Exact dit. Je moet dit toch helemaal niet gaan uitleggen bij ouders
In de Mallorca vlog van Michelle Bollen gaat het er ook over dat ze de auto van Tim moeten ophalen in Frankrijk omdat die auto daar moest blijven staan vanwege een snelheidsovertreding.
Blijkbaar moet je auto in FR blijven als je meer dan 50 km/h te hard (!!) hebt gereden. Ze doen daar echt zo lacherig over âhihaho roadtrip om de auto op te halenâ. Ik zou me echt kapot schamen als mijn vriend blijkbaar structureel te hard rijdt maar ze doen in elke vlog/story zo grappig over wie van hun de grootste wegpiraat is. Sorry schiet bij mij echt in het verkeerde keelgat
Niks, ik ben gewoon benieuwd. Heb destijds een podcast geluisterd over borstvoeding waarin ze te gast was, daarom dacht ik eraan.
Ulterior motive is misschien nog dat ik toen gehoord had dat ze van plan was lang borstvoeding te geven, net als ik, en ik heb helaas eerder moeten stoppen dus als dat bij haar ook het geval is ben ik wel geĂŻnteresseerd om op te zoeken wat ze daar zelf over vertelt en hoe zij dat ervaren heeft. Op zoek naar herkenning wellicht.
En nu heb ik me wel genoeg verantwoord denk ik.
Er zijn betere voorbeelden ![]()
Alles omtrent het moederschap/de baby mag besproken worden behalve de invulling van de eerste levensbehoefte. (voeding)
Nova is bijna 1, Mascha wilde tot haar 1e verjaardag borstvoeding geven maar Nova wilde niet meer. Ze vertelde er wel wat over in de vlogs, staat volgens mij ook iets over in de titel mocht je ze op willen zoeken.
Verbaast me ook niets, ze zijn toch over het algemeen vrij ordinair. Dit past daar ook prima bij.
Kan ze nog zoveel Gucci tasjes en dikke autoâs of whatever dragen wat ze wil uitstralen het blijft gewoon een ordinaire meid.
Dat huis van de broer van Michelle vind ik trouwens wel mooi geworden, leuk ook om te zien dat ze best wel veel zelf hebben gedaan!
Hij moet ook een cursus volgen. Daar is ie nogal verontwaardigd over in de vlog(s).
Ja heel mooi! Bij hun vraag ik me wel altijd af âwaar doen ze het vanâ (wat me natuurlijk geen ene moer aan gaat). Ze zijn nog zo jong en dan al zoân groot vrijstaand huis. Ze hebben samen een marketing bureau volgens mij maar dat klinkt toch ook niet als een enorme business (blijkbaar wel). Maar wel leuk hoeveel ze zelf ook aan het huis gedaan hebben.
Dit stuk in de laatste vlog van Michelle. Ik heb nog nooit iemand zo ongeĂŻnteresseerd zien luisteren naar iemand die de liefde van zijn leven zou zijn na 20 jaar elkaar te kennen. Je kan nog beter tegen een plant spreken
Ik ben totaal niet thuis in de relatie van Michelle en deze man maar deze reactie vind ik een beetje overdreven. Lijkt me ook lang niet altijd leuk om ineens altijd een camera op je bakkes te krijgen. Je kan ook gewoon moe zijn?
Hij was ook gewoon een scherm aan het volgen.
Volgens mij zei hij zelf ook een aantal keer dat dat vloggen en in beeld komen van hem allemaal niet hoeft. Lijkt me wat dat betreft een mooie nuchtere tegenhanger van M.
Heb ik ook gezien idd. Je zal maar lekker in bed een serietje aan het kijken zijn en dan ineens die camera op je kop krijgen
En dat je dan ook constant betrokken wordt in het gesprek ondanks dat je daar overduidelijk geen behoefte aan hebt. Zelfs welke dag en datum het is om het vloggen te âopenenâ moet van haar bij de ander vandaan komen haha denk anders zelf even na voor je begint zou ik denken ![]()
Ja, het voelt vooral een beetje wanhopig. Ze wil heel hard dat hij meedoet en praat, terwijl je hem ziet denken laat me met rust.
Maar het was niet alsof hij niet wist waar hij aan begon ofzo, want ja, ze zijn al twintig jaar beste vrienden!
Ja en hij wil ook niet dat zijn kinderen in beeld komen / informatie over zijn kinderen wordt gedeeld.
Zo was het in het begin bij de foefjes ook en kijk Krekor nu zelf fluflu zijn
Never forget Gelli Baff
Ja of dat âmagâ niet van zijn ex, nou dat lijkt me allemaal heel verstandig als je ziet hoe MB haar eigen kinderen inzet voor een campagne of lekker in zwembad op beeld đ«„
In de auto naar FR zegt Michelle idd ook âachterin liggen 2 kindjes te slapen, die mogen niet in beeldâ. Kwam toch een beetje over of ze dat per se even wilde benoemen