Ik heb de reviews gevonden. Ze staan op Expedia.
![]()
![]()
dat is toch verschrikkelijk asociaal ahaha zou me kapot schamen, en ondertussen lagen ze lekker instagramkiekjes te bewerken
Jaa en je ziet dat blauwe randje ook
Ik ken haar verder alleen van hier en nog nooit een vlog gezien van haar maar ben nu ook invested ![]()
Dat eeeeeuwige mysterieuze gedoe alsof ze een soort theatheracteur is of zon meervoudige persoonlijkheden complex heeft. Zou me niet verbazen als zij en MamaLotje dezelfde chatgpt gebruiken voor deze humble-brag zogenaamde kwetsbare tektsen ![]()
Nouja het is niet heel lastig voor te stellen dat wat je online laat zien niet je volledige persoonlijkheid is.
Maar soms zijn dingen van het deel dat je wel laat zien gewoon kut, ongeacht wat er nog meer is.
Zou zij weleens haar eigen teksten een poosje later teruglezen en het ook mega cringe vinden? Een beetje zoals wanneer je je dagboek uit de brugklas vindt en echt plaatsvervangende schaamte voor jezelf krijgt.
Nee, als je rijbewijs ingevorderd is dan mag je nergens meer autorijden (ook niet in Nederland). Dit komt omdat je altijd een geldig document moet kunnen tonen als je staande wordt gehouden, en dat kan niet op het moment dat het rijbewijs zelf ingevorderd is.
Het kan wel zo zijn dat hij een rijontzegging heeft in Frankrijk, maar dat hij zijn rijbewijs fysiek dus nog in bezit heeft. Dan mag hij alleen binnen Frankrijk niet rijden.
Ahh oke klinkt logisch. Wel bijzonder dat er zo om wordt gelachen
Sommige mensen leven niet echt, maar spelen in hun eigen film.
Haha ja preciesss dat is waarom mensen haar volgens mij niet kunnen hebben of graag zo cringen. Ze lijkt zo delusional verdwenen in haar eigen “film” en totaal wereldvreemd daardoor. Geen jaloezie. Maargoed, telt voor zoveel influencers verder.
Zo zie je maar hoe inwisselbaar je bent in Michelle haar leven.
Zij is echt een love bomber
Mooi gezegd haha, dit is echt zo treffend!
Ja, elk seizoen vervangt ze een groot deel van de cast. Ben nu al benieuwd naar de volgende personages.
Michelle is 4 weken op vakantie in Moreira, net aangekomen. Gaat dan op advies van Tim toch “even” langs op Mallorca om haar ouders te verrassen omdat ze die zoooo erg mist. Ja joh, waarom ook niet. Deze meid leeft echt in een andere wereld, koekoek
Word t niet langzaam tijd voor een michelle bollen topic. Het gaat echt al weken nergens anders over ![]()
Haha wat een leven. Is wel goed voor de views weer want je blijft je verwonderen.
Inclusief een All You Need Is Love waardig reünie filmpje. ![]()
Idd 83 nieuwe posts sinds een paar dagen en ze gaan allemaal over Michelle
Ze maakt iets los hier