groepje want het is dus Sophie die veel volgers heeft, die krulmoeder, twee kampachtige types en dan Sem de fucking Simp uit ex on the beach Hahah?? Ze hebben ook maching outfits en het is super cringe.
Woow ik heb die filmpjes voorbij zien komen maar had geen idee dat die Sem uit ex on the beach erin zat herkende haar echt niet. Maar die curly mom gaat dus vreemd met de man van een andere random mommyblogger of uit dat mom tok groepje?
Wow ik had haar al zolang geleden ontvolgt ik wist niet eens dat ze al een kind had en een relatie? Ik ken haar uit de stewardessen reis tijd
Nee een moeder die niet in dat groepje zit; maar die vrouw heeft wel een dood kind en dat is ook deels haar online identiteit zeg maar. En de man van krulmoeder beweert dat er ook nog twee anderen zijn met wie ze vreemdging en heeft ook foto’s gepost dat ie al haar seksspeeltjes voor de voordeur heeft neerggegooid. Echt intens want ze hebben dus ook kinderen samen en nu staat dat allemaal online.
Mensen zijn echt messy
En het zoontje van Sem heet Kik
Elise Boers heeft dr vrijgezellenfeest gehad… ziet er echt verschrikkelijk uit hahaha, lekker “gekke-meiden-op-Ibizz-vibe”. Ze post ook 1 foto waar ze zelf niet eens op staat maar waar Vita niet echt leuk kijkt en volgens mij ook een vriendin met dr kolfapparaat op staat (en ook niet zo’n lekker gezicht). Waarom moet je die foto dan posten? (Ja kolven hoort erbij, doe ik zelf ook).
Waarom niet als iedereen op de foto daar helemaal oke mee is? Uit zo’n fotoreeks op Instagram kun je heel makkelijk een foto verwijderen dus dat zal ze heus gedaan hebben als deze mensen er een probleem mee hadden
Mja ik zou t zelf niet gedaan hebben, vast 100 foto’s van zo’n weekend die leuker zijn. Maargoed ze zal t wel gecheckt hebben.
Oh ik ging even kijken en vond het wel leuk dat het allemaal niet zo perfect gestijld en op elkaar afgestemd lijkt, het ziet er uit alsof ze het naar hun zin hadden en niet per se bezig waren met er super mooi uit zien.
Wel verfrissend eigenlijk.
Haha echt?? Ik vind dit juist wel heel erg
Oh misschien vind ik ze dan toevallig allemaal niet knap haha maar deden ze wel hun best
Ik ben vooral highly intrigued door de verfkwast tussen de sextoys…