Nou inderdaad. Krijg er plaatsvervangende schaamte van.
En tussendoor even naar Mallorca vliegen voor een weekendje.
Ja over 20 jaar als de klaver overduidelijk de gevolgen van de klimaatverandering ervaart kunnen ze fotoâs en filmpjes overal nog terug zien en zelf maar een conclusie trekken of hun moeder hier een aandeel in had
Echt niet normaal.
En ook dat zonder toestemming
Ehm je kind van 3 heeft ook geen toestemming gegeven voor zijn leven online te delen.
Die romy met dat zware leven ken ik allene via hier. Zo ver ik weet heeft ze het al jaren over twee kinderen onder de een jaar hebben, maar worden die babyâs niet ouder ofzo haha
Ze komt nu op mn fyp en begint dr video met âwij hebben twee kindjes onder een jaarâ
Ze blijven maar onder de 1 hangen haha
Bedoelt ze niet twee kinderen die binnen twaalf maanden van elkaar zijn geboren? Dat ze het gewoon verkeerd zegt.
Geen idee, dit is wat ze zei
Ja, viel mij ook al op, zeg het gewoon goed! En hoe laaaaaangggggg blijft ze dat ook maar steeds benoemen he, meine gute
Zie op TikTok voorbij komen dat Michelle een âwhoâs most likely toâ video plaatst en bij de vraag wie het meest aanhankelijk is en het meeste drama âmaaktâ wijst ze vol overtuiging naar haar vriend ???
Zou eerder het tegenovergestelde denken
Ik denk dat hij wel mid/eind 30 is ofzo maar hij lijkt echt jong naast haar?
Ja beetje een blijvende babyface. Dacht dat hij de leeftijd van Koen had aangezien die altijd samen voetbalde. Rond de 36/37. Had hem ook niet zo drama verwacht eerder een hondje die alle commandoâs van Michelle braaf opvolgt.
Vind het ergens wel grappig dat Koen en Jacqueline nu totaal anders lijken, rommelig kamperen in Nederland, kinderen niet zichtbaar, wonen niet samen I.v.m. de kinderen. Ze lijken het wel echt heel leuk met elkaar te hebben. Alles komt wat echter over. Ik vind het alleen wel jammer dat Jacqueline zoveel AD heeft, snap wel dat ze inkomen nodig heeft maar het is wel iets to much. Kan geen BH of body meer zien.
Ja moeder zoon. Maar helpt ook niet mee dat Michelle al haar hele leven krokant ligt te bakken in de zon. Dat zie je bij Koen ook heel erg
Ik vind Koen en Jacqueline juist ook een beetje nep overkomen.
Ja hij is 37 zag ik laatst. Lijkt idd jong.
Hij wijst naar haar bij de vraag wie het meeste drama maakt ![]()
Koen lijkt dan weer heel oud vind ik, maar goed ik zou ook 10 jaar ouder lijken als ik zolang met Michelle heb moeten leven ![]()
Is Michelle niet gewoon een soort provinciale it-girl?
Hmm ik denk dat ze voor Brabantse begrippen niet echt âcoolâ is of een âit girlâ is hoor. Ik kom uit die omgeving en kan me niet echt voorstellen dat mensen uit mijn kring haar zo zouden zien.
Met wie wil jij op vakantie?
- Lekker emo bij het campingentertainment in de surfenclave met Ras en Lottenjoer
- Met je 24 kinderen knuffelend rondhangen bij Pluk met Michelle + aanhang en Iris
0 stemmers
Kiezen is onmogelijk. Voor mij allebei de hel op aarde. đ«ą