Ik vind het echt kwalijk dat je je kinderen zo emotioneel belast en ze in een loyaliteitsconflict brengt als ze moeten zien dat mama ‘kapot gaat’ als ze bij hun vader zijn. En dat dat ook nog op social media staat. Ga gewoon eens naar een psycholoog ipv je kinderen hiermee belasten
Het was zelfs nog erger. Er waren namelijk nog meer reacties, maar die zijn alweer verwijderd. Morris reageerde nog op die comment met ‘mijn moeder is mijn alles’ waarop iemand anders weer stuurde ‘ja tuurlijk dit heeft je moeder zeker zelf getypt’ en Morris reageerde daar weer op met ‘nee hoor ik ben haar kind’…zo zielig überhaupt dat je gaat reageren op een kind en ook heel schrijnend dat Morris hier nu al mee moet dealen…
Ze is zelf toch ooit misbruikt door een onbekende? Je zou verwachten dat ze weet hoe kwetsbaar je kunt zijn. Maar zij gooit haar kinderen online voor duizenden onbekende volgers. Of ze nou in badkleding lopen of in bad zitten, mama maakt wel content.
En wat ik nog het meest stomme vind, dit zal wel weer benoemd worden als ‘we hebben een heel speciale en hechte band en dat begrijpen anderen niet’/jaloers/het internet is onaardig.
Ik zit nog steeds in de diepte-analyse van het FF icoon. Ik zie meer groen dan oranje op de foto, terwijl die verhouding juist andersom ligt bij het icoon dat ik hier zie op mijn scherm. Zou het niet iets anders zijn?
Nou is deze foto niet mega scherp en heb ik geen social media, dus kan ik het niet verifiëren.
Ik ken MB niet eens, maar ben helemaal invested door jullie verhalen. ![]()
Of “gelukkig zijn de lieve mensen met meer”.
Nee, dat zijn geen lieve mensen. Mensen die je niet eerlijk kunnen vertellen dat je kinderen tentoonstellen aan het hele internet niet ok is of je überhaupt geen feedback geven zijn geen lieve mensen. En die hebben in ieder geval niet het beste met jou of je kinderen voor.
‘De mensen die mij écht kennen weten dat…’
Ik kan me oprecht geen enkel scenario indenken waarin dit goed is.
Dit is echt spot on. En dan allemaal van die domme Gerda’s die reageren dat dit lief is. Hoe ongepast ook om te commenten op een 14-jarige eigenlijk?
Een jongen van 14, moet hier toch niet mee bezig zijn?
Enige “voordeel” wat ik hierin zie is dat dit beter is dan manosphere, maar hoe laag zijn de social media standaarden eigenlijk ![]()
Hij is pas 10 ![]()
Volgens mij is het wel dit logo. Het groen overlapt het oranje.
Ja ik zie het hier wel goed (die hele vrouw boeit mij eigenlijk niet en heb nog nooit een vlog van haar bekeken dus geen idee eigenlijk waarom ik het op ging zoeken
)

Ja die zullen ongetwijfeld ook wel met meer zijn (kots om het zo te noemen), maar er hoeft maar 1 vuilak bij te zitten en al die 1000 lieve mensen ben je vergeten. ![]()
![]()
![]()
dat is toch verschrikkelijk asociaal ahaha zou me kapot schamen, en ondertussen lagen ze lekker instagramkiekjes te bewerken
Jaa en je ziet dat blauwe randje ook
Ik ken haar verder alleen van hier en nog nooit een vlog gezien van haar maar ben nu ook invested ![]()
Dat eeeeeuwige mysterieuze gedoe alsof ze een soort theatheracteur is of zon meervoudige persoonlijkheden complex heeft. Zou me niet verbazen als zij en MamaLotje dezelfde chatgpt gebruiken voor deze humble-brag zogenaamde kwetsbare tektsen ![]()
Nouja het is niet heel lastig voor te stellen dat wat je online laat zien niet je volledige persoonlijkheid is.
Maar soms zijn dingen van het deel dat je wel laat zien gewoon kut, ongeacht wat er nog meer is.
Zou zij weleens haar eigen teksten een poosje later teruglezen en het ook mega cringe vinden? Een beetje zoals wanneer je je dagboek uit de brugklas vindt en echt plaatsvervangende schaamte voor jezelf krijgt.
Nee, als je rijbewijs ingevorderd is dan mag je nergens meer autorijden (ook niet in Nederland). Dit komt omdat je altijd een geldig document moet kunnen tonen als je staande wordt gehouden, en dat kan niet op het moment dat het rijbewijs zelf ingevorderd is.
Het kan wel zo zijn dat hij een rijontzegging heeft in Frankrijk, maar dat hij zijn rijbewijs fysiek dus nog in bezit heeft. Dan mag hij alleen binnen Frankrijk niet rijden.