Mommybloggerstopic #11

Ja die grenzen lijken me ook zo vaag, Maud is een van haar beste vriendinnen zegt ze maar wordt betaald/is in dienst en is een soort manusje van alles en huisvriendin die daar alles fixt. Lijkt me raar qua verhoudingen.

13 likes

En dat het zogenaamd lief over komt terwijl dat gewoon heel achterbaks is als je als werkgever niet even de moed hebt om een volwassen gesprek te voeren met je werknemers maar het wel tot actie zet via je vriend.

Echt zo’n nep wereldje. Zo’n werkgever die dan mega leuk en lief doet maar eigenlijk van alles van je vindt. Maar ze zou zo graag gewoon een gesprek willen voeren en dan tegen een werknemer willen zeggen het is klaar fijne wedstrijd.

Ik denk ook dat ze zelf wel zo in het leven staat ene moment ben je alles en volgende moment niets.

17 likes

Dat is het ook. Zo worden functioneringsgesprekken natuurlijk lastig om te voeren.

6 likes

Haar laatste hilarische reel op instagram.

Ja, dan durf je dus prima mensen te ontslaan

2 likes

Ja, alsof iemand dit wél leuk/makkelijk vindt.

5 likes

In de podcast van thats so us vertelt Michelle dat ze vreemdging en dat ze de boosdoener is en dat het helemaal okĂ© is. Vervolgens Iris heel overdreven “ bewonder het zo erg dat je gewoon uit respect voor de vader van je kinderen een gedeelte niet deelt want ja weet niet of ik dat kan “

Michelle: laat mij maar de slechterik zijn.

Juist daarmee speculeer je toch veel? Jacqueline en Koen delen niets negatiefs over Michelle maar Michelle en Iris moeten het er altijd zo dik bovenop leggen en het een kant op duwen dat het zo knap is dat Michelle ondanks alles uit respect voor de vader van haar kinderen het hierbij laat.

38 likes

Dat vreemdgaan is wel een terugkerend dingetje hĂš bij Michelle

9 likes

Sorry maar hoe achterlijk ben je dat je vreemdgaat als je 2 partners hebt, een samengesteld gezin hebt waardoor niet alleen je eigen 4 kinderen maar ook de kinderen van je partner betrokken zijn, je met z’n allen een bedrijf hebt waar je partners financieel wel afhankelijk van zijn Ă©n je net een giga financiĂ«le verplichting aangegaan bent in de vorm van een bouwproject.

Vreemdgaan is sowieso kut, maar in deze situatie heb je invloed op zoveel mensen op ook nog meer dan alleen relationeel gebied??

48 likes

Ze doet alsof ze een geldige reden had om vreemd te gaan want ‘er zat nog een stuk bij maar dat is nu niet meer relevant’.

Af en toe lijkt ze te vergeten dat zij, met toestemming van Koen, al jaren een relatie had met Jacqueline en de verliefdheid die tussen Jacqueline en Koen ontstond, aanmoedigde. Er was zelfs een Q&A waarin ze aangaf dat het haar geweldig leek als die twee samen nog een kind zouden krijgen.

In die podcast zei ze ook:

Maar dan moet ik wel nog even ergens vrede vinden bij het feit dat je dan nu bent bij met iemand die je al zo lang kent en die zo lang in je leven is en waar je al zo lang zoveel om geeft. Maar waar je allebei altijd andere keuzes hebt gemaakt. Dat je uiteindelijk op een punt komt dat je beseft: “OkĂ©, we houden teveel van elkaar.”

Ik begrijp daaruit dat er al veel langer iets speelden tussen Michelle en Tim.

9 likes

Even los daarvan. Waar haal je in zo een situatie de tijd vandaan om vreemd te gaan.

55 likes

Ook leuk voor de ex vrouw van Tim. Heb je 2 jonge kinderen, huwelijk naar de klote, man vreemd gegaan en direct gaan samenwonen met de vrouw waar die mee vreemd ging en dan overal op het internet een super verliefd stel tegen komen. “ we waren beste vrienden maar we wisten al tijden ooit komen we bij elkaar want we zijn gemaakt voor elkaar “
Lijkt mij ook heel lastig dat je dochters dan ook direct deels bij die vrouw wonen.

Lekker makkelijk gezegd ik ben wel de slechterik. Het was gewoon een hele egoĂŻstische keuze en buiten dat, nog erger dat je het ook direct zo in de sneltrein gooit en overal moet verkondigen dat dit zo speciaal is want we hebben zo ons best gedaan om deze liefde tegen te houden.

Van beide kanten niet chique maar niets romantisch aan een man die zijn gezin verlaat en direct een nieuwe bonus papa is inclusief kussende foto’s en clichĂ© teksten “ niet zijn eigen bloed wel uit zijn hart geboren “

41 likes

Dit zei ze toen ook al over Jacqueline.

28 likes

Haha, dat heb ik met haar hele leven. Zoveel feestjes, reizen, massages, beste vrienden en manicures en niet te vergeten vier kinderen en nog een relatie, hoe doe je dat met blijkbaar meerdere bedrijven ernaast?

8 likes

Blijkbaar door nooit een functioneringsgesprek te voeren mer je medewerkers :joy:

40 likes

Michelle heeft volgens mij echt een theatrale persoonlijkheidsstoornis

43 likes

Laat volgens mij maar weg

3 likes

Rupsje Nooitgenoeg. Maar oh oh oh, wat zijn we humble.

10 likes

Nu ook weer in haar laatste vlog ‘balancing work & mom life’, een heel verhaal op bed over dat ze elkaar al 20 jaar kennen etc. Die Tim lijkt zich ook mega te irriteren aan dat overdreven gedoe waarin alles vreselijk aangedikt wordt.

5 likes

Vind het ook wat ongemakkelijk dat Michelle zo vaak moet aanstippen dat ze “hoogbegaafd” is. Ook weer in de laatste podcast

“Ik ben zeg maar redelijk bedeeld
 IQ technisch ziet ik er heel prima bij. Ik heb veel kennis”.

Vind Michelle nou niet heel veel slimmer overkomen dan Iris.

28 likes