Mommybloggerstopic #11

Ik weet niet wie michelle is

5 likes

Ik vond vooral die reactie van die moeder wel heftig haha. Echt alsof ze haar dochter uit Australië eindelijk weer ziet.
We hebben het over: kan Michelle niet zonder pap en mam? Maar andersom zo te zien ook niet.
Maar goed, ze zijn ook al 30jr niet zonder elkaar geweest zo ongeveer. Dus misschien is dit het natuurlijke resultaat daarvan

10 likes

Ik vind dit echt een belediging

16 likes

We kunnen ook een topic maken voor mensen om het te kunnen hebben over de (zogenoemd jaloerse en haatdragende) mensen die in het mommybloggerstopic te lang of teveel over een mommyblogger praten. Zeg maar het “waarom zit je dan op een forum” topic

7 likes

Zogenaamd haatdragend??? Djiezus wat een reflectievermogen

En ‘waarom zit je dan op het forum?’, meer: dit zijn twee rioolputtopics, ≠ forum dus lijkt me logisch dat er daardoor kritiek komt

Dan klik je die toch gewoon niet aan :joy:

8 likes

Haha maar je kunt toch ook niet meelezen? Als ik iets zie waar ik het niet mee eens ben of niet interessant vind dan blijf ik even weg.

8 likes

Ik vind het echt onwijs gĂȘnant dat jullie echt niet lijken in te zien wat hier fout gaat, ook @Spaarlamp. Is dit ook wat jullie je eventuele kinderen leren? Als je ziet dat iemand gepest wordt kan je beter maar gewoon wegkijken als je het er niet mee eens bent?

3 likes

Wajowww this escalated quickly, waarom zo serieusss? Chilll het is zondag :joy:

27 likes

Michelle??? Is that you?!

19 likes

Zou het wel eindelijk écht interessant maken haha

13 likes

Ik vind klagen dat het saai is en nog saaier dan de pepernoten-liggen-nu-al-in-de-winkel verontwaardiging. Breng dan zelf even iets in als je het saai vind of ga wat anders lezen

24 likes

“Onwijs genant” klinkt wel als Michelle haha

7 likes

Sanneke maakt ook altijd wel veel los hier :joy:

5 likes

Maar niet zo eeeeeuwig langdradig haha

4 likes

Oh maar ik klaag niet dat ik het topic saai vind hoor (daar lees ik inderdaad wel overheen), ik bedoelde gewoon dat ik Michelle saai vind. Ik vind het wel vermakelijk en fascinerend dat zij blijkbaar zoveel gevoelens oproept, ik heb dat wel bij andere mensen dus ik herken ‘t wel maar kan het niet bij haar vinden.

8 likes

Ik hoop eigenlijk dat het @FrenchWays is. Dat zou toch echt genieten zijn.

24 likes

Die is wel net zo lang van stof als Michelle
.

11 likes

:popcorn:

2 likes

Misschien wordt het gewoon weer tijd voor een lange lap tekst van mamalotje die je op z’n minst 5 keer door moet lezen voordat je enigszins snapt wat ze zegt

3 likes