Ik bedoel dat er wellicht een foto gemaakt is maar dat het nieuws nog gedeeld moet worden
Ah, zo. Ja, dat zou me niets verbazen.
Volgens mij is ie 10. Vind het sowieso raar dat ze doet alsof haar kinderen haar beste vrienden zijn. Van de week deelde ze een story waarin ze iets zei in de trant van: âAls de dochters van je vriendin als vriendinnen voelenâ. De oudste van Iris is 10 of 11 ofzo. Hoe bedoel je vriendinnen?
Ja dat vind ik ook altijd zo bijzonder. Ik heb een dochter (met bijbehorende vriendinnen) en nichtjes van 10/11 jaar en ik vind ze heel leuk en we hebben overlap in bepaalde interesses, maar vriendinnen vind ik echt totaal iets anders?
100%. Haar hele leven is zo gemaakt en ze is zich volgens mij heel bewust van elk detail. + ze heeft al meermaals laten vallen dat ze nog wel een 5e wil met Tim.
Ik kijk die laatste vlog van Michelle en vind haar eigenlijk wel schattig samen met die Tim⊠lijken zeer verliefd iig
Het is wel een trend maar ik zie dat alleen bij echt jonge meiden. Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat Michelle dat zo zou dragen, haar stijl is meestal meer oubollig dan gen z hipâŠ
In die strakke leviâs zonder stretch gooi k ook meteen de knoop open zodra ik thuis ben.
Yup, gaat 100% gebeuren.
Is toch al super belastend en erg dat je dat als ouder doet waar je kind bij is. Emoties tonen prima maar dat maximaal huilen is toch alleen maar belastend voor een kind die al tussen 2 werelden balanceert. Dan ben je een tiener en moet ook nog alles even openbaar op insta.
Ook die innige foto waar ze zogenaamd niet door hadden dat de oudste zoon weer eens de camera had gepakt. Ja ziet er ook zo mega spontaan uit.
Bedoel je die waarop ze met haar broek openstaat? Die foto werd, volgens haar, door haar jongste zoon (bijna 4) gemaakt. Zo lekker spontaan en knap van een bijna 4-jarige.
Oh dat kan toch echt niet waar zijn.
Ook echt â kiss cam â
â de eerste honderd kilometer jankend en zwijgend naast elkaar in de auto de spiegel van het leven onder ons neus â
Wat staat hier nou weer
Ik denk dat ze hier meeleest want Michelle noemt ineens in een story over haar jongste zoon hem âhaar laatste babyâ
Echt poëzie dit
Dit is echt Michelle ten voeten uit. Alle speculaties (dat ze in een poly relatie zit t/m de break up hiervan etc) melkt ze uit door eerst heel veel hints te gooien waardoor het gesprek over haar gaande blijft & daarna - wanneer het bijna al niet meer relevant is - dropt ze de bom en is ze weer opnieuw onderwerp van gesprek.
En waarom zou ze ermee stoppen: het werkt, haar volgers smullen er van. Snap echt niet dat mensen hier er zo verbaasd over blijven doen, is iedereen nou echt zo kortzichtig/naief?!
Ik vind het vrij grenzeloos en immoreel. Ze gebruikt niet alleen haar eigen leed, maar ook dat van anderen. Dit alles heeft bijvoorbeeld best veel impact op haar gezin, maar dat weerhoudt haar er niet van de boel uit te melken.
Zag ook dit Michelle Walk bleek vreemd te gaan tijdens polyamoureuze relatie en dan zeggen âik hoef mijn ex niet te bekritiserenâ
Ik vind alle klaagposts over Michelle ZO grappig, echt zonder zelfinzicht zo mooi.
En jullie die zich daar kennelijk aan ergeren werken er enorm actief aan mee door haar constant het onderwerp van gesprek te maken haha. Jullie maken haar zelf relevant door overal iets achter te zoeken. Ze hoeft niet eens een bom te droppen omdat na 1 foto men toch al âweetâ dat ze zwanger is en exact welke impact dat heeft op haar directe omgeving.
Echt een heel fascinerend verschijnsel wat Michelle boven haalt in mensen in dit topic. Is anders dan de andere moeders die besproken worden.