Michelle boeit me echt weinig
Dan heb ik het toch niet over jou?
Ik vind het ook een soort lelijke jaloezie soms al dat gehaat op haar.
Ik kan echt wel jaloers zijn op haar, prachtig huis, mooi gezin, ouders die heel erg betrokken zijn en haar onvoorwaardelijk lijken te steunen. En al die emoties laten zien op beeld hoeft van mij ook niet maar ja ik ben nu in therapie omdat ik nooit emoties toelaat dus ja misschien doet zij het wel veel beter.
Ik vraag me ook altijd af waar mensen die zo op haar haten op zitten te wachten. Het moment dat haar relatie kapot gaat? Dat ze aan de grond komt te zitten? Of dat haar vrienden vertellen dat ze nep is? En dan, dan kan je zeggen âzie je welâ.
Het was meer bedoelt dat ik het eens was met jeđ
Ik moest dit drie keer lezen, want mijn hoofd maakte er van dat ze coke gebruiken in de auto.
Reageer nooit op posts over haar maar dit vind ik zoân dooddoener. Niet iedere âhaatâ is jaloezie.
Ik volg haar niet, maar van wat ik hier lees lijkt ze me een super vermoeiend mens. Die teksten bij haar posts echt
vreselijk. Daarbij wil ik niet dood gevonden in een boerderij, of een poly relatie en vind ik haar stijl verschrikkelijk.
Eens. Ik denk dat sommige mensen jaloers zijn ofzo, anders kan ik het ook niet verklaren. Juist als mensen haar zo gedetailleerd gaan bekijken - van alle fotoâs tot videoâs - denk ik dat er een stukje jaloezie bij komt kijken als er steeds zo wordt gehaat.
Nou om maar in de Michelle sferen te blijven: op haar Instagram weer een nieuwe (maar stiekem al jaaaarenoude) soulmate, de eerste die ze al jaren belt als er wat is, al 33 jaar onafscheidelijk
Lijkt me ook erg vermoeiend om met iedere persoon in je leven zoân diepgaande onafscheidelijke onvoorwaardelijke blabla band te hebben
En daarbij dan een video waarbij ze Tim om zn middel springt. Zo niet passend. Even los van hoe gemaakt dit alles is. Ok ik zet even mân camera neer en dan doen we heel causal dramatisch liefdevol, goed?!
Volgens mij is het vooral verwondering en irritainment.
Dat. De eeuwige âjullie zullen vast jaloers zijnâ kaart vind ik zo bijzonder. Dat is vaak ook het verweer van influencers zelf wanneer er ook maar enige vorm van kritiek of feedback oid is. Er zullen vast mensen zijn die jaloers zijn hoor, maar het merendeel absoluut niet gok ik.
Weet niet of Isa Sitskoorn perse mommy is, maar ze is echt verdwenen he? In haar laatste vlogs gaf ze al aan dat het (mentaal) niet heel goed ging. Ze ging ook al een week na de geboorte van haar dochtertje weer werkenâŠ
Vind het wel heel heftig en sneu. Ik vind haar sowieso wel een volgtip
Echt zoân kleuterschoolredenatie, je vindt iets apart/niet leuk/bent kritisch; jAloeZie!!!1 ![]()
Ik vind het juist raar dat dit wordt gezien als kritiek of feedback terwijl het vaak echt hatelijke opmerkingen zijn die echt totaal ongepast zijn. En in het geval van Michelle speelt ook echt homofibie/bifobie een rol, hoeveel reacties ik wel niet heb gelezen met âraarâ âonveilig voor de kinderenâ âgedoemd om te mislukkenâ toen zij nog in een polyamoreuze relatie zat.
We moeten eens ophouden met mensen/influencers online met de grond gelijkmaken zien als âkritiek/feedbackâ.
Ja dacht dat ze had aangegeven het wat rustiger aan te doen (online). Ik vind haar ook heel leuk! (Moest eerst even wennen maar ben helemaal om).
Update: ze heeft net 2 min een update geplaatst. Ga nu kijken!
Dit zijn gewoon twee heel verschillende dingen. Iemand is niet je cup of tea of oninteressant vs bekrompen discriminatie.
Niet je cup of tea en discriminatie liggen denk best vaak (eng) dichtbij elkaar.
Natuurlijk niet. Als er opmerkingen gemaakt worden over Michelle of haar gezin die gaan over haar levensstijl/partnerkeuze/relatie/opvoeding, is het niet omdat mensen haar oninteressant vinden of niet hun cup of tea. Dat gaat toch veel verder? Ik bedoel geen comment als haar kledingkeuze is oubollig maar wel dat haar relatie onveilig is voor haar kinderen of dat ze mensen gebruikt oid.
Ik las hier laatst een post dat het in het geval van Michelle net iets verder gaat dan bij andere influencers en daar ben ik het echt mee eens en ik vind het ook naĂŻef om te doen alsof homofobie daar niks mee te maken heeft.
Wat heeft werken ermee te maken? Ze zegt op TT dat er iets speelt in haar privé omgeving.
Ik snap niet helemaal wat je bedoeld?
Ik heb net de update gekeken. Er speelt inderdaad wat privé. Ik zeg dat ze na een week weer ging werken, ze aangaf dat het allemaal pittig is (alle ballen hoog houden) en sowieso⊠een week na je bevalling (met een peuter en keizersnede) werken lijkt me enorm pittig ![]()