Mommybloggerstopic #11

Als dit een keuze is van zijn ex lijkt me dat heel verstandig. Voordat je het weet worden zijn kinderen ook ingezet voor haar ideale plaatje.

30 likes

“kindjes” barf

8 likes

No no no no no no, we’re not going there

Who am I kidding

36 likes

De McDonalsvideo van Mascha gaat offline en deze parel staat er gewoon nog op, I love it

14 likes

En die werd daarna opgepakt wegens te hard rijden of was dat een andere situatie ?

5 likes

Nee dit was toen ze zijn auto gingen ophalen. Geen idee of hij met z’n kinderen achterin ook zo aso rijdt

7 likes

Die David van Iris lijkt zo klein, echt beetje de lengte van Michelle.

6 likes

Maar Michelle had ook iets gezegd toch dat hij nooit in beeld kwam in die 20 jaar terwijl ze zo close waren omdat dat niet mocht/kon? In ieder geval is hij heel eerlijk in die vlog dat hij Michelle zo steunt en zichzelf online laat zien voor de poen omdat Michelle de enige is met geld in die relatie. Hij noemt haar zelfs “sugar mommy” waar Michelle wel erg in haar nopjes over meelacht.
Vraag me af hoeveel die Maud verdient want voor welk bedrag heb je zin om een side character te zijn van de drama van Michelle…

5 likes

Ik bekeek net de story’s van Michelle en vraag me af of het wel goed met haar gaat. Ze ziet haar ouders en broer een aantal weken niet i.v.m. vakantie maar als je haar story’s bekijkt, lijkt het alsof ze voor altijd afscheid moeten nemen.

3 likes

Maar zij zijn dat ook totaal niet gewend, want volgens mij gingen zij normaal altijd met z’n allen op vakantie toch? Ik denk dat zij letterlijk nooit langer dan een week zonder haar ouders en of familie is?

5 likes

Waarom is haar broek open? Ik haat zwangerschapsspeculaties (eigenlijk vooral als het gaat om een vrouwenlichaam wat voller word en zwanger de enige optie kan zijn in het hoofd van mensen) maar ik vraag me af of hier niet een corny announcementfoto aan vooraf gegaan is?

10 likes

Dit is altijd al zo geweest :sweat_smile::joy:

1 like

Ze projecteert haar eigen emoties ook op die kinderen. Volgens haar zijn ze erfelijk belast. Ik denk dat ze vooral haar manier van omgaan met dit soort gevoelens en emoties spiegelen.

7 likes

Niemand loopt normaal zo rond. Zij wil dat er speculaties komen.

21 likes

Ik zie wel vaker voorbij komen dat meiden hun broek zo dragen. Is denk hip ofzo? Dus gewoon knoop open en band omgeslagen

6 likes

Ik na het kerstdiner als ik teveel gevreten heb

43 likes

Hahaha hoe bedenk je het weer🫠

8 likes

Nurture / nature :sweat_smile:

5 likes

Als er een announcement was geweest had je daar hier uitvoerig over kunnen lezen.

3 likes

Vind het ook zo akelig dat zij die kinderen (volgens mij vooral dat oudste kind) altijd zo bewust al volwassen maakt ofzo. Vol trots beschrijven dat hij altijd zoveel oog voor haar als moeder heeft, vooral als ze verdrietig is blabla en dat hij alles zo goed aanvoelt

Hoe oud is dat oudste kind ook? 8 of 10? Klinkt soms ook alsof ze hem emotioneel zo verantwoordelijk maakt ofzo

20 likes