Zou me niet verbazen als ze op de achtegrond al bezig is met het “Foefjes Kinderfeestjes Boek” of een speciale “Masha’s Kids Planner”
Ik vind Vita vrijwel altijd heel leuk, maar dat hele ‘ik ben verhuisd naar het platteland’ en hoe dat een hele identiteit word… influencers die de stad verlaten doen net alsof ze off-grid een zelfvoorzienende boerderij runnen a la Ballerina farm, terwijl ze gewoon een enorme villa buiten de ring hebben gekocht.
Unrelated maar is ze gestopt met borstvoeding geven?
Absoluut en Iris is erg consistent en ook wel positief in het leven. Valt mij wel op dat Iris vaak zichzelf onnodig wat betreft IQ naar beneden haalt. Michelle komt uit een gezin waar presentatie drang altijd voorop stond, een goed cijfer kon altijd nog beter. Je merkt wel (en dat is logisch) dat het er nog zo in zit bij haar. Terwijl het gewoon hoe dan ook echt knap is dat je goed kan ondernemen.
Hahaha hoe kut ook dat je dan als ouder een random berichtje krijgt van sorry jouw kind didn’t make the cut: misschien volgend jaar beter!!1!1 ![]()
![]()
wat boeit dit?
Dit soort dingen doen me altijd echt weer beseffen dat we in een black mirror maatschappij leven
Exact dit. Je moet dit toch helemaal niet gaan uitleggen bij ouders
In de Mallorca vlog van Michelle Bollen gaat het er ook over dat ze de auto van Tim moeten ophalen in Frankrijk omdat die auto daar moest blijven staan vanwege een snelheidsovertreding.
Blijkbaar moet je auto in FR blijven als je meer dan 50 km/h te hard (!!) hebt gereden. Ze doen daar echt zo lacherig over “hihaho roadtrip om de auto op te halen”. Ik zou me echt kapot schamen als mijn vriend blijkbaar structureel te hard rijdt maar ze doen in elke vlog/story zo grappig over wie van hun de grootste wegpiraat is. Sorry schiet bij mij echt in het verkeerde keelgat
Niks, ik ben gewoon benieuwd. Heb destijds een podcast geluisterd over borstvoeding waarin ze te gast was, daarom dacht ik eraan.
Ulterior motive is misschien nog dat ik toen gehoord had dat ze van plan was lang borstvoeding te geven, net als ik, en ik heb helaas eerder moeten stoppen dus als dat bij haar ook het geval is ben ik wel geïnteresseerd om op te zoeken wat ze daar zelf over vertelt en hoe zij dat ervaren heeft. Op zoek naar herkenning wellicht.
En nu heb ik me wel genoeg verantwoord denk ik.
Er zijn betere voorbeelden ![]()
Alles omtrent het moederschap/de baby mag besproken worden behalve de invulling van de eerste levensbehoefte. (voeding)
Nova is bijna 1, Mascha wilde tot haar 1e verjaardag borstvoeding geven maar Nova wilde niet meer. Ze vertelde er wel wat over in de vlogs, staat volgens mij ook iets over in de titel mocht je ze op willen zoeken.
Verbaast me ook niets, ze zijn toch over het algemeen vrij ordinair. Dit past daar ook prima bij.
Kan ze nog zoveel Gucci tasjes en dikke auto’s of whatever dragen wat ze wil uitstralen het blijft gewoon een ordinaire meid.
Dat huis van de broer van Michelle vind ik trouwens wel mooi geworden, leuk ook om te zien dat ze best wel veel zelf hebben gedaan!
Hij moet ook een cursus volgen. Daar is ie nogal verontwaardigd over in de vlog(s).
Ja heel mooi! Bij hun vraag ik me wel altijd af ‘waar doen ze het van’ (wat me natuurlijk geen ene moer aan gaat). Ze zijn nog zo jong en dan al zo’n groot vrijstaand huis. Ze hebben samen een marketing bureau volgens mij maar dat klinkt toch ook niet als een enorme business (blijkbaar wel). Maar wel leuk hoeveel ze zelf ook aan het huis gedaan hebben.
Dit stuk in de laatste vlog van Michelle. Ik heb nog nooit iemand zo ongeïnteresseerd zien luisteren naar iemand die de liefde van zijn leven zou zijn na 20 jaar elkaar te kennen. Je kan nog beter tegen een plant spreken
Ik ben totaal niet thuis in de relatie van Michelle en deze man maar deze reactie vind ik een beetje overdreven. Lijkt me ook lang niet altijd leuk om ineens altijd een camera op je bakkes te krijgen. Je kan ook gewoon moe zijn?
Hij was ook gewoon een scherm aan het volgen.