Dit. En het is bijna onmogelijk maar ik vind Rachel beter te hebben dan Bobby? Ging laatst over onzekerheden, die heeft ze niet, geldzaken en zo’n beetje alles op orde; heel fijn voor je meid maar doodsaai om naar te luisteren.
Ik krijg zo de schijt van dat manifesteren
Geen twijfel meer of Mies meeleest
Je ziet het tabblad van het forum open staan in de vlog als ze voor de nieuwe “plakplaatjes” ligt ![]()
Gelukkig kan ze in de armen van Tim schuilen. Waarom gebruikt ze zoveel nietszeggende tekst om een boodschap over te brengen?
En echt, alles alleen oplossen… meid je krijgt zoveel hulp van je familie. De groeten
Ik vind het ronduit bizar en heel heftig voor Koen dat ze schrijft dat ze nu pas echt alles kan en durft te delen met iemand
Edit: dan ben je 15(?) jaar samen geweest met de man waar je vier kinderen mee hebt. Heb je 10(?) jaar lang elke dat uitgebreid verkondigd hoe gelukkig je wel niet bent/was samen. Dat dit HET is wat iedereen wil. Dat je elkaar door en door kent.
Tuurlijk, dat beeld kan veranderen etc. Maar om nou te doen alsof je voor het eerst in 17 jaar pas écht jezelf mag en durft te zijn…
Ik zou echt leip worden ![]()
Ik heb het idee dat zij echt een totaal ander beeld heeft van zelfstandigheid en dingen alleen oplossen/doen dan de meeste mensen.
Ach die vrouw vindt zichzelf ongeveer elk kwartaal opnieuw uit.
Ik vind het heerlijk voor Jaqueline, Koen en de kinderen dat ze lekker op een camping zijn en er allemaal hartstikke relaxt uit zien, naar de knutselclub gaan, in een hottub zitten en leeftijdsgenoten kunnen treffen in plaats van met je ouders en hun volwassen ‘vrienden’ in 8 sterren hotels zit te dineren in je matchende outfitjes.
En: bedoelen ze met lekkers niet iets te eten?
of ben ik te naïef.

Haha ook echt
Maar ik ga niet schijnheilig doen, ook al zou het absoluut niet goed zijn voor mijn gemoedstoestand, als ik hier veelvoudig besproken zou worden dan zou ik mijn nieuwsgierigheid ook niet kunnen bedwingen.
Hij zal dat toch niet serieus nemen.
Ik stel me zo voor dat ze naar de content van Michelle kijken, erom lachen, hun schouders ophalen en blij zijn dat die relatie over is.
In de vlog vertelt ze waar de kinderen bij zijn dat ze kapot van binnen gaat als ze ze moet missen
Waarom zou je zoiets zeggen waar de kinderen bij zijn? Een kind galmt dan ook “ KAPOT VAN BINNEN “
Op TikTok heeft ze een hele emotionele post over hoe slecht ze slaapt hoe verdrietig ze zonder de kinderen en dat alles kapot is en haar 2 oudste zonen reageren er onder met allemaal hartjes.
Hahahahah ik ga zo stuk, onder een foto van MB en Tim comment iemand “ik dacht ff dat dit Rob Jetten was” ![]()
![]()
![]()
![]()
Kan iemand (misschien Michelle zelf) me vertellen waarom Tim niet in Frankrijk mag rijden? Kan je rijbewijs in 1 land afgepakt worden ofzo? En wat veroorzaakt dat?
Als je meer dan 50 kilometer te hard rijdt is dat sinds 2026 een misdrijf in Frankrijk. Tim en Michelle lijken het allemaal nogal grappig te vinden. Totdat je een ongeluk veroorzaakt en iemand dood rijdt.
Maar o wee als iemand langs haar gezin zou racen
Altijd die 2 maten. Ook toen met haar gezin van 10 kinderen naar het ADULTS only hotel. Elke keer als ik een adults only hotel boek denk ik daar weer aan, hoe belachelijk dat was.
Never forget die review over dat gezin van 10
Even kijken of ik hem nog kan vinden.
Zo ja hun vakantie lijkt echt een verademing, gewoon 2 weken rustig op een camping dichtbij. Michelle is nu naar Spanje gereden en is een week alleen met Tim (en die PA Maud dacht ik), Tim vliegt dan over een week terug om zijn kids op te halen, dan na week 2 vliegt Mies terug om haar kids op te halen, dan een week met 4 kids samen, dan vliegt Tim in week 3 terug om zijn kids weer in te leveren, week 4 samen met de klaver én dan moet een deel terug vliegen en een deel met de auto terug want ze passen niet met zn allen in de BMW lijkt me. Dat is toch geen vakantie mijn god ik snap wel dat ze slecht slaapt en aan de pammetjes zit.
Huh in de podcast zegt ze altijd dat haar kids “nog niet misschien” een telefoon krijgen en dat ze zo beschermend is, maar ik zie nu inderdaad dat die oudste zoons echt onder elke video zowat reageren vanaf hun eigen tiktok account. Dit is toch zwaar dystopisch dat random volwassenen onder de reactie van je kind onder jouw jank post gaan zeggen “Ah zo lief van jou Morris!”. Echt kippenvel hoe creeeeepy dit is. Haal je kind van internet en bescherm het van je eigen emotionele ellende. Tiktok is uberhaupt verboden voor kinderen onder de 14 dacht ik? En google misschien een keer op parentificatie en het belasten van kids in dit soort situaties.
Als je toch meeleest Mies; zoek even op Villa Pinedo die schrijven veel en goed over kids in scheidingssituaties en de do’s en dont’s
Ja zij lijkt zich sowieso niet bewust van de gevaren van het internet, aangezien ze haar kinderen/haar dochter sowieso te pas en te onpas filmt en online gooit (ook in badkleding enz)