Ik zou mezelf echt van een klif afgooien na een half uur met dat gezever van Bonjoeri, bij Pluk hebben ze volgens mij best lekker eten dus dan zou ik noise canceling oordopjes in doen en mezelf vol vreten.
Spring wel voor de trein.
Mag ik niet mee de foefs of Cynthia mee ofzo ![]()
Nou laat mij maar spoelen en voeden met lottejoer
LETSGO.
Bij lotte en joerie mag ik de hele dag surfen in de zee dan heb ik sowieso al een paar uur niks met die new age types te maken.
Onmogelijk
Absoluut niet. Vind deze opmerking een belediging voor Brabanders ![]()
![]()
Haha ja ik dacht ook: doe mij maar een cappuccino aan die Spaanse Costa, ik zit mân tijd wel uit terwijl de rest hun dagvlogs en stories aan het editten en posten zijn.
Ik doe gewoon mee, impopulaire mening maar het lijkt me mega gezellig met Michelle en haar posse.
Bonjoeri is echt iemand waarbij ik liever mân vel van mân lijf rasp met een kaasschaaf terwijl Suzan en Freek wordt gedraaid.
Ik ga wellicht een foefje âpullenâ, maar wie de fuck is bonjoeri - zoân error bij die naam altijd hier
Zie op insta alleen een vent met 900 volgers die een houten tekenwedstijd heeft gewonnen??
Dit kan toch niet dezelfde vent zijn?
Joeri Pechler
Ja ik hou wel van lekker op het strand of bij het zwembad liggen op vakantie en in de horeca zitten. Zolang Michelle maar niet de hele tijd aan me gaat zitten want dat trek ik niet hoor.
Ah ja, vind dit nu al een moeilijk mens
Cringe-koning is het ![]()
![]()
Hahaha hou op ik zit hardop te lachen om dit topic en het influencer topic bij elkaar atm
Is de vriend van mama lotje, daarom âbekendâ en wordt hier vaak benoemd ivm vage cringe opmerkingen van hem.
True, het geluid van de zee haalt wel veel ruis weg. Nou ik kies dan ook voor surfen, letâs go!
Je weet dat brabant echt hofleverancier is van deelnemers aan programmaâs zoals Ex on the Beach e.d. he? ![]()
(Ik ben zelf half brabander mocht dat het minder hard doen overkomen)
Ja daar zijn we echt pro in hier ![]()
![]()