Wat staat hier ook
Ik zou willen dat ik het wist
Het is zo slecht geschreven. Totaal geen samenhang ook en het wisselt steeds van onderwerp. Wat ik zo lees na 10 keer:
Lotte krijgt compliment in de auto ?, voelt zich toch teveel, om als āsamenlevingā te functioneren wil ze graag dieper in gesprek - ook als het pijn doet, dan gaat het naar haar scheiding en effect op kinderen, dan weer op haar kinderlijke pijn, dan dat haar kinderen niet hoeven te dragen (wat? De scheiding? De samenleving? De pijn? Alles?). En het eindigt zij ook niet altijd dieper het gesprek in wil gaan maar niet op de oppervlakte kan blijven.
Heb bij haar en BonJoeri het idee dat ze een aantal termen hebben ādiepte, kwetsbaarheid, liefde geven, vastzittende emoties of een traan, dichterbij jezelf komenā en dan daar een lap tekst omheen gooien. En volgers dan denken: jeetje wat diepgaand en emotioneel. Terwijl er eigenlijk niets staat. Zo lukt het haar - iig qua schrijven - juist goed om op de oppervlakte te blijven.
āZo herkenbaar, dankjewel ![]()
![]()
ā
Mag van mij altijd nog langer
Ik vind het ergens wel aandoenlijk dat ze haar ouders opzoekt omdat ze zo mist, waar ze altijd haar kinderen had heeft ze die zo voor het eerst 2 weken niet en waar ze altijd haar ouders om haar heen heeft zijn ze ook weken weg. Ja je zit relatief dichtbij en hebt ook nog de financiƫle middelen om even naar een eiland te gaan. Ik snap haar op dat punt wel.
Alleen die reacties dat mensen intens moesten huilen om het filmpje ā heb mij toch een partijtje lopen brullen bij het filmpje ā die vind ik echt erg. Ik snap dat Michelle een influencer is maar wat lijkt mij dat zo leeg zulke intieme momenten vast te leggen voor zoveel mensen en dat onbekende reacties plaatsten dat ze hebben moeten huilen.
Dit ja. Dit is eigenlijk altijd zo bij mensen die veel praten over diepte.
Misschien is het allemaal zo diep dat ze er niet bij kunnen?
Verder snap ik het āeven alleen kunnen zijnā en dan een vriendin bellen niet maar dat kan aan mij liggen.
Lieve huil kom maar. Ik heb je nodig. Spoelen en voeden. LetsGO.
LEEF!
Even wat wortelwerk doen
Met je handen. In de wortels. Kopje thee, doorvoelen. Ik hap naar adem. Stilte om mij heen. Jij mag zijn. Een snikkend hart, het innerlijke kind mag los
Dit zou zo de tekst kunnen zijn van de nieuwe banger van Marco Schuitmaker
lekker voeden en spoelen allemaal, fijne maandag!!!
Met je handen. In de wortels. Kopje thee, doorvoelen. Ik hap naar adem. Stilte om mij heen. Jij mag zijn. Een snikkend hart, het innerlijke kind mag los. En dat is helemaal okƩ
Klassieke glitterplaatjestekst!