Niemand loopt normaal zo rond. Zij wil dat er speculaties komen.
Ik zie wel vaker voorbij komen dat meiden hun broek zo dragen. Is denk hip ofzo? Dus gewoon knoop open en band omgeslagen
Ik na het kerstdiner als ik teveel gevreten heb
Hahaha hoe bedenk je het weerš«
Nurture / nature ![]()
Als er een announcement was geweest had je daar hier uitvoerig over kunnen lezen.
Vind het ook zo akelig dat zij die kinderen (volgens mij vooral dat oudste kind) altijd zo bewust al volwassen maakt ofzo. Vol trots beschrijven dat hij altijd zoveel oog voor haar als moeder heeft, vooral als ze verdrietig is blabla en dat hij alles zo goed aanvoelt
Hoe oud is dat oudste kind ook? 8 of 10? Klinkt soms ook alsof ze hem emotioneel zo verantwoordelijk maakt ofzo
Ik bedoel dat er wellicht een foto gemaakt is maar dat het nieuws nog gedeeld moet worden
Ah, zo. Ja, dat zou me niets verbazen.
Volgens mij is ie 10. Vind het sowieso raar dat ze doet alsof haar kinderen haar beste vrienden zijn. Van de week deelde ze een story waarin ze iets zei in de trant van: āAls de dochters van je vriendin als vriendinnen voelenā. De oudste van Iris is 10 of 11 ofzo. Hoe bedoel je vriendinnen?
Ja dat vind ik ook altijd zo bijzonder. Ik heb een dochter (met bijbehorende vriendinnen) en nichtjes van 10/11 jaar en ik vind ze heel leuk en we hebben overlap in bepaalde interesses, maar vriendinnen vind ik echt totaal iets anders?
100%. Haar hele leven is zo gemaakt en ze is zich volgens mij heel bewust van elk detail. + ze heeft al meermaals laten vallen dat ze nog wel een 5e wil met Tim.
Ik kijk die laatste vlog van Michelle en vind haar eigenlijk wel schattig samen met die Tim⦠lijken zeer verliefd iig
Het is wel een trend maar ik zie dat alleen bij echt jonge meiden. Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat Michelle dat zo zou dragen, haar stijl is meestal meer oubollig dan gen z hipā¦
In die strakke leviās zonder stretch gooi k ook meteen de knoop open zodra ik thuis ben.
Yup, gaat 100% gebeuren.
Is toch al super belastend en erg dat je dat als ouder doet waar je kind bij is. Emoties tonen prima maar dat maximaal huilen is toch alleen maar belastend voor een kind die al tussen 2 werelden balanceert. Dan ben je een tiener en moet ook nog alles even openbaar op insta.
Ook die innige foto waar ze zogenaamd niet door hadden dat de oudste zoon weer eens de camera had gepakt. Ja ziet er ook zo mega spontaan uit.
Bedoel je die waarop ze met haar broek openstaat? Die foto werd, volgens haar, door haar jongste zoon (bijna 4) gemaakt. Zo lekker spontaan en knap van een bijna 4-jarige.
Oh dat kan toch echt niet waar zijn.
Ook echt ā kiss cam ā
ā de eerste honderd kilometer jankend en zwijgend naast elkaar in de auto de spiegel van het leven onder ons neus ā
Wat staat hier nou weer