Mommybloggerstopic #11

Wat ik bedoel, is dat ze aangaf dat er een privé situatie speelt en dat in combinatie met haar gezin draaiende houden, de reden is dat ze minder online is. Jouw comment interpreteerde ik, als dat het snel aan het werk gaan de oorzaak was.

1 like

Ja, daar heb je misschien wel een punt. Laat me het bij mezelf houden dat ze me verschrikkelijk lijkt om wat en hoe ze laat zien maar dat het echt los staat van haar geaardheid. Het eeuwige gezeik dat iedere ‘afwijkende’ vorm van een gezin dan wat hier in nl als normaal wordt gezien schadelijk zou zijn voor kinderen ben ik het ook echt totaal niet mee eens.

7 likes

De jongetjes van JvP die iets anders ‘lekkers’ in de hottub willen. Wtf :joy:

1 like

Wat??

2 likes

Haar oudste zonen en die van Koen en Michelle zaten samen in de hottub met Jacqueline. Ze wilden iets anders ‘lekkers’ in de hottub. Een aantal zijn volgens mij net begonnen met puberen dus ze naaien elkaar waarschijnlijk een beetje op. Jongens onder elkaar, kijk mij eens stoer zijn, etc.

4 likes

Zij benadrukt dat ook zooo overdreven vaak. Je hele identiteit maken van ‘jongensmoeder’ (alleen het woord al) zijn.

6 likes

Peter Pan syndroom noem je dat toch. Ook wel hilarisch dat ze zon humble brag blijft doen ook weer in de podcast dat ze nooit om hulp durft te vragen en nooit tijd voor zichzelf neemt want dat vind ze zichzelf niet waard en dan voelt ze zich schuldig! Voelt een beetje als op je sollicitatie zeggen dat je slechtste eigenschap perfectionisme is :upside_down_face: Gelukkig had ze wel tijd voor tattoo nummer 9 :star2:

4 likes

MB laat in haar nieuwe vlog om 3 uur snachts weten dat ze moe is, ook rondom het vreemdgaan wat voor commotie heeft gezorgd. Ik vind dit zó tegenstrijdig omdat een paar maanden geleden ze er zo geheimzinnig over deed en nu zegt ze in de vlog dat ze dacht dat iedereen het al had moeten weten. Ga slapen ofzo

2 likes

Sorry maar ik hou niet van vage verhalen dus ziekelijk geobsedeerd als ik ben heb het even opgezocht en uitgetypt;

Ze ligt in bed alleen want Tim werd naar boven geroepen door zijn kids. En dat de week voor vakantie zo intens is en dat ze zo moe is. En dan ook nog de commotie van de podcast erbij waarin ze het vreemdgaan toegaf. Dat ze verbaasd is dat dit nieuws was omdat ze voor haar gevoel al vaker had besproken dat het vreemdgaan was. Het is in haar hoofd niet perse een geheim maar het werd nu wel weer breed uitgemeten en kreeg ze een shitload aan reacties. En ze wist niet dat haar bijnaam rupsje nooitgenoeg is. End at ze twijfelt of ze er nog iets over wil zeggen. Want het klopt zij werd verliefd op iemand anders, al vind ze dat ook te zwart wit want het liep zeg maar op een bepaalde manier. En ze wil daar heel veel over zeggen maar dat heeft geen enkel nut. Over motieven voor vreemdgaan, al had ze geen motieven want vreemdgaan is kut en moet je nooit doen en als je dat doet wegwezen en geen affaire hebben want dat is facked up. En dat ze zich nog herinnert dat ze naar haar vader en moeder moest gaan om uit te leggen hoe de vork in de steel zit en dat dat geen leuk moment was.
En dan eindigd ze dat ze in een slecht humeur is en moe en daarom de camera moet wegleggen en uiteindelijk dat ze Tim boven uit bed gaat vissen en gaat slapen.

12 likes

Ja hoor, alsof zij niet weet dat ze dit niet eerder online gedeeld heeft en haar bestie Iris door haar insinuaties de schuld richting Jacqueline schoof.

5 likes

Ja want M was heel erg eenzaam in de poly!!@€€!!!

5 likes

De Huismuts gaat voor 8 maanden emigreren naar Zuid-Afrika met de kids :sweat_smile: Heb het idee dat het allemaal wel meevalt met de schulden/schuldsanering. Willem was naar New York, Rachel nog naar Ibiez

20 likes

8 maanden is toch geen emigratie haha

17 likes

Ja nouja lange veredelde workaction dan haha, ze zullen zich wss wel uitschrijven want ze moeten hun huurwoning uit

4 likes

Ik krijg plaatsvervangend stress als ik dit lees. Allemaal schulden gemaakt door dat fiasco met dat vakantiepark, nu naar Zuid-Afrika en twee jonge kinderen meeslepen… die podcast die ze nu doet met de ene Bobby is ook niet om doorheen te komen trouwens. Die twee klikken totaal niet?

12 likes

Ik vind het zo typisch dat ze het weer brengt als: ik heb het hardop uitgesproken en toen kwam her “poef” op mijn pad.
Anyway, de capsule wardrobe zal het wel bekostigen. Iemand al van die pakkies in huis? Ik vind ze lelijk en ze staan ook niemand charmant.
Wat ik wel grappig vind is dat ze altijd dezelfde soort “recensies” plaatst om andere mensen aan te sporen meer te kopen: “ik heb spijt dat ik niet meteen alle kleuren gekocht heb”, “ik woon erin”, “ik heb alleen de top en nu kan ik de broek niet meer kopen want uitverkocht” (en dan: oplossing, je kunt weer bijbestellen).

11 likes

Ik ging dit ook een paar keer luisteren, ik dacht, misschien een chille kletspodcast voor op de achtergrond (al ben ik niet per se fan van de Huismuts). Maar ik trok het ook echt niet. Vind ze beide echt heel onsympathiek overkomen (terwijl ik Bobbie wel leuk vind op IG) en ze hebben inderdaad echt geen klik. Je merkt echt dat ze bij elkaar zijn gezet alleen om een podcast te maken.

3 likes

Denk het niet want je mag 8 maanden per jaar woonachtig zijn in het buitenland zonder je uit te schrijven, dus dan heb je gewoon hier je verzekering, belasting, uitkering/toeslagen, schulden whatever ed.

Is op Curaçao ook veel, even een :sparkles: sabbatical :sparkles: van 8 maanden en het dan emigreren noemen.

3 likes

Ja dit, zeker dat gebied waar ze heen gaan in Zuid-Afrika is duurrr en je moet toch tickets etc ook boeken voor 4 personen.

7 likes

Die middelvinger van Koen Bollen :smiling_face_with_tear: zooo onaantrekkelijk

14 likes