Mommybloggerstopic #11

Met je handen. In de wortels. Kopje thee, doorvoelen. Ik hap naar adem. Stilte om mij heen. Jij mag zijn. Een snikkend hart, het innerlijke kind mag los. En dat is helemaal oké

14 likes

Klassieke glitterplaatjestekst!

3 likes

Volgt iemand Sofie Graafland hier? Hele rel om iets wat haar kindje van 3 gezegd zou hebbe…

2 likes

Nee kennen we niet, bring us the juice

6 likes

Was dat in dat flimpje dat het zoontje alle slechte/stoute woorden mocht zeggen? Ik heb dat filmpje gisteren wel gezien in mijn tijdlijn, maar weet even niet meer wat hij zei

2 likes

Wat is die grap met het meisjeslichaam nou de hele tijd?

Ik kom er trouwens nu achter dat de huismuts en Mascha niet dezelfde persoonlijke zijn???
Ik snap niet wat er mis is gegaan hier :joy::joy::joy:

10 likes

Ik snap de verwarring met de hoeveelheid fluflu’s tegenwoordig… MAAR DIT?!

17 likes

Mag ik dit hier delen? Ging hier om:

2 likes

Even los van de inhoud, ik zie dat moeder onder deze post iets in de trant gereageerd heeft met waarom deel je deze video en public en betrek je mijn zoon van zo’n jonge leeftijd erbij en dat roept maar één vraag bij mij op:

WAAROM DEEL JE JE KIND DAN IN DE EERSTE PLAATS OP HET INTERNET MET DE KANS DAT ZOIETS DUS KAN GEBEUREN, PLAATS HET DAN NIET: BESCHERM HEM!!!

Echt blind voor eigen acties en consequenties. Sorry voor caps lock, maar ik kan hier echt niet bij. Je weet dat het internet een verrotte plek is/kan zijn, dan deel je iets waar terecht of onterecht backlash op komt en ineens trek je je keutel in en is het doe normaal hij is nog maar zo klein. Ja duh, daarom hoort hij niet op het internet geplempt te worden.

23 likes

Ja dit was het filmpje met dat kindje inderdaad, het kindje zei poepchinees. Moet eerlijk zeggen dat ik er gisteren zelf echt helemaal niet bij heb stilgestaan toen ik het filmpje zag.

De reacties op het filmpje wat jij deelt zijn ook niet echt intelligent zeg, jeetje.

1 like

Sorry dubbelpost maar moest even:

‘Daar had mijn driejarige zoon geen onderdeel van hoeven worden’

‘Bewustwording begint voor mij met een gesprek, niet met het eerst publiekelijk delen van een video van een kind’

‘In dit geval is dat ten koste gegaan van mijn driejarige zoon’

’Mensen als jij dragen er ook aan bij dat ouders zich ook niet meer fijn voelen om hun kind te delen’

Vooral die laatste is echt een parel, schat je doet dit zelf?!

28 likes

Ja eens? Ik begrijp niet dat sommige mensen denken dat jij het alleenrecht hebt op de flimpjes die je notabene zelf de wereld inslingert?

3 likes

Dat is toch een typische reactie als mensen op racisme worden aangesproken: niet op de inhoud ingaan, maar iets anders erbij halen wat de boodschapper “fout” zou hebben gedaan. Tone policing etc.

@popieju ik denk niet dat het echt nodig is die nare reacties hier nog eens letterlijk te herhalen?

15 likes

Ja, vind ik ook niet nodig om het hier zo te herhalen inderdaad, ook zeker niet om het n-woord zo op te schrijven.

5 likes

Yes eens, heb het verwijderd @ZusjevanJoost @sashiko

4 likes

Mensen beschreven haar lichaam als dat van een meisje. Het is geen grap maar haar manier van omgaan met kritiek. Eindeloos herhalen en uitmelken.

1 like

Medelijden met de mensen van dat hotel op Mallorca. Weer dagen lang fotoshoots…. Die selfie in de receptie ook echt haha

6 likes

Ik vind het zo aso om dan continu te gaan vliegen om die kids op te halen hè. Vliegschaamte staat iig niet in dr woordenboek. Man man man.

25 likes

Lekker op en neer over de bosbranden heen.

13 likes

Precies

4 likes