Zelfs daar gaat het minder dramatisch
Hahaha kan me voorstellen dat die schoonzus van binnen denkt; heb je haar weer
Ze kan er ook nooit niet zijn volgens mij, het moet altijd om haar draaien
Zo saai
kunnen we niet iemand hier vinden die eigenlijk stiekem Michelle is? Dan geven we dit verhaal nog een beetje sjeu.
Wel weer zo typisch dit. Gaat het in een ander topic over mommybloggers, moet die persoon moven naar het mommybloggerstopic. Gaat het te lang over een mommyblogger in notabene dit topic, dan moeten mensen wel jaloers zijn of is het saai om te lezen voor sommigen
I mean can we live???
Heel erg dat hier altijd zoân camera op gericht moet zijn. Ook voor die ouders, maar zij lijken hier geen probleem mee te hebben. Kan je niet gewoon oprechte momenten beleven met elkaar zonder het te moeten filmen voor Instagram
Maar de meid doet weinig maar het word allemaal zo uitvergroot hier. Als ze een scheetje laat word hier uitgebreid besproken uit welke geurtonen die scheet bestond.
Ik denk dat er niemand in dit topic besproken word die zo mensen op hun irritatie werkt zoals michelle dat kanđ
Bij Michelle heb ik ook altijd het idee dat de forummers die haar hier bespreken dorpsgenoten zijn, idk het heeft iets Brabants imo
Ik weet niet wie michelle is
Ik vond vooral die reactie van die moeder wel heftig haha. Echt alsof ze haar dochter uit Australië eindelijk weer ziet.
We hebben het over: kan Michelle niet zonder pap en mam? Maar andersom zo te zien ook niet.
Maar goed, ze zijn ook al 30jr niet zonder elkaar geweest zo ongeveer. Dus misschien is dit het natuurlijke resultaat daarvan
Ik vind dit echt een belediging
We kunnen ook een topic maken voor mensen om het te kunnen hebben over de (zogenoemd jaloerse en haatdragende) mensen die in het mommybloggerstopic te lang of teveel over een mommyblogger praten. Zeg maar het âwaarom zit je dan op een forumâ topic
Zogenaamd haatdragend??? Djiezus wat een reflectievermogen
En âwaarom zit je dan op het forum?â, meer: dit zijn twee rioolputtopics, â forum dus lijkt me logisch dat er daardoor kritiek komt
Dan klik je die toch gewoon niet aan ![]()
Haha maar je kunt toch ook niet meelezen? Als ik iets zie waar ik het niet mee eens ben of niet interessant vind dan blijf ik even weg.
Ik vind het echt onwijs gĂȘnant dat jullie echt niet lijken in te zien wat hier fout gaat, ook @Spaarlamp. Is dit ook wat jullie je eventuele kinderen leren? Als je ziet dat iemand gepest wordt kan je beter maar gewoon wegkijken als je het er niet mee eens bent?
Wajowww this escalated quickly, waarom zo serieusss? Chilll het is zondag ![]()
Michelle??? Is that you?!
Zou het wel eindelijk écht interessant maken haha
Ik vind klagen dat het saai is en nog saaier dan de pepernoten-liggen-nu-al-in-de-winkel verontwaardiging. Breng dan zelf even iets in als je het saai vind of ga wat anders lezen
âOnwijs genantâ klinkt wel als Michelle haha