Ahh oke klinkt logisch. Wel bijzonder dat er zo om wordt gelachen
Sommige mensen leven niet echt, maar spelen in hun eigen film.
Haha ja preciesss dat is waarom mensen haar volgens mij niet kunnen hebben of graag zo cringen. Ze lijkt zo delusional verdwenen in haar eigen āfilmā en totaal wereldvreemd daardoor. Geen jaloezie. Maargoed, telt voor zoveel influencers verder.
Zo zie je maar hoe inwisselbaar je bent in Michelle haar leven.
Zij is echt een love bomber
Mooi gezegd haha, dit is echt zo treffend!
Ja, elk seizoen vervangt ze een groot deel van de cast. Ben nu al benieuwd naar de volgende personages.
Michelle is 4 weken op vakantie in Moreira, net aangekomen. Gaat dan op advies van Tim toch āevenā langs op Mallorca om haar ouders te verrassen omdat ze die zoooo erg mist. Ja joh, waarom ook niet. Deze meid leeft echt in een andere wereld, koekoek
Word t niet langzaam tijd voor een michelle bollen topic. Het gaat echt al weken nergens anders over ![]()
Haha wat een leven. Is wel goed voor de views weer want je blijft je verwonderen.
Inclusief een All You Need Is Love waardig reünie filmpje. ![]()
Idd 83 nieuwe posts sinds een paar dagen en ze gaan allemaal over Michelle
Ze maakt iets los hier
Zelfs daar gaat het minder dramatisch
Hahaha kan me voorstellen dat die schoonzus van binnen denkt; heb je haar weer
Ze kan er ook nooit niet zijn volgens mij, het moet altijd om haar draaien
Zo saai
kunnen we niet iemand hier vinden die eigenlijk stiekem Michelle is? Dan geven we dit verhaal nog een beetje sjeu.
Wel weer zo typisch dit. Gaat het in een ander topic over mommybloggers, moet die persoon moven naar het mommybloggerstopic. Gaat het te lang over een mommyblogger in notabene dit topic, dan moeten mensen wel jaloers zijn of is het saai om te lezen voor sommigen
I mean can we live???
Heel erg dat hier altijd zoān camera op gericht moet zijn. Ook voor die ouders, maar zij lijken hier geen probleem mee te hebben. Kan je niet gewoon oprechte momenten beleven met elkaar zonder het te moeten filmen voor Instagram
Maar de meid doet weinig maar het word allemaal zo uitvergroot hier. Als ze een scheetje laat word hier uitgebreid besproken uit welke geurtonen die scheet bestond.
Ik denk dat er niemand in dit topic besproken word die zo mensen op hun irritatie werkt zoals michelle dat kanš
Bij Michelle heb ik ook altijd het idee dat de forummers die haar hier bespreken dorpsgenoten zijn, idk het heeft iets Brabants imo