Mommybloggerstopic #11

Ik vraag me vooral af hoe zij allemaal met losse haren op een boot kunnen zitten, ik voel gewoon de pijn van al die klitten uit te moeten kammen :joy:

18 likes

Hi oma

5 likes

13 likes

Dit zag ik bij Moderosa ook al :joy:

2 likes

Dat lijkt sowieso hetzelfde vrijgezellenfeest😅

2 likes

21 likes

Die grijns met die oorbellen hahahaha

13 likes

Dit doet me denken aan die videoclip van Aphex Twin :neutral_face:

11 likes

Is het ook.

14 likes

Past Bonnie in dit topic?

7 likes

Ja

4 likes

Storen zich nog meer mensen aan Leonie ter Veld (lterveld)? Heb het idee dat haar hele pagina een soort grote klaagzang is over hoe zwaar ze het heeft en hoeveel ze wel niet doet. Bijvoorbeeld op dag 1 van haar verlof een keukenkastje uitruimen. Alsof het de zwaarste taak van de wereld is en ze zooo hard werkt. Laatst een foto van haar ‘drukke’ agenda waarin dingen staan als ‘bloemen halen’, massage, uit eten etc. Op zich helemaal prima dat je (de laatste weken) van je zwangerschap als zwaar ervaart, maar vind het persoonlijk irritant als iemand dan doet alsof het allemaal zwaar is en je vanalles doet terwijl het in werkelijkheid allemaal 1 groot privilege is.

6 likes

Ik vind haar heel leuk dus geen irritaties maar ik heb ook wel een beetje moeten lachen om de ‘drukke agenda’ inderdaad. Stonden eigenlijk bijna alleen maar self care dingen in als floaten en massage qua echte afspraken plus een afspraak bij de verloskundige. De rest waren dingen als apotheek, melk halen, bloemen kopen en zelfs blind gekocht stond erin.

6 likes

Nou blijkbaar dus niet :joy:

13 likes

Ik ben dat gejudge op zwangere vrouwen en hun kwaaltjes echt zat.

33 likes

Best een drukke agenda voor iemand met verlof toch :woman_shrugging:t3:

2 likes

Dit was toch haar agenda tijdens haar eerste week verlof? Dan vind ik dat inderdaad best een volle agenda voor als je met verlof bent. Of het nou selfcare dingen zijn of niet.

En een kastje opruimen als je hoogzwanger bent kan gewoon als een halve marathon voelen dus ja. Snap het wel. Ik vind haar super leuk en kan me goed in haar vinden dus misschien bevooroordeeld haha

9 likes

Ik kan even niet peilen of je serieus bent of dat dit sarcasme is.

Het waren activiteiten verspreid over de week hè, niet 1 dag.

Ik vind Leonie echt heel leuk en het ‘geklaag’ ook helemaal niet storend maar ik vind (ja subjectief) dit gewoon echt geen drukke agenda. Iedereen moet toch wel eens een boodschapje doen (zoals melk of bloemen kopen) ook tijdens je verlof. Je hoeft niet meer te werken en doet rustig aan maar dat soort kleine taken gaan toch ook gewoon door? Als je zelfs je tv programma kijken in je agenda zet als activiteit dan lijkt het inderdaad snel druk.

8 likes

Mijn punt was ook vooral dat het op zo’n manier wordt gebracht van ‘kijk mij eens allemaal taken doen terwijl ik eigenlijk rustig aan zou moeten doen’, alsof ze dan wil dat mensen tegen haar zeggen dat ze zo druk en goed bezig is. Een beetje de pick me vibe.
Nogmaals; helemaal logisch dat je moe bent in het derde trimester. Maar waarom posten dat je op je eerste verlofdag een keukenkastje uit hebt gemest? Het is niet alsof je eigenhandig de Russen uit OekraĂŻne hebt verjaagd.
En de agenda kwestie vind ik ook echt privilege blindness. Vol leuke, dure dingen die vrijwel allemaal voor haar zijn, en dan zeggen dat je zo’n drukke week hebt.

10 likes

Maar ook een agenda waar je zelf invloed op hebt. Je hoeft niet in 1 week alles te plannen.

8 likes