Waarom vind je dat zo ongemakkelijk?
En volgens mij zei Iris dat Michelle hoogbegaafd is niet Michelle zelf.
Waarom vind je dat zo ongemakkelijk?
En volgens mij zei Iris dat Michelle hoogbegaafd is niet Michelle zelf.
Ik vind Iris wel vaak echt veel minder intelligent overkomen, ze wist oa feminisme ook niet uit te spreken / goed te plaatsen in de laatste podcast & ze maakt zovaak taalfouten en kent geen spreekwoorden. Snap dat ze zowel Engels als Spaans spreekt maar haar moedertaal is Nederlands en ze heeft altijd Nederlands onderwijs gehad en spreekt het dagelijks.
Michelle beaamt dat ze hoogbegaafd is als Iris dat invult. Vervolgens neemt Michelle het gesprek over dat ze intellectueel is, heel slim! Heel veel kennis met als kanttekening dat ze niet altijd verstandige keuzes maakt als de club gezellig is en ze misschien beter naar huis kan gaan, dat ze juist DAT stukje van Iris wil.
Lekkere vriendin ben je dan als je daarmee eigenlijk het bruggetje maakt dat op dat punt Iris meer verstand heeft.
In het begin van de podcast komt de vraag wat ze leuk aan elkaar vinden. Michelle neemt zo ziekelijk de controle steeds in de podcast dat ze zelfs dingen van Iris opnoemt die ze leuk vindt die goed voor haar zijn. Zelfs als het even het moment van Iris is neemt ze het gesprek over. â je bent zo zorgzaam want in mijn allerslechtste periode van het leven bleef je mij bellen â
Komt de vraag wat ze minder aan elkaar vinden schreeuwt Michelle er weer doorheen dat Iris erg zorgzaam is eerste wat ze vraagt wanneer ze elkaar zien of ze heeft geslapen en gegeten en dat ze zich zorgen maakt en dat Michelle dat wel eens vervelend vindt.
Alles draait ze naar haar hand. Michelle is alleen maar aan het woord. Ze onderbreekt Iris als ze wat aan het vertellen is om weer over zichzelf te praten. Ze luistert niet naar Iris, komt er steeds door met een nep lachje (zogenaamd schateren).
Ja en het ook verwachten vinden dat Iris Tim gaat bellen als Michelle niet opneemt âwant dan moet je weten dat het echt slecht met me gaatâ
Ik weet eigenlijk niet wat ik gekker vind. Dat jullie al deze dingen volgen terwijl jullie de mensen super stom vinden, of dat ik hier zonder deze mensen ĂŒberhaupt te kennen volg hoe jullie ze volgen haha.
Haha het is ultiem irritainment. Voor dit soort dingen is zoân forum toch? ![]()
Lol @ de nieuwste post van MB. âNot every chapter needs defending, some chapters simply deserve peaceâ. Lekker makkelijk gezegd als jij degene bent die vreemdgegaan is.
Vind sowieso dat ze veel insinueert dat er een reden is voor haar vreemdgaan buiten haarzelf om. Volgens mij is er nooit een goede reden om vreemd te gaan ![]()
Ik ben zelf niet degene die met diagnoses gaat strooien maar vroeg me al jaren af waar deze bleef ![]()
Als âsome chapters peaceâ verdienen om haar woorden te gebruiken, moet ze misschien eens ophouden om die hoofdstukken steeds op te rakelen of door Iris te laten oprakelen.
Aangezien ze die vriendschap met Iris en het noemen dat ze Tim al 20 jaar kent ZO vaak ter sprake moet brengen (ook in Instagram posts) geloof ik hier allemaal geen fluit van. Als het toch de waarheid is, hoef je toch niet steeds zo hard te schreeuwen om de buitenwereld dit te laten geloven?
Omdat het zoals hierboven ook staat het juist ging om een compliment geven naar de ander.
Dat Iris heel verstandig is, maar dat Michelle dus qua IQ er heel warmpjes bij zit moest nog even gezegd worden terwijl dat niets te maken heeft met het compliment over Iris.
En alleen omdat Michelle vwo heeft gedaan en Iris niet heeft gestudeerd (wat ook al meerdere keren is benadrukt volgens mij) vind ik een succesvol bedrijf starten op jonge leeftijd zelf ook knap en toch ook wel een teken van intelligentie.
Goede wijn behoeft geen krans. Maar bij Mich zijn er nooit genoeg kransen ![]()
Mascha die in de vlog een boodschap heeft omtrent kinderfeestjes voor mensen die nog geen kinderen of hele jonge kinderen hebben dat voor kids hun kinderfeestje dus een mega happening is. Vorig jaar hadden ze 14 kinderen uitgenodigd en dat was mega chaos en dat ze daar nu wel van geleerd heeft dus nu maar 9 kinderen die meegaan. En dat ze daardoor wel ouders heeft ge-appt om uit te leggen waarom ze niet uitgenodigd zijn? En dan is dus haar boodschap van hou er rekening mee dat als je het eerste jaar veel kids uitnodigd en dan het tweede jaar niet dat je dus ouders moet berichten met een afmelding? Terwijl die niet uitgenodigd zijn? En ze beveelt het van harte aan om een locatie te huren omdat zoveel kinderen thuis te druk wordt. Goh?!
Echt alsof een alien op aarde komt en het concept kinderfeestje ontdekt ![]()
En dan ook nog als wonderlijke ontdekking dat je een baby ook een koud flesje kan geven. Omdat ze al een paar vlogs radeloos is want hoe gaan ze in canada als ze OFF-GRID zijn de fles verwarmen ?!
Ik vind Masha dus toch zo hilarisch wereldvreemd/ onozel op sommige vlakken, genieten.
Zou me niet verbazen als ze op de achtegrond al bezig is met het âFoefjes Kinderfeestjes Boekâ of een speciale âMashaâs Kids Plannerâ
Ik vind Vita vrijwel altijd heel leuk, maar dat hele âik ben verhuisd naar het plattelandâ en hoe dat een hele identiteit word⊠influencers die de stad verlaten doen net alsof ze off-grid een zelfvoorzienende boerderij runnen a la Ballerina farm, terwijl ze gewoon een enorme villa buiten de ring hebben gekocht.
Unrelated maar is ze gestopt met borstvoeding geven?
Absoluut en Iris is erg consistent en ook wel positief in het leven. Valt mij wel op dat Iris vaak zichzelf onnodig wat betreft IQ naar beneden haalt. Michelle komt uit een gezin waar presentatie drang altijd voorop stond, een goed cijfer kon altijd nog beter. Je merkt wel (en dat is logisch) dat het er nog zo in zit bij haar. Terwijl het gewoon hoe dan ook echt knap is dat je goed kan ondernemen.
Hahaha hoe kut ook dat je dan als ouder een random berichtje krijgt van sorry jouw kind didnât make the cut: misschien volgend jaar beter!!1!1 ![]()
![]()
wat boeit dit?
Dit soort dingen doen me altijd echt weer beseffen dat we in een black mirror maatschappij leven