Kan iemand (misschien Michelle zelf) me vertellen waarom Tim niet in Frankrijk mag rijden? Kan je rijbewijs in 1 land afgepakt worden ofzo? En wat veroorzaakt dat?
Als je meer dan 50 kilometer te hard rijdt is dat sinds 2026 een misdrijf in Frankrijk. Tim en Michelle lijken het allemaal nogal grappig te vinden. Totdat je een ongeluk veroorzaakt en iemand dood rijdt.
Maar o wee als iemand langs haar gezin zou racen
Altijd die 2 maten. Ook toen met haar gezin van 10 kinderen naar het ADULTS only hotel. Elke keer als ik een adults only hotel boek denk ik daar weer aan, hoe belachelijk dat was.
Never forget die review over dat gezin van 10
Even kijken of ik hem nog kan vinden.
Zo ja hun vakantie lijkt echt een verademing, gewoon 2 weken rustig op een camping dichtbij. Michelle is nu naar Spanje gereden en is een week alleen met Tim (en die PA Maud dacht ik), Tim vliegt dan over een week terug om zijn kids op te halen, dan na week 2 vliegt Mies terug om haar kids op te halen, dan een week met 4 kids samen, dan vliegt Tim in week 3 terug om zijn kids weer in te leveren, week 4 samen met de klaver én dan moet een deel terug vliegen en een deel met de auto terug want ze passen niet met zn allen in de BMW lijkt me. Dat is toch geen vakantie mijn god ik snap wel dat ze slecht slaapt en aan de pammetjes zit.
Huh in de podcast zegt ze altijd dat haar kids ânog niet misschienâ een telefoon krijgen en dat ze zo beschermend is, maar ik zie nu inderdaad dat die oudste zoons echt onder elke video zowat reageren vanaf hun eigen tiktok account. Dit is toch zwaar dystopisch dat random volwassenen onder de reactie van je kind onder jouw jank post gaan zeggen âAh zo lief van jou Morris!â. Echt kippenvel hoe creeeeepy dit is. Haal je kind van internet en bescherm het van je eigen emotionele ellende. Tiktok is uberhaupt verboden voor kinderen onder de 14 dacht ik? En google misschien een keer op parentificatie en het belasten van kids in dit soort situaties.
Als je toch meeleest Mies; zoek even op Villa Pinedo die schrijven veel en goed over kids in scheidingssituaties en de doâs en dontâs
Ja zij lijkt zich sowieso niet bewust van de gevaren van het internet, aangezien ze haar kinderen/haar dochter sowieso te pas en te onpas filmt en online gooit (ook in badkleding enz)
Ik vind het echt kwalijk dat je je kinderen zo emotioneel belast en ze in een loyaliteitsconflict brengt als ze moeten zien dat mama âkapot gaatâ als ze bij hun vader zijn. En dat dat ook nog op social media staat. Ga gewoon eens naar een psycholoog ipv je kinderen hiermee belasten
Het was zelfs nog erger. Er waren namelijk nog meer reacties, maar die zijn alweer verwijderd. Morris reageerde nog op die comment met âmijn moeder is mijn allesâ waarop iemand anders weer stuurde âja tuurlijk dit heeft je moeder zeker zelf getyptâ en Morris reageerde daar weer op met ânee hoor ik ben haar kindââŠzo zielig ĂŒberhaupt dat je gaat reageren op een kind en ook heel schrijnend dat Morris hier nu al mee moet dealenâŠ
Ze is zelf toch ooit misbruikt door een onbekende? Je zou verwachten dat ze weet hoe kwetsbaar je kunt zijn. Maar zij gooit haar kinderen online voor duizenden onbekende volgers. Of ze nou in badkleding lopen of in bad zitten, mama maakt wel content.
En wat ik nog het meest stomme vind, dit zal wel weer benoemd worden als âwe hebben een heel speciale en hechte band en dat begrijpen anderen nietâ/jaloers/het internet is onaardig.
Ik zit nog steeds in de diepte-analyse van het FF icoon. Ik zie meer groen dan oranje op de foto, terwijl die verhouding juist andersom ligt bij het icoon dat ik hier zie op mijn scherm. Zou het niet iets anders zijn?
Nou is deze foto niet mega scherp en heb ik geen social media, dus kan ik het niet verifiëren.
Ik ken MB niet eens, maar ben helemaal invested door jullie verhalen. ![]()
Of âgelukkig zijn de lieve mensen met meerâ.
Nee, dat zijn geen lieve mensen. Mensen die je niet eerlijk kunnen vertellen dat je kinderen tentoonstellen aan het hele internet niet ok is of je ĂŒberhaupt geen feedback geven zijn geen lieve mensen. En die hebben in ieder geval niet het beste met jou of je kinderen voor.
âDe mensen die mij Ă©cht kennen weten datâŠâ
Ik kan me oprecht geen enkel scenario indenken waarin dit goed is.
Dit is echt spot on. En dan allemaal van die domme Gerdaâs die reageren dat dit lief is. Hoe ongepast ook om te commenten op een 14-jarige eigenlijk?
Een jongen van 14, moet hier toch niet mee bezig zijn?
Enige âvoordeelâ wat ik hierin zie is dat dit beter is dan manosphere, maar hoe laag zijn de social media standaarden eigenlijk ![]()
Hij is pas 10 ![]()
Volgens mij is het wel dit logo. Het groen overlapt het oranje.
Ja ik zie het hier wel goed (die hele vrouw boeit mij eigenlijk niet en heb nog nooit een vlog van haar bekeken dus geen idee eigenlijk waarom ik het op ging zoeken
)

Ja die zullen ongetwijfeld ook wel met meer zijn (kots om het zo te noemen), maar er hoeft maar 1 vuilak bij te zitten en al die 1000 lieve mensen ben je vergeten. ![]()