Ja nouja lange veredelde workaction dan haha, ze zullen zich wss wel uitschrijven want ze moeten hun huurwoning uit
Ik krijg plaatsvervangend stress als ik dit lees. Allemaal schulden gemaakt door dat fiasco met dat vakantiepark, nu naar Zuid-Afrika en twee jonge kinderen meeslepen⊠die podcast die ze nu doet met de ene Bobby is ook niet om doorheen te komen trouwens. Die twee klikken totaal niet?
Ik vind het zo typisch dat ze het weer brengt als: ik heb het hardop uitgesproken en toen kwam her âpoefâ op mijn pad.
Anyway, de capsule wardrobe zal het wel bekostigen. Iemand al van die pakkies in huis? Ik vind ze lelijk en ze staan ook niemand charmant.
Wat ik wel grappig vind is dat ze altijd dezelfde soort ârecensiesâ plaatst om andere mensen aan te sporen meer te kopen: âik heb spijt dat ik niet meteen alle kleuren gekocht hebâ, âik woon erinâ, âik heb alleen de top en nu kan ik de broek niet meer kopen want uitverkochtâ (en dan: oplossing, je kunt weer bijbestellen).
Ik ging dit ook een paar keer luisteren, ik dacht, misschien een chille kletspodcast voor op de achtergrond (al ben ik niet per se fan van de Huismuts). Maar ik trok het ook echt niet. Vind ze beide echt heel onsympathiek overkomen (terwijl ik Bobbie wel leuk vind op IG) en ze hebben inderdaad echt geen klik. Je merkt echt dat ze bij elkaar zijn gezet alleen om een podcast te maken.
Denk het niet want je mag 8 maanden per jaar woonachtig zijn in het buitenland zonder je uit te schrijven, dus dan heb je gewoon hier je verzekering, belasting, uitkering/toeslagen, schulden whatever ed.
Is op Curaçao ook veel, even een
sabbatical
van 8 maanden en het dan emigreren noemen.
Ja dit, zeker dat gebied waar ze heen gaan in Zuid-Afrika is duurrr en je moet toch tickets etc ook boeken voor 4 personen.
Die middelvinger van Koen Bollen
zooo onaantrekkelijk
Dit. En het is bijna onmogelijk maar ik vind Rachel beter te hebben dan Bobby? Ging laatst over onzekerheden, die heeft ze niet, geldzaken en zoân beetje alles op orde; heel fijn voor je meid maar doodsaai om naar te luisteren.
Ik krijg zo de schijt van dat manifesteren
Geen twijfel meer of Mies meeleest
Je ziet het tabblad van het forum open staan in de vlog als ze voor de nieuwe âplakplaatjesâ ligt ![]()
Gelukkig kan ze in de armen van Tim schuilen. Waarom gebruikt ze zoveel nietszeggende tekst om een boodschap over te brengen?
En echt, alles alleen oplossen⊠meid je krijgt zoveel hulp van je familie. De groeten
Ik vind het ronduit bizar en heel heftig voor Koen dat ze schrijft dat ze nu pas echt alles kan en durft te delen met iemand
Edit: dan ben je 15(?) jaar samen geweest met de man waar je vier kinderen mee hebt. Heb je 10(?) jaar lang elke dat uitgebreid verkondigd hoe gelukkig je wel niet bent/was samen. Dat dit HET is wat iedereen wil. Dat je elkaar door en door kent.
Tuurlijk, dat beeld kan veranderen etc. Maar om nou te doen alsof je voor het eerst in 17 jaar pas Ă©cht jezelf mag en durft te zijnâŠ
Ik zou echt leip worden ![]()
Ik heb het idee dat zij echt een totaal ander beeld heeft van zelfstandigheid en dingen alleen oplossen/doen dan de meeste mensen.
Ach die vrouw vindt zichzelf ongeveer elk kwartaal opnieuw uit.
Ik vind het heerlijk voor Jaqueline, Koen en de kinderen dat ze lekker op een camping zijn en er allemaal hartstikke relaxt uit zien, naar de knutselclub gaan, in een hottub zitten en leeftijdsgenoten kunnen treffen in plaats van met je ouders en hun volwassen âvriendenâ in 8 sterren hotels zit te dineren in je matchende outfitjes.
En: bedoelen ze met lekkers niet iets te eten?
of ben ik te naĂŻef.

Haha ook echt
Maar ik ga niet schijnheilig doen, ook al zou het absoluut niet goed zijn voor mijn gemoedstoestand, als ik hier veelvoudig besproken zou worden dan zou ik mijn nieuwsgierigheid ook niet kunnen bedwingen.
Hij zal dat toch niet serieus nemen.
Ik stel me zo voor dat ze naar de content van Michelle kijken, erom lachen, hun schouders ophalen en blij zijn dat die relatie over is.
In de vlog vertelt ze waar de kinderen bij zijn dat ze kapot van binnen gaat als ze ze moet missen
Waarom zou je zoiets zeggen waar de kinderen bij zijn? Een kind galmt dan ook â KAPOT VAN BINNEN â
Op TikTok heeft ze een hele emotionele post over hoe slecht ze slaapt hoe verdrietig ze zonder de kinderen en dat alles kapot is en haar 2 oudste zonen reageren er onder met allemaal hartjes.
Hahahahah ik ga zo stuk, onder een foto van MB en Tim comment iemand âik dacht ff dat dit Rob Jetten wasâ ![]()
![]()
![]()
![]()